Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szalma

    őstag

    válasz Den #953 üzenetére

    (Azért érthető. Mindenki a problémás ismerősökkel jött, és csak kevesen írtak tapasztalatot. Egyébként elég nehéz objektívnek lenni ilyen esetekben, mert az elégedett felhasználók ritkán kiabálnak, ellentétben a ''problémásakkal''...)

    Szeretettel:
    Szalma

  • Radeon.Z

    csendes tag

    válasz Den #953 üzenetére

    Kigyűjtöm?Ember,ezek csak példák,még sorolhatnék párat,vannak Wagon-os ismerőseim is,műszaki panaszuk semmi,sőt egyikük 2 év alatt 3-szor casco-zta lée a Wagonját őzzel,ebből egyszer München közelében 80-90-es tempónál,de a motor akkor sem sérült,csak a sárvédők,és az egyik lámpa szakadt ki,de nem tört el,de szerintem semmivel sem tört össze jobban mint egy más típus.
    Láttál már Fiat Marea motorteret?Nem bírt a haver megállni egy G Astra mögött ,talán ha 30-al beledurrantott,és mivel semmi merevítés nincs a homlokfalban,így a hűtő,klímahűtő,két első sárvédő,motorfedél mind szarrá ment.A lökhárító(mint a Swiftnél is) csak dísz,sima műanyag,semmi merevítés,ellenben a 20 éves Golfokkal,ahol zártszelvény van a műanyag alatt,és 2-2 16-os csavar fogja a nyúlványokhoz.Még a Trabantnak is erősebb a lökhárítója,mert hajlított lemezből van.
    Tipikus példája vagy azoknak,akik csak az általános megítélés után mondanak véleményt,nem pedig saját tapasztalatból.Talán még autód sincs.
    Az anatómiai felsorolás pedig teljesen felesleges,mert ahogy fentebb említettem,nem csak ''a mi autónk''-ban lehet megsérülni,ahogy jópáran gondoljátok,különben is a hozzászólásod kissé ''magasröptű'' volt szerintem.
    Hangsúlyozom,valóban nagyon gyenge a Swift kasznija(de csak a Swifté)azonban aki nem teheti meg hogy drága ,márkás autót vegyen,annak a Suzuki fiatal,+költségmentes,és nem utolsó sorban gazdaságos alternatívát jelenthet.
    Ezzel részemről a vitát lezártam.

    Munkahelyemen én vagyok az Isten...mindenki tudja hogy létezem,de még senki sem látott...

Új hozzászólás Aktív témák