Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fade_Away

    őstag

    válasz LJoE #1781 üzenetére

    Ígyvan ignis pattogos sportos, üléssel semmi baj nincs de imho menjetek el egy suzuki kereskedésbe és próbáljátok ki.

    lemezbenyomás nagy baromság minden hozzánemértő suzuki ellenző evvel jön, a mi toyotanknak ugyanúgy benyomom hüvelykujjal a lemezét.

  • oceanearth

    őstag

    válasz LJoE #1781 üzenetére

    igen pattog, mert suzuki és szar a futómű. a lemezbenyomás is igaz, mint minden suzukinál mivel nincs bennük anyag kivéve az új swiftet.

  • süti5

    őstag

    válasz LJoE #1781 üzenetére

    Ne higyjél a suzuki elleneseknek, én is az voltam:)

    Pl. kolléga itt előbb szidja, hogy nincs benne anyag, aztán mily furcsa, 3,8 m-es csak az ignis, pl. a fabia 4m-es, jó, hogy magasabb az ignis, de 1 tonna!!!
    A régi swiftre volt ez érvényes, én is akkor utáltam meg a suzit, mert 3,7 méterrel volt kemény 790 kiló, és tényleg nem volt jó a biztonság, nem volt benne anyag. Ne felejtsük el, hogy az ignist 2003-tól gyártják, és modern gép.

    Ami nekem mellette szólt: ár/érték arányban verhetetlen, olcsó fenntartással, 3 év garival, casco, kötelező a legolcsóbb...
    A motorja fantasztikus, vvt!!! ezt ne felejtsük el, és az ínyenceknek mondanám, hogy egy hajszálnyival erősebb az ignácka motorja, mint az új swifté, pontosan egy lóerővel:) és a nyomaték is asszem kettővel több, köszönhető ez annak, hogy változó szelepvezérlés van benne szívó és kipufogóoldalon is, asszem a swifté csak egyik oldalon vagy mi:) Ja, és dupla vezértengelyes.

    Alapban belerakják a kettő légzsákot, abs-t a fékerőelosztóval. Én az alapmodellt vettem - gl felszereltség - amiben semmi más extra nincs, 200e-ért szereltek bele klímát, a metált ajándékba kaptam. Így fizettem 2.205.000-et, mármint hitelre vettem, 10% indulóval, a többit 4,5%-os hitelre.

    A vezetése nagyon kényelmes, tényleg terepjárós, egészen fent ülsz. A hasmagassága a swift és a grand vitara között van félúton, ezért gödrös, rosszabb utakra kiváló. A telekre mentem vele hétvégén, és nagyon megy, nem ért le sehol az alja, tényleg, ahogy hirdetik, tűzön-vízen. A fogyasztása klímával város/országút vegyesen nekem 8 l volt, de ez remélem megy még le, hisz bejáratós a motor. A hátsó üléstámla ötfokozatban dönthető és osztottan az egész előredönthető.
    Nyomatékos, klassz a motor, emelkedőn is lehet vele tartani a tempót..
    Ja, a futómű, én maximálisan elégedett vagyok vele, bár fiat unoból ültem át, annak kemény volt a rugózása... Én nemtom, mentem át vele sok fekvőn, de sztem okés:)

Új hozzászólás Aktív témák