Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Tomics #32700 üzenetére
Így van.
Egyébként a Suzuki megint pont lemarad a nagy boom-rol, pedig a japánoknak megvan a szükséges know how-ja akkumulátor technológia terén is, kérdés képesek-e időben felmérni a fejlődés irányát.Az új Swift / Baleno tökéletes elektromos autó alap lenne, még az akkupakk plusz súlyával együtt sem sokkal haladná meg a hasonló méretű autók súlyát...
-
blakey
titán
válasz AMD Power #32694 üzenetére
Nem tudom milyen váltó van, de nekem nagyon nem tetszett. 2 különböző autót is próbáltam, egyik egy 1.0-s Micra másik egy 1,5-ös Diesel Note, valahogy nem volt jó benyomásom a váltóról de nincs tapasztalatom a Renault váltókkal, szóval nem tudom, hogy mihez hasonlítsam.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Tom1939 #32682 üzenetére
Nem lesz gl+-ban első ledes lámpa? Akkor az S-Cross továbbra is jobb vásár gl+ szinten. - eddig sem lehetett mivel jelenleg nem ugyanazzal a motorral, felszereltséggel de legfőképp nem ugyanabban az ársávban kínálják. Akkor lesz jobb vásár az S-Cross ha a Vitara GL+ felszereltsége gyengébb de azonos áron adják illetve ha ugyanaz a felszereltség de drágább, természetesen ugyanazzal a motorral. Májusban az 1.6 GL+ 2WD, 2 tónusú Vitara előnye nagyjából 6-700e Ft volt az S-Cross metál 1.4T-vel szemben (1.0T nem tetszett), úgy hogy gyakorlatilag az S-Cross szintjére emeltem felszereltségben illetve van ami nem kellett és van ami azon felül kellett. 4,5m volt mindennel együtt, míg S-Cross esetében 5,1-5,2m körül lett volna, mert nekem nem lett volna elég a csupasz GL+.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
AMD Power
titán
válasz Kornel #32701 üzenetére
Sajnos igen. Szinte minden valamire való gyárnak van már vagy lesz elektromos alternatívája. Sőt sokan már nagyon elől járnak. Renault , Opel.... már évek óta nem kevés pénzt ölnek bele.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
dnelb
veterán
válasz Kornel #32699 üzenetére
most is van fél óra alatt 80 %os töltés, épp ez a probléma, hogy a tölteni is fél óra, meg amig odafersz az is fél óra. Nem, nincs fejlődés akkuk terén kb 10 éve, ugyanott toporgunk. 2000-4000? Hol? G2 G6 ugyanakkorak, s4-s8 arányában szintén, note 7el próbálkoztak nagyobbal, fel is robbant... Kinai telok nem számítanak, azt írnak rá amit akarnak.
Ahhoz hogy alternatíva legyen és tömeges terjedés, annyi idő alatt kéne tölteni mint jelenleg egy tankolás, az emberek döntő többségének se kedve se ideje minden tankolásnal 1 órát ott állni.
jah a qc meg brutál sebességel vágja tönkre az aksit is, első dolgom kikapcsolni.[ Szerkesztve ]
-
Sza_Sa
senior tag
Suzuki a Toyotával kötött valami együttműködési szerződést, Suzuki adja a japánban sikeres kisautó technológiát, a Toyota meg az elektromos tudásukat.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
őstag
válasz blakey #32703 üzenetére
Szerintem az 1.0t a jobb összehasonlítási alap az 1.6-hoz. Úgy meg már jóval kisebb a különbség a vitara és az scross ára között.
Az ideális persze az lenne ha meghagynák az 1.6-ot is a turbók mellé, és gl+ szinten ledes lámpa lenne (meg talán egy kis ici pici belső minőség javítás).
-
Kornel
veterán
Azért ezt gondold át mégegyszer.
Az, hogy a soher Samsung és LG nem rak bele nagyobb akksit, mert spórolnak, más még belerakja.
A kínai A brandek általában Sony akksit használnak, amire azért nem azt írnak rá, amit akarnak, legalábbis a Sony-rol nem ezt feltételezem.
Az enyembe 4000 mAh-s akksi van, 5,5 colos FHD kijelzőhöz, és egy takarékosnak nem mondható 28 nm-es snapdragon 650 van benne, így tud laza 8-9 óra SOT-ot 2 évesen is...
Biztosan kamu a 4000 mAh-s akksi benne.
És vannak 5000+ mAh-s akkumulátorral szerelt telefonok is.
Töltő hálózat valóban nem elégséges, de ezen gyorsan lehet segíteni, ha az akarat megvan hozzá. -
PeterPH
senior tag
válasz Tom1939 #32707 üzenetére
Amúgy sincs 6-700 a felár, sehogy sem jön ki a matek.
Vitara GL+ 4100 + kéttónusú 180 + könyöklő mondjuk 50 = 4330. (Más extrával nem tudod közelebb hozni az SCross GL+-hoz, mert azok nem is rendelhetőek, tehát a "gyakorlatilag az S-Cross szintjére emeltem felszereltségben" állítás is bukik).
SCross GL+ 4600 + metál 130 = 4730
Tehát 400 a különbség. Ha ezeken felül valami extrára szükség van, az mindkettőhöz nagyságrendileg ugyanannyiba kerül. És akkor méretben, felszereltségben, montorizáltságban még mindíg messze vagyunk az SCross-hoz képest. -
dnelb
veterán
válasz Kornel #32708 üzenetére
jó, nem tudok mit csinálni veled ha direkt skippeled a lényeget..nem csak a különböző szabványos toltohalozat a bajom hanem hogy lassú sz*r. Egy dízel 3p töltés 1200 km ez meg 40p legalább a várakozással 300-500km tojashejjal a láb alatt... Olyan techváltás kéne mint butafon-iponenal.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz Tom1939 #32707 üzenetére
Ezért írtam, hogy 1.0T nem pálya, nekem nagyon nem jön be és feleslegesnek érzem összehasonlítani, majd amikor azonos motorok lesznek. Az S-Cross FL utána GL+ felszereltsége jobb, de amikor a Vitara is megkapja az FL-t akkor már nem biztos, hogy eltérő lesz, persze minden azon múlik, hogy a gyártó mit szeretne.
(#32712) PeterPH
Májusi állapotot írtam, akkor 4,7m volt az 1,4T S-Cross, 4,15m a Vitara 1,6, 550e körül volt a különbség, sokmindent vettem a Vitarához persze ebben az alku is benne volt. 1,0T-t meg hagyjuk, az nálam nagyon nem jött be.[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Kornel #32715 üzenetére
Bocs, de nem, értelmetlen ilyen szinten az összehasonlítás, majd úlj bele a két autóba 4 személlyel és próbáld ki.
Az 1.0T az az ami és így tovább. Más kérdés, hogy kivezetés után az kerül a helyére, ha nagyobbat tennének akkor senki nem vinné az 1.4T-t, keresnék a nagyobb motorokat.
Még 1X, ha turbós autót vettem volna akkor minimum 1.2T 4 hengerest választottam volna és akkor is állja a helyét, hogy nekem akkor, ott 550e volt a különbség a két említett típus között.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
őstag
válasz Kornel #32715 üzenetére
Igen, az 1.4t egy más kategória. Elevenen felfalja az 1.6-ot, és ennek megfelelően drágább.
De az 1,6 rövid távokra alkalmassága fontos szempont. Tehát ha a facelift hoz felszereltségbővülést (főleg a led lámpa lenne nekem érdekes) akkor könnyen lehet belőle asszony autó ha lesz 1,6 (sok a ha).Neki nem való turbó, csak benzint kelljen bele tenni meg évente szervizelni, másra ne kelljen figyelni
-
blakey
titán
válasz Kornel #32717 üzenetére
Én próbáltam 4 személlyel és alul jó volt, de fentl már nem volt olyan különbség, sőt, a motor is hangosabb volt abban az autóban, fogyasztás meg nem érdekel, az 1,6 sem fogyaszt sokat, szóval nem kell meggyőzni arról, hogy nekem mi a jó és S-Crosst nem vettem volna, mert nem csak én ülök benne és másnak a véleménye is számít, Vitara meg nincs 1.0T-vel. Baleno nem is volt terítéken, mert senkinek nem került a látókörébe.
1,4T vel az ár mellett az volt a másik gondom, hogy nekem nagyon nem érte volna meg, 2-3 alkalommal használom 1 héten, nem munkaeszköz. Tudatos vásárlónak tartom magam és csak azt veszek amit ki is használok, ha nem is 100%-ban de 90%-ban igen.Ha 1.4T Vitarát vettem volna akkor meg sokkal nagyonn "pénzkidobás " lett volna, mint írtam, a sok autó közül amitket kiszemeltem (Skoda, Seat, Opel) végül az lett amit megvettem.[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
-
blakey
titán
válasz Tom1939 #32721 üzenetére
Ok, akkor neked az 1.6 vitara volt az igazi.
Akkor és ott igen, most nem tudom mi lenne, nem foglalkozom már ezzel, lehet, hogy most mást néznék, teljesen más márkát. Most inkább a gumi foglalkoztat, sok a h…lye, hozzá nem értő gumis, a legtöbb közli, hogy ő nem vállalja a gumik cseréjét, mert nem vállal felelősséget azért, hogy ha megkarcolja a felnit. Csináljam meg én magam.Eljutottunk oda, hogy nem azonos motor esetén értelmetlen az összehasonlítás, tök felesleges az 1.0T árát az 1.6-tal, 1.4T és a fízelekkel összehasonlítani. Ha valakinek elég az 1.0T akkor nem kell neki az többi alternatíva. Mindegyiknek megvan a közönsége viszont felszereltséget össze lehet hasonlítani és jelenleg az S-Cross GL+ felszereltsége jobb mint a Vitara GL+ felszereltsége, igaz, hogy ez is csak az S-Cross FL utániakra igaz.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
-
-
yaneez
csendes tag
Most beszéltem a szervízzel, megjelent a hivatalos 1850-es frissítés. Ugyan náluk még nincs, de jövő hétre elvileg 'beszerzik' és vihetem az autót. Halleluja!
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
-
blakey
titán
válasz Kornel #32729 üzenetére
Nem vagyok fent a fórumon, néha beleolvasok, nemrég akadtam bele ebbe a hsz-be, de ha én leszek az első aki észreveszi "innen" akkor igen, megosztom.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
xmad
őstag
Az hogy lehet hogy a hatsó dobfeket nem akarta szétszedni nekem a szerviz es kitisztitani mondván hogy az öntisztuló?!
Holott ez benne van a 150 ezres szervizben isUtalom az olyan markaszervizeket amik csak alvallalkozóé, hozzá nem errtő barmok vannak ott... omg
-
Sza_Sa
senior tag
Most megy fel az 1850, szervizben, természetesen...
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
tboldi
nagyúr
Én meg kértem időpontot szervizre + gumicserére.
Van valami extra ilyenkor az olajon és a szűrőkön kívül? Gyertyák és az ékszíj megvolt az előzőnél, váltóolaj meg 135k-nél lesz esedékes.
2004-es WagonR+, M13A[ Szerkesztve ]
-
hucsikoi
aktív tag
Sziasztok!
Itt is felteszem a kérdésem, hátha tudja valaki a választ.
Acélfelnit szeretnék venni a 2007 májusi 1.3 GLX CDAC Swiftemre. Találtam is a neten négy jó állapotú felnit, de a megvásárolni kívánt felniken ET 35 feírat van, míg az enyémen ET 45. Jó ez a felni az enyémre? Sajnos kipróbálásra nincs lehetőség a nagy távolság miatt.A válaszokat előre is köszönöm.
-
Sza_Sa
senior tag
válasz hucsikoi #32744 üzenetére
Önmagában az Et nem minden, a 35-ös Et 10mm-el van kijjebb a mostaninál. Az nem sok, el kell még férni a kerékjáratban, feltéve, hogy a felni szélessége annyi mint a mostani.
Én még a középfuratot is megnézném."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
hucsikoi
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- LEGO klub
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Xbox tulajok OFF topicja
- Lightyear - befektetési app
- EAFC 24
- Milyen egeret válasszak?
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- További aktív témák...