Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
válasz alphaville #39004 üzenetére
Ignis-ben cseréltem már szivattyút, ennél is kipróbáltuk de a hiba maradt. Igazából sajnálom mert ez volt az első autóm 18 évesen, utána visszakerült otthonra és most csak áll. Az új swift érkezésével meg pont nem foglalkozik vele senki rajtam kívül pedig egy futárnak tökéletes lenne. Így viszont eladni nem akarom, 200.000 forinttal sokkal boldogabb nem lesz az ember és nem hiányzik a reklamálás.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Drughi
addikt
válasz alphaville #39019 üzenetére
& tboldi:
Köszönöm a tanácsokat, végül ez a pakk maradt.
Kapott egy átnézést a kocsi, ott is ezeket állapították meg, de a biztonság kedvéért elvittem ismerőshöz, aki autószerelőket tanít az egyik suliban, ott is megnézte 2 oktató.Nem nagy összeg és fő a biztonság.
-
tboldi
nagyúr
válasz alphaville #39019 üzenetére
Azért abban egyetérthetünk, hogy nem nemzetiségfüggő, hogy mennyire kopik a hátsó fék, sokkal inkább a karosszéria felépítése, súlya, súlypontja a mérvadó.
-
tboldi
nagyúr
válasz alphaville #39022 üzenetére
Az echte japán (J-s alvázszám, tehát a Suzukában készült) Honda Jazzemen 120k km után cserélni kellett a hátsó féket. Az Esztergomban készült, és félig-meddig Opel alkatrészeket tartalmazó WagonR hátsó fékén meg ~140k km után is alig van kimutatható kopás.
-
pjen
félisten
válasz alphaville #41372 üzenetére
Sima típushiba.
-
pjen
félisten
válasz alphaville #41377 üzenetére
Ennek picit még olvass utána.Ahol nekem csinálták,mondta a szerelő,hogy 20K kilóméterrel is hoznak csapágyas váltót.Enyémen pont volt csere 45 k nál.Aztán ha vissza keresed.Hosszas agitálás után 90K nál megint cseréltem.Kétezer kilómétert ment a friss olajjal.Egyébként kötelező volt az olaj csere 45 k nál.A Totál kár is hosszú cikket szentelt a csapágynak.
-
r.levente75
addikt
válasz alphaville #41372 üzenetére
Valamit nagyon benézhettek a suzuki mérnökei, ha ez a nyelestengely csapágy, sőt abs kocka probléma ennyi, vagy ha nem minden modellnél jelen van.
-
pjen
félisten
válasz alphaville #41381 üzenetére
Megvan,most 120K körül van benne,tehát 25-30Km körül az új csapágy sorban.Ha meglész még 150 hél megint lecserélem az olajat.A szervízben azt mondták jobb minőségű csapágyat raktak bele,mint a gyári,de az alul méretezésen nem segít.
-
r.levente75
addikt
válasz alphaville #41467 üzenetére
OT rendszám és vizsga tervben van?
-
r.levente75
addikt
válasz alphaville #41477 üzenetére
Szép autó.
Nekem egy e30-om volt idén adtam el 87-es évjárat volt.
Én sem vizsgáztattam le... -
őstag
válasz alphaville #42396 üzenetére
Nem piszkálásként mondom, de ha minden igaz nem lesz 1.0t a jövőben, és messze népszerűbb az 1.4t. Szerintem ez értéktartásban is számítani fog.
Különben jó kis motornak mondják és 1 literrel kevesebbet eszik az 1.4t-nél. Szerintem 1.6-os szívómotorhoz szokott embernek elég erőt ad (nekem 1.4t van).
Itt nem tudom mennyi embernek van egy literes, talán próbálkozz a facebook csoportban (de óvatosan kicsit érdekesek ).
-
Cathfaern
nagyúr
válasz alphaville #42396 üzenetére
Jelen. Ha az a kérdés, akkor 2 ember + csomag, illetve 4 ember csomag nélküli utakkal van tapasztalatom (országút, autópálya, osztrák hegyi országút, hegyi földút körülmények között). Mindkettőre bőven-bőven elég. Egy 7 év körüli 1.6-os renault fluence van még tapasztalatom, annál messze dinamikusabb.