Új hozzászólás Aktív témák
-
blakey
titán
válasz AMD Power #33833 üzenetére
A G Astra nem rossz egyáltalán, minimális a kopogó műanyag, az összeszerelés minősége nem rossz ott sem és a Vitaránál sem, felszereltségben meg nagyon nagy ugrás a Vitara GL+, főleg, hogy még tettem hozzá néhány dolgot. Szerintem az Opel fényezése elég gyenge, könnyen sérül, ha az vesszük akkor igen, előrelépés történt.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Vesztor87
senior tag
válasz Kornel #33849 üzenetére
Mi ahogy látom megyünk évente 15k km-t, és nem városban, szal ezzel a futásteljesítménnyel még 10 évesen 150k km-el ha karban van tartva még majdnem új
pjen: sprilál rugó meg volt repedve szerelő szerint. Hallottam ahogy a körforgalomban volt egy érdekes recsegő hangja. Azért kellett cserélni. Akkut meg azért mert a 25% nem festett jól, ráadásul pont mentünk külföldre, mondom egy akku 20k, ha kint trélert kell szerezni akkor az cumi... jobb a békesség
-
AMD Power
titán
válasz Vesztor87 #33848 üzenetére
Igen ez már mondjuk egy jó kérdés. Ha már én is ilyen 2 milla körül gondolkoznék autóban akkor már szóba jöhetne akár egy új is. Főleg ,hogy a 2 millás autó mire beleülsz minden alap költséggel 2.2 millió. És akkor még persze mint írtad semmi biztosíték nincs arra ,hogy nem fogsz rá még akár több százezer ft-t rákölteni 1-2 éven belül.
-
pjen
félisten
-
Vesztor87
senior tag
2003.12 havi a Nissan, 183.000 km vt benne. Önindítónak hangja vt, bendix nem ugrott vissza a helyére. Ezt ugy értsd hogy minden 10-15. Indításnál vt egy másodperces darálós hangja. Lehet elment vna evekig. Kormány összekötő pedig úgy jött, hogy kopogás jott irányából. Nem hangosan, sem asszonykám, sem a haver nem hallotta, de nekem feltűnt, ez vmi betegség hogy állandóan fulelek van e hangja vminek... 😂
Azért ha egy garázsos 10 éves 150k km-t futott autót nézünk, az nagyon jó lehet. Nem városi, hanem országutas, pályás kilóméterrel. Elnézve após T22-es avensisét, amiben 450.000 km van, elég szép lehetett az 150k-val
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz Kornel #33857 üzenetére
A legnagyobb baj az,hogy nem lehet 10 évre előre számolni.Nézd meg pár éve még a diesel volt a megváltó,most meg nem győzik kitiltani őket a városokból.A mai rohanó változások mellett,lehet 10 év múlva csak elektromos autó lesz.Írom ezt úgy,hogy az előző suzukit 10 hónaposan vettem,a mostanit újonnan.2,6 volt 11 éve,van benne 100K,és el tudnám adni mondjuk 1 milkáért.
(#33858) Vesztor87:Akkor ez nem karbantartás volt.Törött rugó,kopogó kormányösszekötő,recsegő bendix,csere érett féktárcsa.Hát nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Akkor kell majd faulra kiköltözni és szarér-hugyér" venni egy ilyet és leszarni mindenkit
Azért örülök hogy még élhettem olyan világban amikor kimentem a Hringre és égett gumi és benzinszag mellett majdnem beszakadt a dobhártyám. Az én gyerekem valszeg semmi ilyesmit nem fog majd átélni, ami sajnálatos..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #33867 üzenetére
"Az én gyerekem valszeg semmi ilyesmit nem fog majd átélni, ami sajnálatos.."
Szerintem meg helyes.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz Kornel #33868 üzenetére
jaj hagyjuk már. Amíg az ország felében gumival futenek a nemidénbarnultak, pont nem a kocsik miatt van szmog, meg fog tönkremenni a bolygó. Az elektromos autó nem old meg semmit, csak máshova helyezi át a szennyezést. A jelenlegi formájában meg tömegesen elterjedni úgysem fog soha, zsákutca. Szóval motion nem kell ettől félni szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Teljesen egyetértek.
A falvakban ahol most is Zsigulival járnak jó esetben, biztos begyűrűzik majd a villanyautó 10-20 év múlva...
Első körben a tömegközlekedést kellene MINDENHOL nulla emissziósság tenni, de 30-40 éves volán buszok okádják a füstöt az egész országban. Mo. képtelen lenne kitermelni az átállás költségét, vagyis képes lenne csak minden pénzt ellopnak. Ha lenne átállás az is csak azért lenne mert Lőrinc barátunk hirtelen be tudna szállítani hybid buszokat, vonatokat, stb, 10x áron...
Szóval lehet álmodozni, de ez Mo-n nem fog működni, illetve a többi közép-kelet európai országban sem, a balkánról meg ne is beszéljünk..
Ez már más téma de szerintem ezért is fog kettészakadni 10 éven belül az EU, óriási a szakadék már most, nem emlékszem pontosan de Németország már most a villamosenergia szükségleteinek 80%-át megújuló energiából (szél) állítja elő. Na ilyen itt soha nem lesz.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
AMD Power
titán
Pro
Még hogy az elektromos autók nem szennyeznek
Kontra
10 tévhit az elektromos autózással kapcsolatosan
Ebben a cikkben mondjuk sok a ha meg majd addig kitalálják az okosok mondat.
-
Kornel
veterán
Szerintem nyugodtan dugjátok homokba a fejeteket, közel az út vége.
-
dnelb
veterán
válasz AMD Power #33873 üzenetére
figy csak nézd meg 1x. Parkolj le 1 kicsit forgalmasabb kút mellett, számold össze 40 perc alatt mennyi autó halad át. Most képzeld el hogy az autók 50%-a már elektromos, a kutakon van 6 töltőhely, 3 féle szabvánnyal, a töltési idő mondjuk 20 perc per autó, mert csak rátöltenek. Amíg ennyiféle szabvány van, ilyen lassú töltéssel meg kicsi kapacitásokkal nem valós alternatíva. Városi bohockodásnak elmegy, de semmi több. Mert ok hogy megy 400km tojással a lábad alatt, de ha elkezded normálisan használni, autó módra, akkor jó az 200-300nak is . A tesla is pár padló 400m után lemerül és tölteni kell.. Persze a kutas probléma még annyira nem érezhető mert kevés elektromos van, de ha több lenne akkor vakarná a fejét mindenki hogy hoppá, ez így nem fog menni.
Szerintem egy nagyra fújt lufi ami szépen pukkanni fog ha elindul a terjedés, de ne legyen igazam. Vagy legyen már egy akkuforradalom, az mindennek jót tenne, mobil cuccoknak is..[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
válasz Motion_Blur #33872 üzenetére
A tömegközlekedés meg megint egy vicc, ha üzemanyagot nézem olcsóbban járok be 30km-re kocsival mint tömegközlekedéssel, úgy is, hogy csak egyedül vagyok a kocsiba.
Mikor ketten ingáztunk és fizettük a legdrágább parkolózónát miskolcon is 650Ft helyett 450-500Ft-ra jött ki egy út kocsival. És ez az ajtótól ajtóig visz, olyan a hőmérséklet is amilyet én szeretnék.
Még az éves szerviz költségeit is lazán kit tudja az ember spórolni ha napi ingázik. (Pesten persze másabb lehet)
(#33875) Krisztián
Viszont pont a város az ahol a pöfékelős autók majdnem dupla annyit fogyasztanak, a szmogriadók is főleg a városokba koncentrálódik részben emiatt. Töltőprobléma meg szerintem addig jelentős amíg nem tudnak normálisan pénzt csinálni, nincs motiváció az építésükre.Szóval az irány jó, de hozzáállásban nagyon messze vagyunk, állami szinten meg az ellenkező irányba sétálunk
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Sajnos van benne valami. Szerintem a döntő momentum ebben az aksi technológia lesz. Ezzel a mostani őskövület technológiával esélytelen. A töltő csatlakoztatása a könnyebbik része a dolognak. Kell egy egységes szabvány és kész. Ha a nagyobb gyártók megegyeznek ami nekik is az érdekük akkor ez nem probléma. Szerintem a technológia és annak fejletlensége a fő probléma. De én szurkolok nekik.
-
dnelb
veterán
bárcsak ilyen utak lennének mindenhol
-
Motion_Blur
félisten
Swift "szakmai" faszbuk csoportból egy építő jellegű tanács gyertycseréhez:
"A tapasztalat az, hogy semmiképp ne cseréld ki, amíg nem szarakodik.
Vagyis csupán azért, mert lejárt a 105ezer km, azért ne. Egyik sem olyan jó, mint a gyári."175e-nél gondolkozik a gyári cseréjén...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #33881 üzenetére
Erről beszéltem...
-
nagyúr
-
nagyúr
Na, a kollégám vesz egy 1.4T GL+-os S-Crosst, már csak a papírozásra vár. Majd meglesem ha azzal jön melóba.
Més que un club!
-
nagyúr
Hat ja, az enyém 6-7 kozott ker vegyes hasznalattal, 150-nel 4500-at forog.
-
AMD Power
titán
válasz Napfénysüti #33883 üzenetére
Ha akciós ha nem ennyiért ajándék.
-
tboldi
nagyúr
Fizetett tartalom a vezess.hu-n.
-
Motion_Blur
félisten
válasz tboldi #33890 üzenetére
"A Suzuki nem írt elő különleges és drága motorolajat, a márkaszervizek 5W30-as kenőanyagot használnak, amelynek literje 5100 forintba kerül. a csereperiódus maximuma változatlanul 20 000 km vagy egy év."
5100/liter, anyád nem drága!
A 20.000-es periódos csak nekem új
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #33891 üzenetére
15.000 amúgy.
LOL -
biker
nagyúr
válasz Motion_Blur #33891 üzenetére
minden vitara/scross 20.000 periódusos, és a Startstp miatt 0W20 olajjal mennek
mármint a szívó, a turbó lehet más[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
nagyúr
Turbós vasnak max 10k, utana dobnam mindenkepp az olajat. Mondjuk a nem turbosnak is Corsaban 8k utan, civicben 10k utan szoktam cserelni.
-
biker
nagyúr
válasz tboldi #33894 üzenetére
megnéztem a vitara könyvét, nem ír külön turbós motorhoz semmit, benzines, gázolajos, ez a kettő van
és mindhez a 0W20 a javasolt, a helyettesítő az 5W30
és 20ekmElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Kornel
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- iPhone topik
- Amazon Fire TV stick/box
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Milyen routert?
- Így építsd a billentyűzeted!
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Kés topik
- Mobil flotta- ajánló keresés belépéshez
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...