- PlayStation 5
- War Thunder - MMO Combat Game
- EAFC 24
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Homeworld 3 - Befutott a gépigény és a roadmap
- Elhalasztották a World of Goo 2 megjelenését
- No Rest for the Wicked - Megkaptuk a korai kiadás gépigényét
- Minecraft
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #49020 üzenetére
Az újabb Jazzeknél is tetten érhető a minőségromlás. A motor megbízhatóságával továbbra sincs baj, de pl. kevesebb lett a műanyagburkolat egyes részeken, rondábbak a hegesztések, stb.
A GE-k (2008-2014) pl. hajlamosak is rohadni a tanksapka körül emiatt, mert a kerék odaveri a trutymót, a régebbi GD-nél, ami nekem is van, ez tulajdonképpen elképzelhetetlen.
A kínai gyártásúaknál (LUC kezdetű alvázszám) állítólag gyakrabban hullik a klímakompresszor is. Az enyém még japán (JHM).Beázás előfordulhat a csomitartónál (lásd Becsületesnepper videója), de nem nehéz és viszonylag olcsó is javítani, Sikaflex kell hozzá, meg kinyomópisztoly. Nálam mondjuk ezalatt a 4 év alatt nem jött elő.
Olajcsere: csak akkor 6 hónap, ha olyan módon használod, ami indokolja, egyébként 1 év. De a Suzuki is pont ugyanígy adja meg.
Amúgy ha 3-5 éveseket nézel, ott nem igazán van még kockázat, akkor sem, ha nem félévente cseréltek olajat. Egyszerűen ennyi idő alatt nem lehet bennük kárt tenni.dethroner: Az eggyel korábbiról van szó, azaz a GK-ról. Abból volt 1,3-as és 1,5-ös is manuális és CVT váltókkal.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- PlayStation 5
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- War Thunder - MMO Combat Game
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- SSD kibeszélő
- Milyen okostelefont vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...