Új hozzászólás Aktív témák
-
dethroner
veterán
válasz burgatshow #60900 üzenetére
Állítólag 2003-2005 között gyártották 1,3-as motorral.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
hemaka
nagyúr
válasz burgatshow #60900 üzenetére
ja volt az swiftből, ignisből, wagonR-ből, nem volt az rossz, de nem érte meg a felárat a benzinessel szemben, meg utóbbi több ló is volt. Meg hát akkoriban a benzin se ennyibe került, hogy valakit érdekeljen az a 2-3literes fogyasztás különbség.
-
tboldi
nagyúr
-
félisten
Über gáz dolog történt. Ugyan nevettem, de nem tudtam tankolni. Nem nyílt a tanksapka ajtó..
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz burgatshow #60900 üzenetére
1,25 DDiS motorként keresd, létezett Ignis, Swift és WagonR is belőle.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Kolondrum #60904 üzenetére
És mit tettél? Ugye nem feszegetted ki?
Van egy műanyag pöcök ami a tankajtót zárja és ha meghuzod alul a kart akkor behuzodik és nyílik a tankajto, na azt a pockot olajozd/zsirozd/síkosítsd meg egy kicsit hogy többet ilyen ne legyen."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
-
félisten
válasz szabonagyur #60908 üzenetére
Azért nem nyílik mert nincs ami kinyomja, a rugó gyenge. Megbikáztam, már jó, de nagyon gáz volt a szitu.
-
nagyúr
-
addikt
válasz Kolondrum #60909 üzenetére
Szerintem ez egyedi hiba, legalább is én még soha nem tapasztaltam. Az igaz, hogy most is ha nyitom a töltőnyílás fedelét, csak egy fél centire nyílik, de onnan kézzel hibátlan.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Brogyi #60911 üzenetére
Reménykedtem benne hogy nem feszegette és valaki lesz oly jó hogy lefotozza melyik szélén kell befujni a wd40-el hogy kinyiljon brutalitás nélkül...
Ja, a slussz poén egy autoszerelo véleménye volt: ja, gyakrabban kell tankolni..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
szabonagyur
félisten
válasz mefistofeles #60913 üzenetére
Írtam, hogy nekem is ilyen, meg korábban más is.
Egyszerűen nem elég erővel nyitja.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
addikt
válasz szabonagyur #60915 üzenetére
Akkor lehet, hogy szimplán mázlista vagyok, de még nem tapasztaltam effélét. Amúgy tényleg gáz, ha egy szinte új autónál ez előfordulhat.
Amúgy te azt írtad, hogy állítottál rajta, nem azt, hogy ki sem nyílt, mint Kolondrumnál....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
szabonagyur
félisten
válasz mefistofeles #60916 üzenetére
Állítottam rajta miután percekig tököltem a kúton vele.
Akkor nagy nehezen kinyílt. Meghúztam a kis részt és kb egy 2 mm-re kinyílt de az kevés ahhoz hogy kinyissam.
Majd pár nyitási próba után kinyílt. Én is közel voltam, hogy hagyom az egészet.
Májusban is írtam róla: #58616szabonagyur
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
hemaka
nagyúr
válasz szabonagyur #60915 üzenetére
Ja en is irtam, elso tankolaskor nem nyilt ki a sporton anno. De a lemez pocok ami kinyomja volt a ludas, hajlitottam kicsit rajta, aztan mar jo volt.
-
DarkByte
addikt
válasz mefistofeles #60913 üzenetére
Olvastam már ezt korábban is itt valakitől, így nem lepett meg mikor nemrég velem is előfordult. Pár hete szülőknek mutogattam az autót és elsőre még nyílt, másodikra már nem akart kipattanni. Úgy lehetett megoldani, hogy amíg én húztam a fület bent, kint valaki benyomta ujjal az ajtó azon oldalát amerre befelé kellene billennie (azt hiszem a vezető ülés felé eső oldal). Szóval legrosszabb esetben benzinkutast meg lehet kérni hogy segítsen.
Egyébként úgy vettem észre számít mennyire nyomod be záráskor az ajtót; nem kell erősen csak épp kattanásig.
De majd ha viszem vissza egyeztetésre hamarosan, akkor szóba hozom szerintem hogy állítsanak rajta, biztos ami biztos. -
Cunaja
addikt
Jó reggelt!
Megint egy kis üzemanyag téma, de mielőtt lefejeznétek, nem olyan téren.
Történelmi pillanat az életemben. Utoljára tankoltam meg az Astrát.
Viszont kicsit ledöbbentem közben.
M3 bevezető, véda utáni OMV és egy deka benzin nem volt. Azt mondta a kutas, hogy várják már két napja, de nem jön. Vidéken ez már rég gond, de eddig itt mindig volt. Csak gázolajat lehetet kapni.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
JSaN
addikt
válasz mefistofeles #60913 üzenetére
Az en scrossom is ilyen, kihuzom a kart aligakar fel centit kinyillani a tolto nyillas. Nekem is majd igazitani kell a feszessegen, de egyelore a csipesz ujjaimmal ki tudom nyittani.
Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/
-
burgatshow
veterán
válasz Cunaja #60921 üzenetére
Ez csak Nektek "újdonság" itt a régióban. A család másik fele őrségi, ott már akkor elszórtan hiánycikk volt, amikor bevezették ezt az egész hatósági árat. Most voltunk lent nyáron látogatóba, Lentiben tudtam egyedül tankolni.
De a Shell is most zárogat be (átmenetileg) kutakat....
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz burgatshow #60923 üzenetére
Kíváncsi vagyok mi lesz. Ha így marad szerintem nem fog addig ársapka maradni, ameddig a kormány tervezte.
Már a MOL is eléggé elkezdett nyavajogni.Más:
Majdnem összetörtem az autó elejét. Miután már leparkoltam...
Az esetek 99%-ában én nem szoktam kéziféket húzni. Csak akkor, ha nagyon meredek helyen pakolok.
Arra meg csak most lettem figyelmes, hogy a Cross miután leállítom a motort és egyesbe rakás után leszállok a fékről, akkor centikkel nagyobbat mozdul be, mire a váltó "megfogja" mint az IS tette. Így mikor pár cm-re megálltam egy faltól egy kissé lejtős részén és leszálltam a fékről kb 1-2 mm-re került az orra attól, hogy neki érjen.Nagy mákom volt.
Ja, a hozzászólásommal remélem nem indul egy újabb 3 oldalas diskurzus, hogy ki húz kézit és ki nem.
Volt már ebből csörte, hogy jáááááj így nem jó mert feszül a mechanika, jáááááj. Aztán télen meg ment a vakarózás, hogy befagyott neki a dobfék, mert be volt húzva.
Ezeket a köröket most mellőzzük légyszi.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz mefistofeles #60913 üzenetére
Nem egyedi, hallottam már róla.
[link]
A zsanér szorult és nem nyomott a rugó.[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
dReFiX
senior tag
08/01 után rendelt autók árai így változnak:
Ignis+ 450 000 Ft
Swift+ 450 000 Ft
Swift Sport+ 650 000 Ft
Jimny+ 550 000 Ft
Swace+ 750 000 Ft
Across+ 1 450 000 Ft -
Qtya123
őstag
válasz hemaka #60932 üzenetére
Nekem van egy régi Swift is, az sem mozdul be ekkorát. Kipróbáltam most egy Vitara esetén (pont itt van a szálláson egy ismerősöm azzal), hogy mi a helyzet, az is ekkorát mozdul.
Lelépsz a fékről és olyan, mintha a seggét engedné megülni, így kitolja az orrát kicsit. Nem sokat, de elég az, ha centizel. Nem is gurul, inkább úgy mondanám beül a kasztni. Pont úgy viselkedett ez a Vitara mint a Cross. Érdekes mert a Swift és IS nem.
Nem óriási mozdulásról van szó, de pont annyival nagyobb, hogy be lehet szívni, ha alaki mást szokott meg és nagyon rááll egy falra, fára, kerítésre, hogy csak néhány centi legyen. Érdekes mindenesetre.[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
-
addikt
-
nagyúr
-
addikt
A kispénzüeknek akik ragaszkodnak az új autóhoz, már csak a Dacia maradt.
Az alap sandero fél misivel van az alap swift alatt, sőt elsejétől majd 1 misivel.
Duster-Vitara szintén -1 misi[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
nagyúr
válasz mefistofeles #60940 üzenetére
Na a Daciát el is felejtettem, igen kb azt vehet aki újat akar és nem hajlandó már a Suzuki árait se kifizetni.
Més que un club!
-
addikt
válasz Napfénysüti #60941 üzenetére
Szerintem a Dacia vonatkozásában nem az a fő szempont, hogy valaki nem "hajlandó" többet adni, hanem az, hogy nincs több!
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Qtya123
őstag
válasz mefistofeles #60938 üzenetére
Ez így van. Ha olyan a hely (mondjuk kint van a segge pl) akkor én nagyon rá szoktam állni, kb 2-3 cm-re ha úgy van. Nyilván nem összetörne, de karc menne rá.
-
addikt
-
Cunaja
addikt
Új Swift.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
addikt
válasz Cunaja #60945 üzenetére
Hát ebből sok mindent nem lehet kivenni. Annyi azért az oldalsó képeken látszik, hogy forradalmi változás nem lesz. Talán mint ha kissé jobban meg lenne emelve az orra és a motorháztető.... ja meg úgy tűnik visszatérnek a hagyományos hátsókilincs pozicióhoz.
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Qtya123
őstag
válasz mefistofeles #60944 üzenetére
Hát igen, sok európai város belső részén, ami ugye nem arra lett kitalálva, hogy a paraszt tohonya turista ott parkoljon tömegével az autójával, ott egy 4.3 méteres S-crossnak is szűk néhol a hely, pedig nem nagy autó, inkább közepes.
De persze a paraszt tohonya (jelen esetben én is) be fog oda menni.
-
Cunaja
addikt
válasz mefistofeles #60946 üzenetére
Nekem nem tetszik. A mostani sokkal jobb szerintem, ez a véleményem.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
nagyúr
-
Cunaja
addikt
válasz Napfénysüti #60949 üzenetére
Forma, hátsó kilincs, alapban a háta. Ezt így is lehet látni. Van akinek a mostani kinézet nem jött be egyáltalán.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Óra topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Kupon kunyeráló
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...