Új hozzászólás Aktív témák
-
dnelb
veterán
válasz tisszekreny #38462 üzenetére
tehát ahelyett hogy megcsináltatnad az abs kockát vagy a jeladót inkább kikotod.. istenem ez annyira magyar hogy már fáj
-
adam_454
tag
válasz tisszekreny #38462 üzenetére
Inkább az ABS-t, pontosabban az egész fékrendszert nézetném meg először mint kiiktatni. Már csak azért is, mert ezt okozhatja a fékrendszer olyan hibája is, ami ha tovább súlyosbodik, ABS nélkül sem lesz fékhatás. Szépen főfékhengertől kezdve az utolsó fékbetét/fékpofáig.
Bár nem vezettem ilyen Swiftet ABS-sel (nekem is ABS nélküli volt, de utáltam amikor télen a hidakon tolta az orrát, jó én sem mentem ép lassan), de nekem úgy tűnik a leírásod alapján, hogy a hidraulika valamiért lassan reagál. Mondjuk találkoztam olyan (egyébként rosszul feltett) félrekopott fékbetéttel is, hogy kétféle üzeme volt: gyenge fékhatás vagy blokkolás.Szóval azelőtt, hogy kiveszed az ABS biztosítékát, először a fékrendszert vizsgáltasd át, alaposan, lelkiismeretes szerelővel.
Szerk: otthon max a jeladót tudod megvizsgálni, pl oszcilloszkóppal, miközben forog az adott kerék milyen a jelalak jelenik meg. közel egyforma, vagy van valahol valami torzulás benne (plusz megvan az is, hogy pontosan milyen alakúnak kell lenni). Az ABS kockát már nem tudod mivel.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz tisszekreny #38462 üzenetére
Tényleg nem bántásból kérdezem, őszintén érdekel:
nem is gondoltál arra, hogy valamilyen műszaki hiba okozza a saját autódon az ABS fura működését? Ha a fent leírtakat tapasztaltam volna, már akkor szerelőhöz fordulok, hogy ez normális-e, de ha még balesetem is lett volna miatta, akkor fix, hogy átnézetem."... and I hope you have a great day!"
-
eami
addikt
válasz tisszekreny #38462 üzenetére
Nekem is volt egy ilyen swiftem. Igaz 3 évvel fiatalabb, de ugyanez a típus. Semmi gond nem volt a fékkel vagy az ABSel. Ahogy korábban írták is, el kell vinned szerelőhöz aztán majd megmondja mi okozza és mit kell cserélni. Nem ennek a swift szériának szar az ABSe hanem a te autódban romlott el valami.
A háttérinfóval kapcsolatban pár megjegyzés (remélem nem haragszol meg érte) offba:
30as tempónál miért kell satuzni? miért nem lassítva állsz meg? (nem kell válaszolni, csak költői kérdés volt)
ha tudod hogy ilyen gondok vannak, akkor 60-as táblánál nem 70-el kell menni, hanem inkább lassabban.
Őszintén szólva nem is értem hogy mehetett át így az autó műszaki vizsgán
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- E-roller topik
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Milyen SSD-t vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Keresek! Motorkerékpár