Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz spsalvia #47105 üzenetére

    Nincsen láma kérdés, ezt én nem definiálom, mert hogy klasszikust idézzek: "csókolom nem tudom hogy mit nem tudok..."

    Első körben, tegyük helyre a fogalmakat, amennyire tudok segítek, noha nekem Vitarám van, de már részecskeszűrős...

    Én városban használom (BP), lassan 2000km van benne és nem nyavalyog a részecskeszűrő miatt, de jó ha tudod hogy van visszajelző lámpája a műszerfalon. Nem kell tőle félni, mert ez nem olyan mint a dízeleké, a dízel autókra azért kellett annó, hogy ne kormoljanak (ott nincsen szegénykeverék, gondolj a TDI Mk3 Golf-okra/ chip-elt PDTDI Leon-okra, nyomtál egy padlót és füstfelhő), de ugye a benzines ha kormol az már régen rossz... (akkor már 1:1-ben fogy a benzin az olajjal :DDD )

    Másfelől ez egy turbó motor közvetlen befecskendezéssel és "vizes turbóval" Start/Stop-al.
    Nem árt leállítás előtt hagyni ketyegni picit (Start-Stop OFF!), hogy le tudjon hűlni a turbó és beindítás után sem érdemes terhelni azonnal... főleg országút után hagyni kell neki 2-3 percet h lehűljön.

    Igazán kitisztítani magát a részecskeszűrő nem tudja, ahhoz tartósan (1-2 óra) folyamatos emelt fordulaton nagy sebességgel közelekedés kell, tehát autópálya és nyomni neki vagy 140-150-el óraszerint, ha csak 100-110-el gurulgatsz 6-odikban a pályán, az kevés...

    [ Szerkesztve ]

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák