Új hozzászólás Aktív témák

  • süti5

    őstag

    válasz Latissimus Dorsi #4447 üzenetére

    Én pl. múltkor a pillangónál szopattam halálra két üzletember úriembert:-) Két sáv van ugye, kifelé a a kerepesin. Belső sávban beállok lámpánál, mögöttem az említett emberkék új vw passatja. Beállnak mellém, de látom, hogy kb. 300 méterre áll egy kukásautószerűség villogva. Na, egyből vágtam mi a téma, be akarnak sorolni majd elém a következő pirosnál.
    Nyomtam neki tiltásig minden fokozatban, láttam is, hogy bajban van a fickó, nem mondom, hogy sokkal, de lenyomtam végül, be kellett sorolnia mögém. Azt az arcot láttátok volna, mikor az elején elment egy fél kocsit, utána meg elkezdtem melléérni, majd távolodni, az anyósülésen ülő oda is szólt valamit a cimbinek.

    Egyébként még egy hasznos tanács most szárnyait bontogató pirosnál gyorsulni szerető emberkéknek: én is abba a hibába estem, hogy mindig alapfordulatról indultam, aztán felvilágosítottak, hogy ez hülyeség. Pláne dízelek ellen szinte esélye sincs így az embernek. Mivel hatalmas a nyomatékuk, ezért szinte alapfordulatról is megrántják a kocsit. Viszont az erejük elfogy 4000-4500 körül. Na a benzines motorok, pláne vvt innen kezd el élni. Ezért ha nagyon jól akar startolni az ember, akkor 3600-3800 körüli fordulatról kell indulni, mivel innen erős a kocsi, és pl. a swiftet húzatni tiltás előtt egy hajszálnyira, mivel a következő fokozatban így magasabb fordulatról indul és már húz is egyből. Leghatékonyabb picit elpörgő kerékkel, de az is jó, ha be van kapcsolva az esp, az majd megoldja a dolgot. Eddig azt hittem, hogy menőségből túráztatják a motort a helyi fiatalok:-) , de igenis van értelme. Nem azt hinni, hogy mindig így indulok, csak ha mondjuk kiélezett a helyzet:-)

Új hozzászólás Aktív témák