Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • divot

    veterán

    válasz DaSilva #1084 üzenetére

    Ez már magyar Swift, magyar utakon, magyar sofőrrel, testközelből.

    ''Ma tesztvezettem egy 1.5-ös GS-es feketét (manuálist).
    Elég jó tapasztalatim vannak, még így ötvenvalahány km-rel is elég jól húz (mi lesz ha bejáratták...) Az ignisnél kb 50-100 Kg-al nehezebb, 7cm-rel szélesebb a tengelytávja, és 10-el alacsonyabb a kasztni (a régi swiftnél 200kg-al nehezebb, úgyhogy valami anyagminőség javulás mindenképpen történt).
    Nagyon gokartos feeling a vezetni, hogy a kocsi sarkaiban vannak a kerekek. Meglepődtem, hogy relatíve milyen messze van tőlem a szélvédő alja, érzésre kb kétszer messzebb, mint a Celicámban. Belülről éppen ezért nagyon tágasnak tűnik, nagyon kézreáll minden bár a kartámasz/könyöklő azért hiányzik belőle, de állítólag később lesz az is. Az anyagminőségek nekem bejöttek, ezért az árért tökéletes kompromisszum. Mondjuk egy bőrözött kormányt bevállalhattak volna (talán a leendő sportváltozatban fog ''debütálni''). A középső kombinált kijelző valóban nem fed.komp., csak külső hőmérő, digitális vekker, és a pill. fogyimérő van rajta, de az egyszerre. Teccett, hogy egy kapcsolóval lehetett állítani a fényerejét (a rádióét is viszi) hogy este ne verje ki az ember szemét, viszont nappal is lehessen látni szembefényben is.
    Roppant pontos rövid úton kapcsoló váltója van, és szinte észre se lehet venni, hogy jár a motor (igaz 4000-nél nem pörgettem feljebb) én a gyorsulást nem éreztem (a Celicám 150 paci a miheztartás végett), bár a műszer szerint elég gyorsan kúszott fel a mutató 110-re, de nem éreztem benne a sebességet sem (nem úgy, mint az elődjében). Magam mögé ülve (176 cm vagyok) kényelmesen elfértem (nem zárt lábakkal) de azért hárman már vicces lenne hátul elférni. Talán három 12 év körüli gyerek még ok. Az oldalsó tükrök hatalmasak (teherautó megirigyelné) viszont hátratekintve a hátsó ablak elég szűkös, főleg ha még ülnek is hátul. Az pozitív, hogy a hátsó fejtámlákat egy (ujj)mozdulattal le lehet ereszteni. A vezető ülést megfelelően konfortosnak találtam, szóval ki lehet bírni (azért a Celiét meg sem ugatta :) ). A csomagtartó is nagyobb, mint vártam, 2 sörösrekesz simán beleférne :)
    Alánézve végre megtudtam, hogy nem az ignis merevtengelyét örökölte. Igaz ez is merevtengelyes, de nem úgy van összekötve a két hátsókerék mint az Ignácon (egy colos csővel), már egyel komolyabb a felfüggesztés. egyáltalán nem tünt pattogósnak a rövid tesztúton (kb 10 km). A fordulóköre jó, országúton lazán meg lehet vele fordulni a padkák kihagyásával is.
    Sajnos az 1.3-as nem VVT, de talán ez nem annyira bántó, a 92 ló azért kárpótol. Kicsit jobban kell majd pörgetni.''

  • Goose-T

    veterán

    válasz DaSilva #1084 üzenetére

    Azért hazai szemmel nézve elég LOL a Suzuki kijelentése, miszerint hónapokig tesztelték angol és német utakon. Aki járt már angol vagy német utakon, az tudja, miről beszélek. Az M7-es macskakő egy sima angol úthoz képest. Ebből arra lehet következtetni, hogy ennek is tönkremegy a lengéscsillapítója 1-2 év alatt, ha nem akarsz szlalomozni itthon.

    Eladó gitáros cuccok: http://tinyurl.com/94uy6j9b *** Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

Új hozzászólás Aktív témák