Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Tomics #33476 üzenetére
Nekem a Splash-be (k12b), mint neked - csak nem dual VVT - túl vékony volt az az olaj, én hallottam a láncot 0w20-al, 5w30-al elmúlt a hang.
Lehet hülyeség, de én hallottam.
Fogyasztasban 0,1-0,2 deci nyereség volt a 0w20-al, cserében idegesített volna a hang, amit más úgyse hallana, de nem képzelődtem, tudom -
Motion_Blur
félisten
válasz Tomics #33476 üzenetére
Hidrotőke.
Nekem is ilyen, egy idő után mindegyik ilyen lesz.
Túl híg olaj lehet az oka, de inkább típushibának mondanám. Nekem azóta csattog mióta 5W30 Eneos Sustina van/volt benne. Lehet az már túl híg volt, de az is lehet hogy semmi köze hozzá.
De lehet hogy legközelebb 5W40 Motul megy bele, olyat még úgyse kapott
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Tomics #33487 üzenetére
Azt szokták mondani ahol fizetgetnek, ott dolgozgatnak...
Ez nagyjából az egész országra igaz, bárhova mész valamit intézni, unott, motiválatan, beleszarok arcokat találsz.
Nem találtam rendes vizes embert, hát megtanultam és megcsináltam magam a vizes dolgokat... aki valóban jó, az meg méreg drága és 1 hónapra be van táblázva. Villany, burkolás, festés dettó... mindent kitanultam és faszán meg lehet csináni szinte mindent. Ilyen országban élünk...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
US.Army
csendes tag
válasz Tomics #34411 üzenetére
Nem tudom.. nem tudom milyen hangja van egy lancnak es milyen egy szelepnek.
En most csak azt tudom mondani amit a szerelők mondtak hogy ők honnan hallják a hangot..
Azt mondták még h kitudja mikor volt olajcserelve stb..
Mondtam neki hogy 15 ezrenként de benne is van a szervizkonyvben..
Erre azt mondta az a gyökér hogy az olyan hogy vagy ki volt cserelve vagy nem... ezekszerint semmit se er a szervizkonyv.Szoval szerinte azt hallom amikor a lanc neki verodik a fedélnek...
-
Motion_Blur
félisten
válasz Tomics #34752 üzenetére
Fater autójában (2010 Audi A6) is most adta meg magát, nem is gondoltuk hogy van benne mivel automata váltós.
Mondjuk abban 200e+ km van, de lassan minden hónapban megáll valamiért az autó. Eldöntötte hogy eladja és vesz egy új benzines KIA Ceed-et, jól is teszi.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
dnelb
veterán
válasz Tomics #35410 üzenetére
Jó a pirelli, tapad mint állat, csak a sportfutomu+runflat nemjó kombo
enis örülök hogy nincs tpms még, főleg hogy gyári nyomás alatt használom kicsivel mert jobban tapad tuti sírna.. de 2.3 barral nem tapad be rendesen kanyarban..
én még nem tudom nyárit, sportcontact5, pilotsport meg ad08r közül fogok választani a mostani sportcontact3on még van 4mm, azt elnyalom euroringen 3 nap alatt[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Tomics #35671 üzenetére
mivel mindig azt mondták hogy jó még
Az ilyen
szerelőknekpékeknek úgy "megsimogatnám" a hátát egy fa testápolóval. 2, max. 3 évente cserélni kell.[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
-
Tomics
addikt
válasz Tomics #35703 üzenetére
Nem hiszem el, hogy másfél héttel előtte jelezve nem képesek 1 nap alatt megcsinálni ezt a szervízt+műszakit (fényezés javítás nélkül) Vittem reggel 7-re, azt mondták legkésőbb 10-re kész. Mondom az szuper, mert délutánra kell a kocsi. Most ott tartunk hogy talán kész lesz ma vagy nem Ha felszámolnak ezért horribilis munkadíjat rájuk gyújtom az egészet
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
dnelb
veterán
válasz Tomics #35715 üzenetére
Most én is gondban leszek, hallottam ilyet hogy már nem engedik a kocsi mellett levést ahova vinni szoktam... A műszakit szerencsére máshol csináltatom
okosban, de a szervizzel nem tudom mit kezdjek. Lehet megoldom magamnak az olajat, szűrőket stb, féket szereldmagadnál aztán ennyi[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Tomics #37369 üzenetére
Persze, hogy elhajtanak, mert elég szopóka tud lenni, a gyorsabb melókat (olajcsere, meg ilyenek) előbb elvállalják, mert akkor több a profit.
Milyen motor egyébként?(#37370) tboy93: Ha L-szériás motorod lenne, akkor tudnám.
Nekem a szelepfedéltömítést kellett cserélnem (obviously), az EGR-lap és a hengerfej közöttit, az EGR-lap és a szívósor közöttit, az EGR-csonkállvány és a hengerfej közöttit, valamint a csonkállvány és az EGR-szelep közöttit. Ez összesen 5 db. Az első 3 Victor Reinz, a 4. Ajusa (csak ilyet kaptam), az utolsó pedig kizárólag gyáriban létezik, cikkszám alapján lehet megrendelni (ez nagy valószínűséggel megegyezik a tiéddel, de azért keress rá - 18715-PB2-000).[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz Tomics #37381 üzenetére
oksi, várom
enyémbe 166 ezer
de megkell látogatnom suzuszakiékat váltó ügyben.
motorféknél 2000fordulat alatt (itt hallom) kerregő hangot ad a váltó.. minden fokozatban.. elég zavaró.
benyomom a kuplungot elhallgat.. sokszor sebesség váltások között mikor engedem fel a kuplungot akkor is hallani.de ha zenét hallgatok vagy lehúzott ablakkal megyek akkor nem hallom tehát úgy fasza
egy autószerelő szerint a difiben elment a foghézag és azt hallani...
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Tomics #37381 üzenetére
Sajnos nem találtam erre a motorra vonatkozóan semmilyen adatot, hogy kell-e szelephézagot állítani, és ha igen, mikor. Lehet, hogy ez már hidrotőkés? Ha igen, akkor nincs más dolgod, csak az előírt minőségű olajjal használni.
Az M13A-ban kellene időnként ellenőrizni a lapkákat, de a miénkben sem volt még soha. Mondjuk nincs is hangja.
A Jazz-nél meg 40k km-enként kell csekkolni, az még a hagyományos csavaros-kontraanyás verzió. -
Dare2Live
nagyúr
válasz Tomics #43107 üzenetére
Mért mehetne?
Katalizátor csere után meg ha előjön akkor ott más volt a probléma. Abban meg nagy csoda nincs, hogy ha 300.000km+után kell cserélni egy katalizátort. Akinek van majma legyen banánra is.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
őstag
válasz Tomics #54477 üzenetére
szerintem sokkal reálisabbat nem tudunk mondani, mint a hasznaltauto.hu - nézd át milyen évjárat - állapot - futott km paraméterekkel vannak fent, aztán lődd be a sajátodat egy alkuképes árra. Ha túl drágán hirdeted, legfeljebb nem hív senki, aztán majd engedsz belőle
"... and I hope you have a great day!"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen