Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz erh75 #45053 üzenetére

    2019-es Vitara 1,4 GL+ MT (már részecskeszűrős): Igen, a kettest nehezen veszi hidegen, de ha belemegszik akkor jó már. Trükközni kell vele és működik, (ha nem mondta még el senki) váltás közben nem tapossuk a féket a padlóra, fékpedál elenged és beveszi. Igen, a 4es is kicsit olyan, de az első ezres után haverok lesztek, kedvenced lesz a 3-as meg a négyes, ebben a két fokozatban él igazán, az 5ös sokszor csak dísz és átugrom, mert autópályán a felhajtásnál érintőleg használom, utána nem kell, városban meg felesleges odáig felpakolni, az első 4 bőven megteszi. BP-en a kivezető szakaszokon használom még ahol 70-80as tábla van, ott szoktam 5öst rakni, de azon kívül kb soha...
    A lényeg hogy járatni kell a váltót és bekopik, a kettes viszont nem akar javulni, de az csak hidegen csinálja, remélem nyáron kevésbé fogja csinálni a cirkuszt. Amúgy nézz az Eaton-Fuller 13 és 18 speed váltóiról videót, hogyan használják és rájössz a nyitjára ;)

    [ Szerkesztve ]

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák