Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz simonjoe #49127 üzenetére

    Érdemes tovább megtartani ha nincsen nagy gond vele, mert ennyi erővel egy ABS kocka cserébe is beleszaladhattál volna, ami méregdrága, ha még az alja is kap egy rendes alváz+üregvédelmet, akkor 10 év múlva is autó lesz és nem másnak raktad rendbe, vagyis nem a kövi tulaj fogja örömében a földhöz verni a s****t hogy milyen jó bizniszt kötött, mert egy karbantartott rendszeresen szervizelt autót kapott "vödör csavar" árában ami kvázi hibamentes. Remélem így érthetőbb, ráadásul a japán autóknak az elektronikája sincsen agyonbonyolítva, így az még 20+ évesen is működni szokott benne, a szívóbenzin motorban nincsen ami tönkremenjen, ha az alja nem rohad, akkor kb. bulletproof, ahogyan Kopasz szokta mondani: "legyen benne normális olaj meg víz és kimegy a világból"
    Cserébe ne akarj masszázs memóriás ülést, gesztusvezérlést, pihe-puha anyaméhként ölelő belteret, de teszi a dolgát csendesen és észrevétlenül.
    Az a baj velük hogy megszokod és utána rendesen felidegesít ha elfordítod a kulcsot és nem indul, mert 5 évesen kuka az akku. :DD A régi corollában egy kezemen meg tudom számolni, hányszor tettem fel a kérdést 20 év alatt: "na, ezt most mi lelte!?" és mindig ugyanaz volt a baja, kiörgedett belőle az akku... :)) Ha nem villant volna fel az összes visszajelző lámpa a gyújtás ráadásakor, akkor sosem tudtam volna meg hogy egyáltalán ott van... :U Úgyhogy jelentem igaz a reklám, de minden japán szívóbenzines autóra igaz: "olyan nincs hogy nem indul..." :R

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák