Új hozzászólás Aktív témák

  • tboldi

    nagyúr

    válasz [CS]Blade2 #49020 üzenetére

    Az újabb Jazzeknél is tetten érhető a minőségromlás. A motor megbízhatóságával továbbra sincs baj, de pl. kevesebb lett a műanyagburkolat egyes részeken, rondábbak a hegesztések, stb.
    A GE-k (2008-2014) pl. hajlamosak is rohadni a tanksapka körül emiatt, mert a kerék odaveri a trutymót, a régebbi GD-nél, ami nekem is van, ez tulajdonképpen elképzelhetetlen.
    A kínai gyártásúaknál (LUC kezdetű alvázszám) állítólag gyakrabban hullik a klímakompresszor is. Az enyém még japán (JHM). :P

    Beázás előfordulhat a csomitartónál (lásd Becsületesnepper videója), de nem nehéz és viszonylag olcsó is javítani, Sikaflex kell hozzá, meg kinyomópisztoly. Nálam mondjuk ezalatt a 4 év alatt nem jött elő.

    Olajcsere: csak akkor 6 hónap, ha olyan módon használod, ami indokolja, egyébként 1 év. De a Suzuki is pont ugyanígy adja meg.
    Amúgy ha 3-5 éveseket nézel, ott nem igazán van még kockázat, akkor sem, ha nem félévente cseréltek olajat. Egyszerűen ennyi idő alatt nem lehet bennük kárt tenni.

    dethroner: Az eggyel korábbiról van szó, azaz a GK-ról. Abból volt 1,3-as és 1,5-ös is manuális és CVT váltókkal.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák