Új hozzászólás Aktív témák

  • Gyöször

    senior tag

    válasz TommyY2 #55025 üzenetére

    Jövőre megmondom nyugi, de most jöttem rá, hogy GF5 az olajam nem GF6.
    A motult elengedtem, örülök, hogy egyenlőre nincs becsörgés, s már ezzel kábé annyit mentem mint az xclean efe vel. Jó, tudom az nem belevaló volt csak felültem az indexes kolléga dilijére. Azért nem veszem meg a motul api sn+ olaját mert ugyan azon néven fut mint a régi sn olaj. Olyanom meg volt. Lehet tök ugyan az van ebben az ecoliteben mint a régi SN-ben, csak ráhúzták, hogy most már sn+, mert az adalékcsomag tudja. Vagy nem; én nem tudom mit lehet meg mit nem, ehhez kicsit se értek. Vagy kamuznak.. :F Az bizti, hogy nekem nincs megbízható bolt a közelben, mindenki csak rendel, drágán, azt meg én is tudok. Csak olcsóbban :-))
    Szóval ha egy olaj neve gyökeresen megváltozik, akkor könnyebben beazonosítom webshopban és ha itthon kibontva nem olyan: akkor pattoghatok. Ha kérek egy ecolite-t és régit kapok, akkor annyit mondhatnak, hogy dehát stimmel a neve. Engem meg megesz a fene.
    Amit én raktam bele háromezernyóc volt literje, éppen nem érdekelt, hogy mennyi. Szervízhez képest belefért a 10ezer Ft gyári szűrő a sumo suzukitól, meg sokminden. Maga az olaj literes kantában volt a webshopban, kértem négyet, kijött 3 hologramos és egy nem holo-s doboz 🤪😣👎👎😍 csak hogy nyugodt legyek.

    Mexy 3,3 lityit kell beleönteni ha normálisan leengeded, na az utolsó 3 decit oda sem nézve öntöttem be a nem hologramos dobozból a 3 után egy levegővételre, hogy baz+ ilyen nincs. Épp megjött az olaj másnap mentünk nyaralni, a kocsi a régivel csörgött mint valami előgyújtásos barkasz, összekészítve sehol nem voltak a diszkókirályos ingjeim meg a tuti fürdőgatyám, gyerek meg áthívta a szomszéd csibészeket. Lestem őket az aknából nehogy kilapítsák a tyúkokat, közben nyakamba folyt a szűröből a nedű, mert annyira profi voltam már 2x, hogy a motorvédő műanyagot nem szedem le, mert a szűrőből ki lehet gugygorékolni az olajat hátrafelé és nem lesz olajos semmi. Na ez így ebben a felállásban nem jött össze. :U

    Mexy akarod te ezt? :D Bicikliláncos piaci cuccal le lehet művészkedni az olajszűrőt, úgyis, hogy fent marad a motorvédő, de ha meghúzták vért pisilsz, ezért vettem [egy ilyet]
    Kupakkal nyomják a szervízben is, de az nemtom milyen meg hol kell venni, ennek a 65ös része kicsi a 67es nagy de leveszi :D
    Én úgy szoktam, hogy először beborítom az olajat a motorba utána tekerem fel a szűrőt, ez szerintem az ajánlott sorrend.
    Na meg az olaj beöntés. Nemtom biztos csak az idegesség, de Zsiguliba a háztetőről is beleönteném az olajat (najó nem) de mikor a 4 literes kantából öntöttem a motult, mindig törölgetni kellett, most a literes flaska sokkal jobb volt.
    A boosterjet feliratos fedőt érdemes levenni róla. Meg akkor már fújasd ki a légszűrőt. Ezt volt már aki kifejezetten tilosnak mondta, szervízben is fújják, meg úgy kell, hogy ne a bogarakat fujd bele a kosszal és akkor mi baj lehet?
    Gyári szűrő cserére mi az ajánlás? Kb 3 év 40 ezer? 20nál már koszos volt ez biztos!

    ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.

Új hozzászólás Aktív témák