Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
SZVSZ azert figyelj oda mijen ''regi'' Suzuki-val akadsz ossze, mert az 1.3 GTI 16V 101LE-s es ~8sec alatt 100-n van. Bar ez sem vmi gyakori db, mint ahogy a GT-m sem az, a legtobb 3 ajtos csak sima GLS, 1.0 6V (53LE) vagy 1.3 8V(68LE) motorral.
De egy ijen ellen kinyomhatod a paldolemezt is akar, ugy lehagy, csak nezel. Ezt arrol lehet felismerni, hogy 3 ajtos van belole csak, es van egy-egy kuszob szpojlere mindket oldalan, bar ez hatulrol, vagy tukorbol szembol nezve nem latszik....csak az, hogy ez meg mindig jon, meg mindig, es...es...egy sportkipufog meg semmit nem jelent, az csak audiotuning riogatni, arcolni.
hobizolitöbb drón kell ;P
-
mdk01
addikt
A régi swiftesek jó része valahogy nem mer országúton 90-el menni, csak 70-80al
Az biztos nem én voltam
Egyébként még a régi suzikik is képesek 200fölé menni, csak más gyertya, más benzin kicsit még megpiszkáni a motort és semmi gond ami nem egy nagy tunning mert pár tízezresből megoldható...csak ugye az a kérdés hogy minek?.
Még annyit ez elöttem szólóhoz hogy nem kell a kocsit megtanítani a pörgős stílusra mert mindegyik bármikor képes ugrani ha hosszú távon(pár 10km) magas fordulatszámon járunk mert a computer állítja az adagolást...én ezt vettem észre
Bizinyos távolság után áttállítja az adagolást sztem és jobban ugrik 100 fölött.
Volt hogy 150nél jobban ugott 5.be mint városba 3.ba.
Hihetetlen volt számomra is.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Xbox tulajok OFF topicja
- Elektromos autók - motorok
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Óra topik
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vicces képek
- További aktív témák...