Új hozzászólás Aktív témák
-
dnelb
veterán
mentek a pi.. ba D
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #33704 üzenetére
Adok érte 1,5-et max, úgyis kell rá egy telifény
-
dnelb
veterán
válasz mdani01 #33707 üzenetére
Az a baj undorito az egész autó. Kivul belül igénytelen. Komolyan, még suzuki után se kéne.
Egy olyan embert aki imádja a benzingőzt soha az életbe nem fogsz elektromos autóba ültetni. Inkább járnék gyalog vagy busszal, bármennyire is gyulolom.
Tényleg jó érzés hogy hátbavág a nyomaték, de ha annyira az kell akkor veszek benzinturbot, és nem 1 steril fosban ülök.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
dnelb
veterán
válasz Napfénysüti #33711 üzenetére
jajj őt hagyjuk. A multkor belenéztem 1 videoba, azért fikázott egy dízel audit mert manuális volt és váltogatnia kellett és mennyire gáz jaj jaj. Mennyivel jobb az elektromos mert ott nem kell. lol nekem hiteltelen.
A masik kedvenc részem mikor bizonygatta hogy mennyire kiváltja már most is a sima autót, nem több idő a tankolás mint 1 benzinnél... Ezt se értem hogy gondolta komolyan, alapból várni kell ha állnak ott, plusz amig feltöltöd.. Minimum 3x-4x annyi idő. Jah és mesélés közben autopályán megelőzte 1 kamion , na ennyire alternatíva jelenleg
Ha rendszeresen olvasod tudod hogy neki mindig az a nonplusz ultra amit éppen használ, legyen ez telefon, autó, bármi. Az ilyen embernek nem kell adni a véleményére semmit.[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
válasz Kornel #33713 üzenetére
Az a baj, hogy amíg nincs garázsod ahol tudod tölteni / a gyorstöltőhálózat csak papíron létezik addig nem látom rendesen értelmét.
Pedig én is váltanék ha lenne valami normális, de az ilyen leaf-ek meg amikről távolról látod hogy nagyon zöld és ronda az nem (i3 is ronda szerintem).
Ellenben egy Opel Ampera-ra vagy e-Golfra már mondanám, hogy jöhetne.
Bár nekem a napi ingázásom 60km, ez egy hónapban kb 25ezer benzinben, ha elektromos autóm lenne egy az összeg az árammal számolva lemenne kb 5-7ezerre, de ha már beleszámolnám ,hogy havi 10-15ezer a garázs ára ,hogy tudjam tölteni akkor kéne vagy 20 év a megtérülésig.
Amúgy FB csoportból lehet lelépek de, hogy nem írok már semmit az tuti. Bármit ír az ember mindenki személyes támadásnak véli, de ellenérvelni meg egyik sem tud, csak hogy biztos az a jó mert.... én úgy érzem, hogy az a jobb és kész.
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
válasz Kornel #33715 üzenetére
Az már valami 2014-15ben 300 fejre el lett fogadni, megvalósult vagy 6db
Múltkor olvastam egy pályázatot, megadott lakosszám alatt nem lehetett kapni támogatást (Balaton végig kiesett), illetve Miskolcnak is kb jutott volna vagy 6-7 pontra támogatás, de a város összesen csak 2-re kért pénzt inkább, mert hogy minek több.
-
dnelb
veterán
fiesta, rio, baleno
azért vannak árak.. -
dnelb
veterán
válasz mdani01 #33724 üzenetére
ez oké, neked A-B eszköz az autó, nekem nem, ezzel nincs is semmi gond direkt kiemeltem hogy milyen emberekre gondoltam. egy petrolhead le se köpi az elektromos autókat mivel ingerszegény, csökött valami.
egyébként a mobilaréna féle Elektromos autóval Berlinbe sorozatot láttad? az "kicsit" objektívebb, és bemutatja mi a helyzet jelenleg hosszabb utakon.. de röviden : tömény szopás[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Egyre valószínűbb, hogy inkább az autó mellett fogok dönteni (ha valakit érdekel, itt kifejtettem, hogy miért). Ennek okán ma voltam a móvári Suzuki Bartánál érdeklődni, náluk 5.370.000 lenne az S-Cross GLX 1.4T manuális váltóval, 4WD nélkül, amihez még hozzájön a metálfényezés felára, valamint a forgalomba helyezés is (130k-130k). A legviccesebb az az, hogy a Jazzért 1,1 milliót adnának. Tudtam, hogy alacsonyabb árat fognak mondani, mint amennyiért magánforgalomban adhatnám el, de azért álljon meg a fáklyás menet. Felkapott típus, szép állapotban van, km sem sok, 1,6-ot bármikor kapok érte.
A győri Suzuki Stabil a hasznaltauto.hu-n 5.150.000-ért hirdeti ugyanezt a verziót, a közeljövőben meglátogatom őket is. Aztán majd lehet versenyeztetni a két céget.
[ Szerkesztve ]
-
mdani01
aktív tag
-
Sza_Sa
senior tag
válasz tboldi #33734 üzenetére
Mikor vezetted az enyémet, csak egyszer jelzett be a vészfék, lasabban léptél a fékre mint ahogy a program godolná. Ritkán szokott hibásan jelezni ma volt egy 160 km-es utam Győr-Veszprém oda-vissza, egyszer sikított, egy hirtelen sor lassulás miatt.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Kornel
veterán
Ha nem mennek előlem.
Normális esetben rendesen vezetek, amig nem billegnek előttem 90-el pályán, stb.
Akkor jön a kisördög, a padlógáz és a nagy kormányszög.Geri:. Suzuki meg szándékosan rájátszik, az Scross-t nem lehet 1.4T esetén csak AWD-vel vinni automata váltó esetén.
-
tboldi
nagyúr
Hű, mennyi hsz született, amíg fürdeni voltam.
(#33736) Kornel:
Sza_Sáét már láttam, illetve vezettem is. Egyszer szólt csak be a Királyhidai úti körforgalom felé araszoláskor, mert kicsit későn kezdtem fékezni. De ritkán van ilyen szituáció errefelé, általában lehet haladni.(#33737) Sza_Sa:
Simán hozzá tudnék szokni szerintem.(#33740) gerii:
Szeretek vezetni, és ehhez szorosan hozzátartozik a váltogatás/kuplungolás is. Viszont egy hosszabb (150-200 km fölötti) út során örülnék a tempomatnak, főleg a baleset és annak következményei után.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen monitort vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Macrodroid
- Ford topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayStation 5
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - free online CCG
- További aktív témák...