Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
-
Cunaja
addikt
válasz mefistofeles #60951 üzenetére
Nem úgy hátulja, hanem oldalról nézve. Maga a forma.
Hemaka: #60953: Ebben igazad van. Mindig segíteni kell a gyerkőcnek. Viszont akinek már nagy a gyerek, annak lehet pont ez tetszik. Mint pl. én. Ha kicsik lennének, nem is vennék ilyen autót.
[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
hemaka
nagyúr
Azt a retardált kilincset aki először autóra tette, annak kellett volna levágni a kezét ott helyben. Egy kis gyerek hogy nyitja ki azt az ajtót ha nem éri fel azt a sz*rt? CHR vagy melyik iszonyat ronda hondán is ilyen kilincs van.🥴
-
addikt
-
addikt
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz hemaka #60953 üzenetére
Alfa kezdte el a 147-el aztán mindenki atvette... nem tudom te hogy vagy vele de én azért a pinin farina kezét nem vagnam le...
Amúgy megsugom hogyha az 5 éves fiam eleri a Vitara kilincset akkor a swiftet is eleri. gyerek esetében amugy is segíteni kell neki, mert én ellenőrzöm az övét ha nem én kötöttem be... ja meg belülről nem nyílnak a hátsó ajtók de gondolom ez minden szülőnek alap..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
sagesz93
addikt
Sziasztok,
Csatlakoznék a második Suzukival a Baleno után. Folytatom egy újabb fura Suzukival
[kép] -
ncc1701
veterán
Tank ajtó: nekem is meg kellett olajozni. Fura, de nem is gondoltam, h más annyira megvárja ezt a lépést, h ki se nyíljon. Szorult, hát nyomtam rá egy kis wd40-et, ezt hibának nem gondolnám, szimpla karbantartás.
-
addikt
-
sagesz93
addikt
válasz mefistofeles #60967 üzenetére
Ez egy Corolla
A kis baleno után elég űrhajó a gép. A békebeli prius hibrid rendszeréhez képest meg olyan mint egy elektromos autó, hihetetlen mennyit el tud menni elektromosan. Nagy mákom volt, valaki visszamondta átvétel előtt, így nem kellett rendelnem(és már szívtam volna is be az áremelkedést)[ Szerkesztve ]
-
Gyöször
senior tag
válasz ncc1701 #60965 üzenetére
Nagynéném vagyonőr plusszán annyira berohadt, hogy tankoláskor a kutassal feszegették ki majd a kutas a kezébe adta a kisajtót hátha még szüksége lesz rá. De ő egy nő. Viszont ha a vezető oldali ajtó esik le az már gázabb lesz, mint apósom nissanján. Az se látott sose zsírt.
[ Szerkesztve ]
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
tatararpad
őstag
válasz Kolondrum #60904 üzenetére
Ez a pöcök szokott elcsatangolni és amiatt nem nyílik, ha visszatolod a helyére, annyira olajozni sem kellesz a zsanérokat, ugyanúgy pöccre nyílik majd. Amúgy tapasztalatom szerint egy régi bankkártyával vagy bármivel ki tudod nyitni ha becsúsztatod a jobb felső sarkán, mert maga a zár elenged csak csak nem hajítja ki a fedelet eléggé.
-
félisten
válasz tatararpad #60970 üzenetére
Megoldódott. Sikerült 730-ért tankolni bele. Általában a 7-10l 100-as kerül a 95-ös mellé. Mint most is.
Egyébként meg, addig a percig jó volt, nem volt okom foglalkozik vele.
[ Szerkesztve ]
-
ugri77
tag
Valakinek volt már olyan hibája,hogy 2021es Vitára szakaszos ablaktörlője csak max sebességgel üzemel ? Hiába állítom az intenzitást a tekerön .
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ugri77 #60972 üzenetére
Nem, de kétlem hogy ez lenne a hiba. Két dolog: 1 nézd meg a kart, tuti jó helyre állítottad e. 2 ez nem esőszenzoros? mert akkor az érzékelő lehet koszos.
Esetleg próbáld meg másik irányba csavarni a gyűrűt. A max allason olyan gyors mint a sima low sebessége.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
ugri77
tag
válasz burgatshow #60975 üzenetére
Köszi.Igen.
A 2. Állás Szakaszos ablaktörlője , az.megy max intenzitással bármely gyűrű állásban.
Elromolhatott a gyűrű vagy a relé (ha nem számítógép vezérlésű) -
Simulacrum
senior tag
Flottakedvezménnyel egyéni vállalkozó által vásárolt autó esetén még jár az olcsóbb benya vagy nem? Mondjuk a forgalmiban nem látszik, hogy egyéni vállalkozó valaki, bár a vonalkód nem tudom mit tartalmaz.
-
burgatshow
veterán
válasz Simulacrum #60978 üzenetére
Csak a rendszámot.
(De olvasd le a telefonoddal egy vonalkód olvasó alkalmazással és látni fogod. )
[ Szerkesztve ]
-
Gyöször
senior tag
válasz ugri77 #60974 üzenetére
Mert neked nem úgy van, hogy van fönt az off. De fölé fel tudod nyomni mist-re, de az mindegy is, alatta auto meg low meg high?
Szóval nekem MIST - OFF - AUTO - LOW - HIGH
Neked a vitarkán raktak be az auto és a low közé még egy INT-et? Valahogy nem hiszem, hogy ezért csináltak még egy kart.
Ez nekünk eskrosszban kiválasztható, hogy automata esőérzékelőset szeretnél, vagy szakaszosat. Ha nem tetszik valamiért az esőérzékelős mód, akkor szervízben áthekkelik szakaszosra. Vájt fülűek megcsinálják otthon.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Mike Farrel
tag
Sziasztok!
2007-es Suzuki Ignis jobb féltengely belső csukló megadta magát, így vettem egy másik féltengelyt (SKF) amit ma ki is cseréltem. Már nem a gyári féltengely volt bent, ez lesz a harmadik. Összerakáskor a gyűrű ami fent tartaná a helyén a féltengelyt a toldótengelyen szépen kattan is. Viszont összerakás után próbaúton két kanyar után szétcsúszik a féltengely és elmegy a hajtás. Valaki találkozott már ilyennel? Kis biztosítógyűrűt próbáltam cserélni egy másikra, azzal is ez történik. Holnap megpróbálok szerezni újat, de elég tanácsatalan vagyok miért hullik szét folyamatosan... Előző tengellyel nem csinálta ilyet, az fel lett rakva és kész.Steam: MiKe // Origin: Mikeka20 // Uplay: Mikeka20 // SC: Mikeka20
-
Gyöször
senior tag
válasz Simulacrum #60978 üzenetére
Olyan életszerű ez, hogy a benzinkutas elkéri a forgalmit, lát benne egy privát nevet nem kft nem bt, de azonnal felcsörgi a bm adatbázist, hogy rohaggyonn ki a péztárcád nem-e kőgazdag vállalkozó vagy te 800ért tankolsz.
Bemész mosolyogsz adod a forgalmit (ha kérik) és húzol ennyi.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Qtya123
őstag
válasz Mike Farrel #60981 üzenetére
Pedig akkor valahogy mégsem rögzíti a gyűrű. Azt nem nézted meg, hogy mikor felütötted és kattan, utána mennyire jön le könnyen?
-
racerx
őstag
Ezek szerint az új Suzukikon is ugyanaz a szar (szenzor v programozás... Inkább a 2. rá tippelek) esőérzékelés van mint a régebbiken. Mondjuk mitől változtattak volna...? Én is sokat szívtam vele, szenzort is cserélték, egy csomó ideig manuális módban jártam a használhatatlansága miatt. Most nagyjából használható, de sokszor túl sűrűn töröl még a legkisebb elsőnél is. Össze se lehet hasonlítani pl. tizenx évvel ezelőtti 2 és Focusommal. Az szinte mindíg hibátlanul törölt, menet közben váltott sebességes stb stb. Ehhez képest nagy szar a s Suzukié. Gondolom ez is ilyen benn van, de sok energiát nem fordítottunk rá verzió.
-
AMD Power
titán
Tegnap voltunk egy nagyobb Shell kúton. Kb 8 oszlopa volt. Csak 100 benzin volt a kúton
[ Szerkesztve ]
-
racerx
őstag
válasz burgatshow #60987 üzenetére
Nekem is előző. Én is összeprogramoztam, aztán vissza mert ugyan elindult lámpakapcsolásra, de utánna össze vissza működött. Nem teljesen értem hogy mért megy egyikben jól, másikba szarul az elvileg ugyanolyan szenzor, szoftvert.
-
blakey
titán
válasz ncc1701 #60989 üzenetére
Ideje lenne a nagy többségnek átgondolni az autó használatát, mert elképesztően sokan a sarki boltba is autóval mennek, aztán 50 évesen csodálkoznak, hogy mindenük fáj, ráfogják, hogy ők már nem 20 évesek, pedig csak annyi a probléma, hogy korábban keveset gyalogoltak.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
dethroner
veterán
válasz blakey #60993 üzenetére
Aztán kik vagyunk mi, hogy megmondjuk az embereknek hogy mennyit használják az autójukat? Mindenkinek volt egy elképzelése amikor vette, hogy mire fogja használni. Az ő pénzük, az ő életük, hagyjuk őket élni.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
válasz dethroner #60994 üzenetére
Ez szép és jó de azért a ló túloldalára se kellene átesni. Aztán lehet anyazni amikor az ember mondjuk megy haza délután a munkából, és be van állva a város, mert boldog-boldogtalan 200m-re is autóval megy. (És itt most hangsúlyozottan nem azokra gondolok, akiknek tényleg muszáj az autó, mert van ilyen, ez tény)
Lehet haragudni erre a véleményre, attól van alapja bőven.Még mielőtt le leszek hurrogva, részben a fent említettek miatt szinte mindig bringazom városon belül.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
nagyúr
-
addikt
Ez a korlátozzuk az autózást ebben a formában egy nettó marhaság!
Amíg lesz pénzük addig úgy is tankolnak, ha nem akkor meg lehet, hogy máshol fognak spórolni.
A cigi már 2000 ft egy pakli. és csökkent a dohányzás? Semmit sem.
Ha lenne normális, pontos, tiszta, légkondicionált tömegközlekedés akkor oké, de addig színtiszta naívság.
Nálunk Szombathelyen tök új buszok vannak, de a menetrend bizonytalan. Ha el akarod érni, akkor 10 percel előbb kimész a megállóba, ahol vagy megsülsz, vagy megfagysz. És akkor még mindig semmi biztosíték, hogy oda is érsz, ahová akarsz. A városban közlekedni kerékpárral szerintem életveszélyes, gyalogolni meg gyalogolok eleget a melóhelyemen, kösz nem.
Nem vagyok híve annak, hogy a WC-re is autóval menjünk de amíg nincs normális alternatívája, addig én sem teszem le!Ez természetesen csak a személyes véleményem, senkit nem akarok megbántani....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Cunaja
addikt
válasz AMD Power #60996 üzenetére
"Nekem pl hétköznap a BKK sokkal gyorsabb, kényelmesebb és sokkal olcsóbb"
Ez tökéletes felvetés, de nem minden viszonylatban mondható el.
Nevetségesnek tartom, hogy az esetek 95%-ban nekem 55 percembe telt BKK-val hazajutni 15km-re. Vidéki kollégáim, hamarabb hazaértek mint én.
Amíg ment a 3-as metró, addig gyorsabb volt, de azóta kriminális. 34-évnyi BKK után, úgy döntöttem, hogy veszek egy autót és autóval járok munkába. ( Az Astrával azóta járok munkába, amióta, még rosszabb lett a BKK közlekedés, most májustól) . Autó normális tempóban, 18-22 perc. Ha dugó van és baleset is, a rekord 54-perc. A lábam és a csípőm szétment és a zsúfolt BKK-n, nem tetszik az ízületeimnek az állás. Viszont, ettől függetlenül, a sarki szupermarketbe, nem kocsival járunk.
"sokkal olcsóbb BKK"
Most igen, de nem fog sokáig tartani. Megfogják emelni a BKK árakat is.
A felesleges ( pl. 550méter ) autózást, előtte 10 perc motorjáratást, elitélem én is.
"ha szabad vagyok még a wc-re is autóval megyek" Ezt gondolom csak a poén kedvéért írtad.
Mindenkinek a saját pénztárcája függvénye, viszont ha szennyezzük feleslegesen a környezetet, bedugítjuk a várost a szimpla, céltalan autokázással, az már közös ügy.
Persze nem egy autó miatt fog kiszáradni a Velencei-tó. Hamarabb tönkre megy az élővilág pl, a jelenleg fejem felett, percenként repkedő helikopterektől. Szállítják a V.I.P. nézőket Mogyoródra. A rengeteg repülő, illetve a nem környezetkímélő teherszállítástól. Ide sorolhatjuk az ipart is,
Hiába tagadják, de nem az autó a legnagyobb károsító tényező. Károsít, de inkább a városok levegőjét teszi tönkre, mint a természetet totálisan.
Szerk.
Aki eddig is céltalanul autókázott, azt nem érdekli az üzemanyag ára, most is menni fog. Kb. 10%-al fog csökkeni a forgalom 1-2hónapig, majd megszokják az árakat és mennek megint.
Kolléga tökéletesen leírta!
A cigi már 2000 ft egy pakli. és csökkent a dohányzás? Semmit sem. +1[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
dethroner
veterán
válasz SyMbioTe #60995 üzenetére
És kinek mit jelent a ló túlsó oldala?
Ismertem olyan falusit, aki csak vasárnap a templomba vitte az asszonyt vele, amúgy egész héten meg se mozdult az autója. Ja, és azt is csak akkor, ha nem esett sem eső, sem hó. Volt is kevesebb mint 50 ezer km a 30 éves kocka Ladában.
Aztán nekem most pl munkábajárásra van autó. Mehetnék busszal is, háztól 3 perc séta a megálló, a munkahely előtt a másik megálló. Kaphatnék rá 90% kedvezményt és így a bérlet 1420 ft lenne. De nem teszem, mert egyrészt utálok ismeretlen büdös igénytelen emberek között lenni és nem akarok 40 perccel korábban kelni reggel és 30 perccel korábban beérni a munkahelyre, felesleges. Tehát ha ezzel a szemmel nézzük nekem is felesleges az autó, plusz teher vagyok az országúton, szennyezek, parkolok stb. De kinek mi köze hozzá?
Aztán volt amikor munkaeszköz volt az autó, üzemanyagot és cigit csempésztünk ukrajnából. Az is felesleges ha így nézzük, feleslegesen égettünk el napi szinten 2-300 km-nyi üzemanyagot, csak azért, hogy elmenjünk valahová, ahonnan kis idő múlva jöttünk is vissza. De kinek van hozzá köze, ki mondhatja meg hogy ki mennyit és hová közlekedjen?Akkor a hobbi autózást is tiltsuk be? Sőt, kiindulva magát az élményautó szót is töröljük
Te bringázol, csodaszép. És másnak, aki épp autóban ül és téged kerülget, annak nem pont te vagy a forgalmi akadály, aki plusz kockázatot jelentesz az úton, és azt kívánja hogy te is inkább ülnél kocsiban és nem kellene néha plusz figyelmet fordítani rád?
Én is bringáztam több mint 20 éven át minden nap, jeges szélben és nyári kánikulában. De teljes szívből gyűlöltem, nem jókedvemből tettem, hanem mert akkor épp azt kellett.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- Keresek! Motorkerékpár
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000