Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz SyMbioTe #47141 üzenetére

    Köszönöm az infót és hogy nem felejtetted el! :R
    Majd megírom novemberben mennyi volt a Vitara, mert már előre félek...
    Azért az a ~2300forintos olajszűrő meg a ~4300 forintos pollenszűrő nálam még mindig kiveri a biztosítékot... mondjuk a 15k-s rezsióradíj sem semmi...
    Légszűrőt nem is cserélték? :Y

    @tboldi: Én munkadíjjal számolok szervizköltséget default, tehát 300k az kiszerelés, felújítás, beszerelés, olajcsere, hűtővíz csere tokkal vonóval, tehát otthagyok egy döglött turbós vasat a szervízben és hozok egy felújított turbósat.
    5 vagy 6 hengeres, az nem a fűnyíró traktorod? :DDD sor4, V8, V12, a többi csak vmi csettegő. ;]
    Persze hogy kormol, de az arányok fontosabbak, egy dízel autóé így néz ki 20ezer km város után... nem tökéletes az égés, de arányaiban nézve egy GPF fényéveket elmegy a DPF-hez képest... meg merem kockáztatni hogy hamarabb fossa el magát a befecskendező...
    Ezért is írtam korábban hogy paradoxon, az autót azért találták fel hogy nagy távolságokat gyorsabban megtegyenek mint lóháton vagy gőzmozdonnyal... az elektromoson kívül egyik sem szereti a várost, ki kell vinni néha és megzavarni, mert ha egész életében 3500 alatt él, akkor ez történik ami a képen látszik... ha mindenki 3500-5000-ig használná nem tudna lekokszolódni, csak akkor meg ámokfutás lenne az utakon... mégsem járhatunk 2-es padlógázon 50-el a városban... :P plusz ugye akkor már nem is 6lityit hörpint fel 100-on... és feldughatja az EU a normáit oda ahova nem süt be a Nap... :DD mert onnantól a CO2 az egekben, fogyasztás dettó, igaz legalább nem tömődik el a részecskeszűrő, a szívósor, az injektor fej...
    Ami ki akar jönni onnan az ki fog, hacsak nem egy tartályba gyűjti és szervízkor kiborítják a fiúk mint a porszívóból. ;]

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák