Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz Gyöször #55043 üzenetére

    Ekézheted, én nagyon rühellem, meg a SzakálMetált is egyre jobban... ;]
    Szóval keressek valami 5w30 API SN vagy SN+ olajat? Szuper, remélem találok olyat ami nem 15ezer a 4 liter...

    Valami krovára rakhatós láncos cuccal húzta meg legutóbb az olajszűrőt...némi copásfaktort érzek benne már most, de remélem hogy a vízpumpafogó meg fogja oldani a problémát. Ha nem, akkor szíjjas leszedő van kéznél.
    A szűrőket kiszedem és elpucolom, szó se róla, csak komoly kételkedni kezdtem a szerviz szavahihetőségében... érzek némi lehúzást az ajánlatukban. 4000km után erősen kétlem hogy olyan katasztrofális állapotban lenne a váltóolaj meg a fékfolyadék (hiszen nem tekergetem le a kupakot róla) hogy feltétlenül cserélni kelljen. Igen, tudom higroszkópos, ki kell cserélni egyebek, de van még itthon egy flakon bontatlan Febi Dot4, max azzal feltöltöm, egy liter csak elég lesz ehhez a "hatalmas hadivashoz"...
    A 4 karikás gyártónak puszilom a mamukáját, hogy 1,3 liter van előírva, de csak 1 liter ment bele a haver A6-osába... azon a 3 decin tényleg sok múlhat...

    Mindenesetre a savasodáson és forrásponton kívül nem látok egyéb indokot a váltóolaj és fékfolyadék cseréjére, még akkor sem a gyár ezt írja elő.

    [ Szerkesztve ]

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák