Új hozzászólás Aktív témák

  • Fulár

    senior tag

    Sziasztok!Elnézést kérek ha kicsit hosszú lesz!Sajnos kissé laikus vagyok az autók lelki világához és félek,hogy ez már nemigen fog megváltozni.
    - 3 Hete ruháztam be egy 2005-ös évjáratú 1.3-as fekete színű Suzuki Swift-re,valós 125 ezer kilométerrel.2002-es 1.2-es G Astrát váltott mert annak már erősen deficites volt a fenntartása.

    -Már a megvétele után hazafelé kivillant a Check Engine.Kolvastam és kidobta a P0420 katalizátor alacsony hatásfok hibát.Utána olvasgatva ez sok esetben lehet"fals"hiba is.A kódot kitöröltem és pár 10 kilóméter után nem jött(még)vissza.Viszont lassan aktuális a műszaki.Ott vajon nem fogom megszivattyúzni a brét ez miatt?Nem annyira van kedvem 100+ ezer forintért katalizátort cserélni ha nem feltétlenül muszáj.

    - A kuplung nekem kicsit fura.(Nem értek az autókhoz)Eléggé a pedál felengedésének majdnem az utolsó centijén jön meg a"fogáspont".Rommá lenne kopva a kuplung tárcsa vagy ezek ilyenek?Esetleg van ráállítási lehetőség?

    - A"Board Computer"jobb oldalán van egy kis piros Led ami ha leveszem a gépet gyújtásról és kiveszem a kulcsot akkor is villog.Az mi a tosz?

    . A neten olvasgatva sok az ellentmondás a bele való olajat illetően.Én Mobil Super 3000 5w30-ra gondoltam.Ez lehet jó választás?(Sajnos a gépkönyvem nincs meg az autóhoz és a neten sem találtam hozzá)

    - Van valami különlegesség amire esetleg érdemes odafigyelni ezzel a típussal kapcsolatban?
    Olvasgattam,hogy érzékeny a váltó és a fékolaj cserére az Abs kocka és a váltó nyelestengely csapágya miatt ezért azokat lecseréltetem,csakúgy mint az összes szűrőt,a hűtőfolyadékot és a gyertyákat.Biztos ami biztos.Remélem,hogy nem megy rá még a gyatyám is. :)

    Köszönöm szépen az esetleges válaszokat!

Új hozzászólás Aktív témák