Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz Kolondrum #55592 üzenetére

    Átülni a facelift előtti GLX AllGrip M16A-ból az én K14C GL+ FWD-mbe, egészen más kávéház, az igaz. Szerintem a szívómotornak reszeltek már pár éve, csupán eddig mindannyian megkötöttük ezt a kompromisszumot az olcsóbb fenntartásért cserébe.
    A 230Nm elég relatív, mert az M16A is elég jól megy, egész úton állni kell a gázon, mint a régi 1.0 swiftben, a töltött motoroknál ilyen nincsen. Jah hogy olyankor a szívóbenzin nem karistol el 5L-el a városban? az igaz.
    De ahogyan a régi amerikai közmondás is tartja: "a ménest itatni kell..."
    Szóval ja, tényleg jobban harap a BoosterJet, de amit leírnak fogyasztásban azt el ne hidd, én nem tudom 8L alá berugdosni BP-en, de biztosan vannak olyan fogyasztásbajnokok akiknek megy mindez 6L-el is 100-on, csak többnyire őket szoktam kerülgetni egész úton. A többség elmondhatja magáról hogy két háztömbön négyet verek rá. Sajnos a sztereotípiáknak is van alapja... :K

    [ Szerkesztve ]

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák