Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigi
őstag
Sziasztok
Megvan az első 10.000 km december 10. óta.
Némi tapasztalat:
Számomra az autó (új Scross GL+ 2WD, 6MT) leggyengébb pontja eddig a zene, pontosabban a gyenge és erőtlen hangerő, csak a mély hangot teljesen letekerve élvezhető valamelyest a zene, de így is 20-as hangerőn már sokszor torzítanak a hangszórók, meg se közelíti a volt fapados 2-es Octaviám hangzását, pedig abban a hátsó ajtókban nem is volt hangszóró.
A fogyasztás télen 5.3 liter volt 100 km-en, jelenleg 4.8, de hozzá kell tennem, hogy ebben kb. 10% városi forgalom van, a többi az M4 és M0 körgyűrű néha maximum 120-as tempóval, napi 60 km-t autózok, hétköznap munkába, hétvégén pedig be a nagy faluba anyumhoz és anyósomhoz.
A zenét leszámítva eddig elégedett vagyok az autóval, talán még egy bosszantó dolog van az Octaviához képest, mégpedig ami már itt is többször elhangzott, az ajtók záródása, főleg a csomagtérajtó lezárása bosszant fel néha, ha minden ablak fel van húzva, akkor le kell b*szni, hogy lezáródjon.
A beltér minősége természetesen a szokásos Suzuki minőség, de nyilván tudtam, hogy mit veszek és nem is zavar, de vannak érdekes dolgok, pl. mikor felhúzom az ablakot és az elérte a felső végállást, akkor megmozdul az ajtókárpit .
Hetente legalább egyszer benézek a motortérbe, hogy ellenőrizzem a dolgokat, de az olajszintet soha nem tudom megállapítani, mert nem egyértelmű, hogy hol is van a valódi olajszint.
A váltót kicsit könnyebb már kapcsolgati mint mikor kihoztam a szalonból, de néha előfordul, hogy pl. a 3-ast nem veszi be elsőre.
Ami még nem tetszik, hogy ha a műszercsoport közepén lévő kijelző menüjében kotorászok, akkor az átlagfogyasztás kinullázódik, pedig a menüpont közelében se jártam, pl. nemrég mikor a táblafelismerést kapcsoltam ki, akkor is kinullázta.
Eddig alapvetően meg vagyok elégedve vele, tetszik, hogy még mindig sokan megnézik, és ha esetleg szembe jön néha egy másik új Scross, akkor van, hogy biccentünk egymásnak.
Egyenlőre ennyi.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
addikt
válasz dethroner #59400 üzenetére
Köszönöm a kioktatást, kár, hogy rám semmi nem vonatkozik a dologból.
1. Előszeretettel használom a motorféket, így az aksi lemerülése kizárható. Főleg annak fényében, hogy adott esetben akár 150 méterrel később újra működik.
2. Városban nem használok légkondit csak családdal hosszú úton.
3. Mint hangsúlyoztam is, a bódé bemozdulásának következménye az újraindulás.De azért csak nyomjad!
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
bigdigit
addikt
Ami még nem tetszik, hogy ha a műszercsoport közepén lévő kijelző menüjében kotorászok, akkor az átlagfogyasztás kinullázódik, pedig a menüpont közelében se jártam, pl. nemrég mikor a táblafelismerést kapcsoltam ki, akkor is kinullázt
Nem nullázódik ki ha mielőtt hosszan nyomnád a gombot belépj olyan menüképet állítasz be amin nincs fogyasztás adat. -
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #59410 üzenetére
Én kérek elnézést, a te autódra speciális szabályok vonatkoznak, csak a teremtő tudhatja a választ akkor.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
addikt
-
burgatshow
veterán
-
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #59413 üzenetére
Ott a leírásban a válasz lehetősége, ahogy többen is utaltak már rá. Valószínűleg a fék miatt
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Qtya123
őstag
"a felső végállást, akkor megmozdul az ajtókárpit"
Azt hittem, hogy ez csak az első generációban ilyen, de "fasza", hogy az újakban sem oldották meg. Amúgy meg mozog-mozog, de most lepődtem meg azon, hogy azonos korú A4-es Audikat is ennyiért adják.
Mivel csak Suzuki/Toyota/Lexus márkák vannak becsípődve nálam, más márkákat nem akartam (és egyelőre nem is akarok) venni, így maximálisan látókörömön kívül van az, hogy mennyibe kerül mondjuk egy Mondeo, egy A4, vagy egy Astra.Kollégám tegnap vett egy 2013-as A4-et és azon lepődtem meg, hogy annyiért vette, mint én a vombatarcú S-Crosst. Áh, mondom biztos valami gányt vettél, azért ugyanaz az ár. Aztán nem. Mutatta a használtautót és tényleg van jó néhány példány, ami hasonló árban fut.
Ez azért meglepett. Nyilván a megbízhatóság be van árazva, de ennyire?
Ezeket most szépen megkapja, aztán utána pár évig remélem annyi kell, hogy a motorolaj+szűrők, illetve 2 évente a fékolaj.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Qtya123 #59416 üzenetére
Dízel lesz az, családba volt autónézegetés, kombi Astra / Insignia. A dízelek rendre olcsóbban voltak hirdetve. :)
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
yaneez
csendes tag
válasz Kolondrum #59409 üzenetére
Meglepődtem milyen fogyit produkál nekem az új (manuális) S Cross egyelőre kímélő üzemmódban. [kép] Bőven elég 2500-ig pörgetni , 3000-et csak pályán forgott most hétvégén egy rövid szakaszon. Amúgy 70% város, viszonylag kevés dugó, SS folyamatos ON, nagyon tetszik ahogy teszi a dolgát. Eszemben sincs kikapcsolni . A régi 1.4T kicsit agilisabbnak tűnt ilyen terhelés mellett anno, de majd hétfőn megy 1000-es átvizsgálásra és utána egy kicsit kivallatom majd hogy mire is képes. Egyelőre nem bánom hogy váltottam, bár a régit is nagyon szerettem.
-
félisten
-
yaneez
csendes tag
válasz Kolondrum #59423 üzenetére
Mire én addig a forgalmi helyzetig eljutok hogy egyáltalán legyen esélye a motort lekapcsolni az elektronikának, addig a vízhőfok már rég középen van. Szóval... Ez a mostani SS az előzőhöz képest szerintem szenzációsan jól működik. Imádom.
A régit szinte állandóan kikapcsoltam, ezt nem.
Nem semmiért van csak egy "minimál" hagyományos akksi a motortérben. A "vicc hybrid" nagyon jól teszi a dolgát.
Amúgy meg ott a 3+7 év gari, miért aggódsz?[ Szerkesztve ]
-
Cunaja
addikt
Sziasztok!
Új infóm van!
Szeptember első hetében átvehetjük a rendelt autót, ha nem jön közben semmi.
Augusztus végén érkezik, majd forgalomba helyezés.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Cunaja
addikt
válasz yaneez #59427 üzenetére
Már az nagy szó, hogy elindult Japánból.
Anyóka is egyből jobb kedvre derült.
Remélem addig kibírja az Astra, mert már rendesen hullik a belseje szét.
Hiába van műszakilag maximálisan karbantartva, hiába menne ki a világból is motorikusan, ha szétporlad belül minden. Most a szellőző rácsból tört le egy darab. Anyóka mindig azt mondja, hogy mire bevisszük a bontási telepre, széthullik teljesen. Ezért is jó, hogy van már valami hír a Suzuról.
Kellemes autózást és boldog élményeket az új autóhoz![ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
yaneez
csendes tag
-
Cunaja
addikt
Igen, közben a marsjáró is lefotózza. Nem is igazán az út hosszú. A logisztika tart sokáig. Autó szállító, hajó, autó szállító és vonat. Majd megint autó szállító. Nézd meg ezt a videót és világos lesz, mi 3 hónap.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Cunaja
addikt
Itt meg a hajszálitokról egy jó kis dokumentum film. Kiderül, mi lassítja a szállítást. Mindenki autója hasonlóan jön, aki nem Európai gyárból rendel. Ugye tudjuk, a becsomagolt autók, a tengeri levegő miatt vannak becsomagolva. Valahol nyílt szállításban lesznek a tengeren.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
félisten
-
Qtya123
őstag
Üdv!
Az új szíj néha megnyikkat az S-Crossban, az amelyik a generátort hajtja. (M16a motor)
A kérdésem az, hogy a bekarikázott két csavar közül az alsót kell meglazítani és utána a felső hosszú menetes betekerésével tudok feszíteni, vagy mi a metódus?[ Szerkesztve ]
-
veterán
Már sűrűn küldik, április 6-an rendeltem, május 4-én kaptam küldeményazonosítót, május 12-én lehetett átvenni a postán (céghez kértem, nem hozták ki ). Az árát megéri. Hosszabb úton ugyanakkor nem váltja ki a vezetékest, nálam 50-55 perc után túlmelegedett a telefon (Samsung S8) és akkukímélő üzemmódra váltott (= megállt az AA). Vezetékkel ment tovább kicsi pihentetés után.
-
válasz Kolondrum #59443 üzenetére
Szerintem egy casco + kamera már pont elég elrettentő, hogy valaki lopja a kocsit. Esetleg egy váltózár, és akkor fix hogy tovább is állnak.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
beef
őstag
válasz szabonagyur #59440 üzenetére
Képben vagyok. Ettől még sokkallom kicsit a 3 hónapot. Az Ever Given sem áll épp keresztben Szueznél
-
bigdigit
addikt
válasz focvis #59444 üzenetére
Akkor lehet feleslegesen vettem direkt vezeték nélküli töltőt a telefonhoz. Ráadásul hűtés nélküli. Mondjuk hosszabb úton még nem jártam vele. Ingázáshoz meg a városban talán épp elég lesz ne kelljen mindig dugdosni sehova semmit. Nekem is kellett a startstoppot bekapcsolni szoftverben magától felcsatlakozzon?
-
Qtya123
őstag
válasz Kolondrum #59446 üzenetére
Én rányitásra annyit vagyok hajlandó áldozni, hogy műanyag díszléc az autó oldalán, meg távolabb állok a tömegtől az áruházak parkolójában.
Az léc felfogja a rányitások nagy részét, a többi meg így jártam kategória. Együtt kell ezzel élni, ez egy használati tárgy, bármennyire is félti az ember.
Erős megnyugvást úgyis a garázs ad csak. Felénk meg az kihalásos alapon van, pedig bújom a hirdetéseket mindig.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
nekem is előfordul, hogy ha ülésen tartom a telefont és nem éri a klimatizált levegő, akkor rekt lesz....
ilyen esetekre teljesen jó a Swift italtartó rekesze, ahol éri a szellő és nincs ilyen probléma
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
veterán
válasz bigdigit #59449 üzenetére
Városban gond nélkül bírja az én 30 perces ingázásomat, most próbáltam először hosszabb úton, 50-55 percnél adta fel. A telefon nem mai, kb. 4-5 éves, viszont akkori csúcsmodell. 🤷♂️ Szerettem volna mellé én is autós qi töltőt, ezek után nem erőltetem.
OFF autóban (VW Golf) használom, ott miután rájöttem, hogy a fejegység AppConnect menüjében ki kell választani az AAWirelesst, flottul ment a telepítés, így maradt minden gyári beállítás. Kinyitom az autót, már látom, hogy bekapcsol a kütyü és sitty-sutty csatlakozik a telefonhoz.
Nemrég vettem egy "Mazdát", ahhoz rendeltem gyári AA/CP modult, hétfőn érkezik, ott kicsit kalandosabb telepítésre számítok. De először a modult kell beépíteni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Spórolós topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Politika
- Ukrajnai háború
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...