Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz bigdigit #38002 üzenetére
Igazából szerintem az a turbó motor se pályára való. Pont annyi idő alatt épül fel kb a turbónyomás, mint amennyi idő alatt felpörög a szívó 3500-4000-ig és elkezd húzni ... Szóval én városba se zárnám ki az 1.0-t, a suzuki, honda ezer éve gyárt kis turbó motorokat, nem hiszem hogy nagyon mellé lehet velük lőni.
-
tboldi
nagyúr
válasz bigdigit #38002 üzenetére
- Pályára sem nagyon való az 1.0T (meg amúgy a Swift sem ). Ha ez a cél, az 1.4T sokkal alkalmasabb rá.
- A turbó már felépült a gyárban, max. a töltőnyomás éri el a kívánt értéket.
- Ezek a turbómotorok alacsony fordulaton adják le a nyomatékot, és nem is rúgnak hátba, mint a chipszes TDI-k, ergo városban mikor elváltod (2500-3000 között), már "rég" megvan a megfelelő töltőnyomás, csak nem annyira érzed.
- Azért erőltetik a 3 hengert, mert ennek a kialakításnak a legnagyobb a hatásfoka. Egy négyhengeresnek pl. nagyobb a belső súrlódás általi energiavesztesége.szerk.: (#38004) bigdigit: Simán 2000 körül elváltva
2000-es fordulaton max. krúzolunk, de nem váltjuk el, különben pápá siklócsapágyak.
De nálam még pályán sem nagyon éri el soha a 4000-et.
Időnként azért célszerű meghajtani (130-nál visszagangolsz egyet), különben ellustul.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Gyúrósok ide!
- Energiaital topic
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...