Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz taranis #46096 üzenetére
Megpattant a festék rajta... azt ha megpróbálják visszhúzni tuti le fog pattani...
Azért a ragasztott koptatók szerintem maradhatnak (maszkolószalagról ezek sem hallottak még!? ), egy ügyesebb karosszériás ezt simán kihúzza neked és egy fényező max elködöli, nem festik újra a komplett ajtót... meg a hátsót. Akkor már fújjuk a tetőt meg a küszöböt is (meg az első és hátsó sárvédőt), mert ott is el fog ütni basszus... de ha a tető akkor már túloldalon is... sosem értem meg a márkaszervízeket... Fényeztesd telibe az egészet, az a biztos, akkor tuti nem fog elütni sehol.Szerintem kérdezz meg egy független szervízt is, azért ez egy horpadás csak kb, semmiség, nehogy már két ajtót kelljen ezért fényezni meg 4db díszcsíkot cserélni. De a sérült festéket muszáj lesz javítani, mert hamar virágzásnak indul a korrózió... főleg ha alá jut, lásd mazdák...
Ha visszaolvasol néhányat akkor láthatod mi történik egy baleno-val ha nem javítják ki időben az ilyen hibákat.
Mellesleg ha rám hallgatsz, kihagyod a casco-t ebből, mert az egy rém drága horpadás lesz akkor. (utána joggal fogod neki mondani hogy "Drágaságom" )[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
PeterPH
senior tag
válasz taranis #46096 üzenetére
CASCO-s javítás esetén lesz ez 5-600 is, ott még ennél is vastagabban fogna a ceruza. Viszont valószínűleg új ajtót kapnál (az autó korától is függ).
Soktényezős a dolog, jól nem fogsz kijönni belőle.
1. A GFB bónuszod mindenképp ugrik kettőt, plusz károkozó pótdíjat is kapsz a nyakadba a legtöbb biztosítónál.
2. Ha CASCO-ra csináltatod, akkor a legteljeskörűbb javítást kapod, ami az autó értékvesztését minimalizálja. Viszont az önrész kifizetése mellett ugrik a CASCO bonuszod is.
3. Ha maszekban csináltatod, akkor az értékcsökkenés (véleményem szerint) nagyobb lesz, de a javítás sem áll meg 50-ből.
Összegezve, ha hosszú távra tervezel az autóval, akkor tisztességes, minőségi maszek javítás talán a legkifizetődőbb. ha nem, akkor CASCO. -
nagyúr
válasz taranis #46096 üzenetére
Hasonló sérülésünk volt a Balenón mikor nekitolattak.
Ott kellett első ajtót cserélni és ugye azt fényezték, plusz a két szomszédos elembe is belefényeztek hogy ne látszódjon eltérés. Nálam nagyon profi munkát végeztek (mondjuk olyan helyre vittem ahol baromi drága autókat is csinálnak és elég jó a nevük). Így volt mindennel 330 k a vége.Més que un club!
-
blakey
titán
válasz taranis #46096 üzenetére
Egy jó lakatos/fényező ezt úgy megcsinálja, hogy senki nem veszi észre, maximum a műszer, de az sem biztos és szerintem maximum 100e-ből meglenne és a Casco is megmaradna.
* Eladó: iPhone 12 Mini (kék, 128GB) "https://tinyurl.com/58r6t64y", Apple Watch S7 (zöld, M/L) "https://tinyurl.com/mr2yup5b" * - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Montesantos
senior tag
válasz taranis #46096 üzenetére
"Az ajtókon található középső fekete struktúrált ajtó díszlécek a javítás miatt cserére szorulnak, mivel ragasztottak. Ezek csak szettben kaphatók /4db/"
Javítás előtt leszeded ha nem sérültek (féktisztító szépen oldja a ragasztót) javítás után veszel kétoldali 3M-es ragasztót és visszaragasztodGabi