Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
ABS kocka javítás után örök élet, ha 2-3 évente cseréld majd a fékfolyadékot
A váltó már nem ilyen egyértelmű, van akinél több százezer km alatt se jön elő, van akinél már 100e alatt, de évekig nem lesz vele problémád javítás után
Ugyanez a kuplung, azt tudod tesztelni. Kinyomott kuplungnál változik az alapjárat hangja. A csere kb. 90k.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
BBke
tag
Alap védelemnek jó. Általánosságban elmondható, hogy az autó értékének SAJNOS a 10%-át rá kell költeni a védelemre. A casco jó dolog ha van, de a lopás ellen nem véd. A megelőzésen van a hangsúly. Sz@r dolog lehet, ha mondjuk külföldön lopják el az autót, például nyaralás alatt. Főleg ha családdal, gyerekkel van az ember.
-
őstag
Biztos egyedi vagyok, de nekem az üzemanyag megszakító mikro kapcsoló maga ment tönkre... Mivel már vagy két éve nem használtam csak trailerezés után otthon ugrott be (magamat is többször megszívattam azzal hogy elfelejtettem, 20 méter után éppen nagy útra kihajtás közben...). Szóval óvatosan (parkolás után lett rossz, menet közben durvább lett volna, motor nélkül a kormány és a fék gyakorlatilag használhatatlan az scrossban, trailerre fel és lemenet megtapasztaltam).
-
2ozzmexy
aktív tag
Nekünk az összes autónkban, most a Vitaraban nincsen, de vmi trükk indítást én tennék bele..
Ha rám hallgatsz akkor valtozar+trükk indítás + egy uvegkarra is fizető casco.
@ncc1701: egy nagy lopompolot fogadja el a süni, még a vezerigazgatoi meghatalamzasbol is eredeti kell nekik... Különben 10k helyszíni, ha csak forgalmi maradt otthon, ha mindkettő akkor eloallit...
@AMD Power: láncos, iridium gyertyas, gyujtotrafos, ha nem volt törve nem szabad rozsdanak lennie, de az alját ütni kell kalapáccsal és atszurni csavarhúzóval, más nagy baja nem lehet... A többi csak apróság, ha együtt tudsz élni ezekkel akkor akár folyamatában is javítható... Én így csinálnám...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
A Vitarara 120 alatt nem volt ajánlat, az 55 élhető. Sumotol rendelj mankókereket és kapsz egy gratis kompresszort. A valtozar látszik, ha áll a közelben egy valtozar nélkül inkább azt viszik...
Ami fontosabb h olyan legyen a színe ami nem ordit a parkoloban, tehát beleolvad a többi közé.
A pajzsnal jobb a skyguard, de drágább is... Ha utcán állsz és sok a fa akkor az elemi kárt meg az uvegkart érdemes bejelolni...@ncc1701: ha vinni akarják viszik, ezért kell a casco, tudni kell mérlegelni, ha kitepnek az autóból amikor viszem a kölyköt mert másképp nem tudja ellopni, akkor inkább éjjel vigyék el a ház elől...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
eami
addikt
ha már mindenképp pajzs akkor én ezt rakatnám bele:
https://www.pajzs.hu/pajzs-radar
vigyék, aztán perceken belül pontosan megvan hogy hova vitték és még szét sem kellett barmolni hozzá az autót, hogy elvigyék.
-
TommyY2
tag
A Diamond Lock valtó zárról éppen most olvastam egy szörnyű cikket: [link]
Nekem speciel cascom van, de azért nem szeretném, ha ellopnák.
Én a 125 ezres pajzs csomagon gondolkodom, szerintem nem kell belső térvédelem, arra ott a gyárilag bent lévő riasztó. Az ár AFA nélküli, nem tudom, hogy mindenképpen ki kell-e fizetni?
Ezen kívül láttam még a Gorilla S10 rendszert is, érdemes megnézni.
TommyY[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
attól hogy lemerül, még te tudsz áramot adni neki, szóval olyan nincs hogy nem tudod kinyitni.. nekem 3 autómban volt, 0 probléma.
Mint mondtam, 10m alatti autókat nem fognak emelgetni. Ez azoknak az érve akik csórók rendes védelmet rakatni, és így nyugtatjak magukat hogy elég a kis megszakítás kapcsoló stb filleres szarok.. Nem. Ha meg ettől félünk blue16, abban van emelés érzékelő is.
Tipik ugyanaz mint felni lopásos posztok alatt kerekor volt e kérdésre, jönnek az okosok minek az szart sem ér stb. Láttam vagy 100 ilyen lopásos posztot, de olyat mégsem láttam hogy volt őr, és úgy vitték el.[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
Én csereltettem 1 hónap után 46x km-nél, nem bántam meg mert kiderült h félre volt tekerve az olajszuro és a menettel együtt banyasztuk ki a karterből... A motort pedig illik bejáratni, az első 1000km-en 3000 fölé nem kellene hajszolni és az összes nyomatékot sem kellene lekerni a motortól az elején, a tempomatot sem kellene feszegetni... De e témában az autos társadalom viszonylag megosztott, már már hit kérdése vagy úgyis feltehetted volna a kérdést h a barca vagy a real a jobb csapat...
Minden esetre jó ha két dolgot nem felejtesz el: 1. Az autókat 10ev/200ezer km-re tervezik és 2. Az átlag új autó tulaj 5 évig /100ezer kmig használja az autóját
Szóval finoman bejárathatod vagy told ki a szemét, a te dolgod, attól függ mi a cél vele..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
AMD Power
titán
Én sajnos használom a BKV-t. Bármennyire is nem szeretem. Sajnos nálunk a parkolást nem tudja a cég megoldani. Vagyis havi 12-14e Ft meglehetne. Az meg már nem egy nagy bolt + a bejárás költsége.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
2ozzmexy
aktív tag
Igen, tudom h kéri, de a hangján is hallatszik. Amikor kezd "hörögni" akkor indul a móka...
Szerintem finoman járasd be folyamatosan emelve a terhelést.
A BKV nem olyan rossz, el lehet viselni, én minden nap 1,5-2 órát BKV-zok a melóba és vissza... jobban rühellem amikor a cégest kell nyúzni a Hungárián a dugóban és megváltás neki a kettes...
A Start-Stop nem mindig kapcsol be, eléggé hektikus, nagyon sok paramétert figyel, ettől függetlenül nekem 100km autópálya után úgy "ráoltotta a villanyt a vörössen izzó turbóra" mint a huzat... de olyankor klíma, fények, zene minden az akkuról megy...@TommyY2: Honnan is lenne motorfék? Az a motor "ellenállásából" adódik, de ezek a mai modern motorok (most mindegy hogy szívó vagy töltött) annyira finoman járnak és annyira minimálisra van csökkentve a belső ellenállásuk a veszteségek csökkentése miatt, hogy szinte meleg levegővel elmennek, akkor miből adódna fékező ereje? Nem arra van optimalizálva, de amit elbuksz a réven azt visszanyered a vámon, tudsz vele "vitorlázni" 6-osban 130 körül, kicsit elveszed, kicsit nyomod, csak az utasaid kapnak hányingert...
Kellene bele retarder vagy EDI.@Sepsi0: Shell prémium üzemanyagai eléggé jók... merem ajánlani, régen a fuel save-t tankoltam náluk, érződött is hogy azt jobban komálja a motor... (4ZZ-FE)
@AMD Power: Bocs, tudom későn reagálok, de azokat a 200k+ futású autókat felejtsd el, ha nem akarsz egy motorgenerálba beleugrani, plusz annyi futás a karosszéria teherviselő elemein is irreverzibilis folyamatokat indít már el. Abból indulj ki alapvetően h nem egyforma hosszú a két kihajtó tengelyed, tehát "csavarja" a padlólemezt minden gázadás és váltás. Ha hosszabb időre tervezel vele akkor nem ajánlom, max nagyon áron alul... 200k km alattit keres aminek kezelve volt az alja folyamatosan lánchang nélkül. Ha van rá pénzed és beesik egy jó állapotú leinformálható alkalmi vétel, akkor csapj is le rá aztán az Astra meg majd csak elmegy vmikor, max dec31-ig beadod egy kereskedésbe vagy bontóba, addig már ki van rá minden fizetve, nem?
@tboldi: ha el tudod forralni kishazánkban a fékfolyadékot akkor az a folyadék már csereérett... a motorfék magyarázatával meg megelőztél
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
ncc1701
veterán
Marha rosszul hallottad. Én évi 30ekm-t megyek kb, marha jó választás volt. Kimarad a téli-nyári csere nyüzsije, tél itthon igazából nincs, nedves úton a cc+ veri a prémium nyári-téli gumikat is, és a többi körülmények között is jó. Egy ilyen kis teljesítményű autóra, mint amit a suzuki csinál, teljesen jó. A 15 ezres szervizek után vittem gumishoz centíroztatni, kalap.
Nyilván egy dodge challenger 6.4 srt alá nem tenném.
[ Szerkesztve ]
-
Érdemes teszteket nézni, messze nem szerepelnek olyan rosszul.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
AMD Power
titán
-
a_tesz
Korrektor
Nekem tavaly ősz óta vannak fent a Swiften a Nexen négyévszakosok, igaz az összesítés 4000 km-t mutat egy évre, amióta tavaly megvettem az autót, szóval már csak ezért sem akartam két szett kereket. Eddig elkerült mind a kemény tél, mind a forró nyár, de amikor menni kellett, lehetett is, inkább arra leszek kíváncsi, hogy 3-4 éves korában mit fog mutatni. Úgy néz ki, ilyen futás mellett bőven hamarabb öregszik meg a gumi, mint elkopna... De egyelőre nem bántam meg azt sem, hogy kétszer ennyiért megvegyem a Contit, pedig az volt eredendően a terv, de amikor venni akartam, mindenhol azt mondták, hogy talán 2 hónap múlva lesz, annyit meg nem várhatott a dolog.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
ncc1701
veterán
Kis teljesítményű autóra, és ha nem vagy autóverenyző, akkor tökéletesen megfelelnek. Amikor, vagy inkább HA meg leesik nagy hó (20cm), akkor a téli pont ugyanúgy nem ér semmit, mert lánc kell. Jégen meg csak a szöges kerék a jó.
Átlag embernek teljesen jó a 4 évszakos. Crossclimate, oszt jóvan.[ Szerkesztve ]
-
beef
őstag
Ezt igen nehéz megmondani, mert attól függ hogy vezetsz és hol
Nekem legutóbb ~800km, nagyrészt autópálya, gps szerint 130-140 (különösebb akadályok nélkül), két ember + csomagtartó fullon. 6 liter alatt.
Kisvárosi + külterületi közlekedés: 4.8 - 5.4 (nem eco módban).
Igaz ez 2017-es, nem hibrid, nem start-stoppos.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
Nekem az első tank benyával 6,2 jött ki februárban néhány éve. Türelmetlen vagy. Az a 200+ semmi. Még minden nyers.
Most hajnalban Bp-n olyan 3-sal kezdödő fogyikat írt ki. Ha még durván egy litert hozzáadsz még az is jó.
Hazafele már ébren voltak a Fittipaldik, és már nem sárgán villogott a lámpa az úton. Így elkezdett nőni.
Hétközben pedig 5 körül lesz majd. -
eami
addikt
én mosás után ezt használom. tényleg úgy működik mint a videón. saját súlyával összeszedi a vízcseppeket.
-
Zolás
addikt
-
blakey
titán
Azt a kesztyűt nagy ritkán használom külső mosásnál, egyébként semmit nem használok, olyan mosóba járok ahol valóban cseppmentesen szárad. Szarvasbőr meg sajnos nem jó törölgetésre, sokkal több kárt okoz mint hinnénk. Mikroszálas törlőkendő és csak finoman átörölgetve (amennyiben nem cseppmentes öblítés történik) bőven megfelelő.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
-
2ozzmexy
aktív tag
Elől hűtött tárcsa fék, hátul sima tárcsa fék/dob...
Hol a hiba? A hátsónál két csavar menet van az anyagban amivel le tudod tolni az agyról, az első esetében ki kell ütni az anya leszedése után a féltengelyt. Hátra minek anya? Ez rendben van így, vagy mi a kérdés? Gondolom nem allgrip...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."