- Path of Exile (ARPG)
- Előzetes élménybeszámolókon a Senua's Saga: Hellblade II
- EAFC 24
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Assetto Corsa Competizione
- Fallout 4
- Máris megrendelték a Fallout TV sorozat második szezonját
- War Thunder - MMO Combat Game
- Bemutatkozott az Astropulse: Reincarnation
Új hozzászólás Aktív témák
-
dnelb
veterán
-
[ Szerkesztve ]
-
tomi5244
őstag
Ha már kézifék. Szerintetek ha maszek szerelőhöz viszem a még garanciás swiftem kézifék állításra az gond? Csak annyit akarok állítani, hogy a kar már 3-4 kattanás után fogjon. Mert most kb maxra fel kell húzni. Könyöklő így kényelmetlen
6 ezer km van az autóban, gondolom nyúlott a bówden(?).
-
roberto211
őstag
Jhajj itt annyira mondja mindenki a sittet egyszerű, pitianer dolgokért h borzalom..
Tudod te h lehet bekerülni a sittre ha nem vagy brazil(mert oket hal isten egy csokilopasert bevarrjak)?? Nehezen nagyon..
Az h a szerelőm rosszul csinalta meg,visszaviszem,s ha elkezd pattogni parszor megcsapdosom hidd el nem hiszem h barki is bortonbe kerul De meg ha megrovast kapsz mindig jobb mint h esetleg elszalljon a féked és egy nagyívű kanyarban veletlenul ugye leessél az útról plane regebbinel mint amd nek van f astra stb. Meg regi swift stb aminek alapból nem jo az úttartása nagy(obb) sebességnél. Nem humoros dolgok ezek.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Motion_Blur
félisten
Na srácok, a mai nap feltette az I-re a pontot...
Visszkaptam az autómat, generátor + klíma szíj csere + hátsó fékek beállítva, nincs is vele gond.
Viszont... mivel ismerősöm intézte, és tisztán szerette volna visszaadni az autót, ezért áttolták a szervizes gépi mosón => a makulátlan fényezésemnek annyi, csupa mosókarc az egész autó, pár helyen a lakk is bemattult.
Én többet az autómat ki nem adom a kezem közül az biztos. A faszom tele van már ezzel az egésszel...
mod: nem az ismerősöm tehet róla, ő jót akart, a szemére sem vetném. de akkoris...
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
dnelb
veterán
válasz Motion_Blur #31908 üzenetére
uh úgy látszik ez egy ilyen nap, nekem a szelvedom repedt be
amúgy egy lightos polir kihozza nem?
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
-
Kornel
veterán
Kézzel hogy?
Durva szivaccsal?
Kell venni fasza mikroszálas törlőkendőt, meg autómosó nem tudom minek nevezzem eszközt.
Én rászántam magam, és rendeltem a cuies-től 10 audinal használatos mikroszálas kendőt, és 2 ilyen autó mosó cuccot. 5500 volt, de ez sokáig fog tartani, és egyáltalán nem karcol.Egyébként az érintés nélküli magasnyomású autómosók híve vagyok, Budapesten van pár jó, Krisztiánnal a red car spaba járunk.
-
M_AND_Ms
addikt
válasz Motion_Blur #31908 üzenetére
Azért én felháborodnék. Azt csinálják a kocsival, amiért odavittem és semmi mást! Azon túl, ne mossa le, ne törölgesse a műszerfalat, ne cserélje le a rendszámkeretet, ne rakjon bele illatosítót, stb, stb!
Bárkinek, bármi "jót akarok" ötlete támad, kérdezzen meg!Mindezt az élet más területén is elvárom, nem csak az autómmal kapcsolatban.
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
Sza_Sa
senior tag
Pár napja írtam, hogy rendeltem Momo Revenge felnit, tegnap este mondta a feleségem, hogy valaki pont olyan felnit rendelt a S-Cross-ra mint én, de nem jó. Még jó, hogy valamelyikünk követi a Fb csoportot
Szóval aki szeretne ilyet, szerintem nem rendeljen.Úgyhogy ma reggel ment vissza a forgalmazónak, de én nem cseréltem másra, bementem a Marso-hoz, rendeltem Dezent Ti 16"-os felnit. Ez legalább SR3-as, kifejezetten téli használatra fejlesztett felni.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Motion_Blur
félisten
válasz M_AND_Ms #31917 üzenetére
A szomszéd srác ott dolgozik a szervízben, ő ajánlotta fel a segítségét amikor hallotta hogy reggelente vonyít az ékszíj szóval bevittem és nagyon korrekt módon teljesen átvizsgálták az autót, kicseréltek 2 ékszíjat + végre valahára sikerült a hátsó fékeket is tökéletesen belőni azért mosták le mert munkadíj helyett csak egy 2e Ft-os mosást számlázott ki, és gondolta ha már kiszámlázta akkor le is mosatja. Jót akart, nyilván nem fogok neki szólni emiatt.
Most már annyira nem bosszant a dolog, finom polír kiszedi majd de egyelőre hagyom.
Egyébként meglepett hogy fékhatásban mennyit jelent az ha az egyik hátsó dobfék gyakorlatilag ki van iktatva. Most hogy minden rendben van, úgy fog a fék mint még soha az elmúlt majd 8 év alatt. Kaptam is mérési tanusítványt, első tengely ~ 2700 illetve 2600 Newton, hátsó tengely 1500 illetve 1600 Newton. Ezek az üzemi fék mérési eredményeil, a kéziféké 1300 illetve 1380 N. Nem tudom ezek milyen adatok, de fog a fék rendesen... végre dolgoznak az EBC-k, eddig nem sokra mentem vele
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Kornel #31920 üzenetére
Igen, lehet, hogy szembe negyek a trenddel, de eredetileg is 16" volt a terv télre. Csak a Momo-ból eleve nem volt 16-os csak matt feketében, az meg nekem nem tetszik.
Azért amekkora gödrök vannak az utakon, nyárra sem vennék 17-nél nagyobbat.
De ami a durva, a szett felni tehermentesítőkkel meg csavarokkal 110 alatt áll meg, ehhez megveszem a Hankook w320 téligumit 100 ezerért, 4db tpms szelep 40 párezer forint. Felrakja a kedvenc gumisom egy 5 ezerért és megvagyok 255 ezerből. Ettől többért akarták rámsózni a lemezfelni szettet a szalonban tavaly télen. (270)Egyrészt nem kevés amit ma elszórtam, másrészt talán nem volt felesleges.
Egyébként gondolkodtam azon amit felvetettél, az ötlet nem rossz, de szerintem a nyári Contit nem lehet normális áron eladni, mivel ez a méret csak nekünk jó, de én sem vennék még egy szettet, mire haszálhatnám elöregszik. Szóval szerintem darabonként talán eladható pótguminak, de nem akarok vele bajlódni. A másik problémám a felnik, ezek a polírozott felnik nehezen javíthatók ha megsérülnek, nem szeretném télen csapatni.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz Sza_Sa #31927 üzenetére
Csak egy bentragadt készlet (fél éves akár) kiporgeteset kell elcsípni.
Nem mindenki tartogatja évekig...
Egyébként így is jó áron lenne, 150k, ha elmegy 50-be a gyári szett, akkor már nyugodt leszek.Octavia, Mondeo, stb. mind ezzel a mérettel jön 2017-ben.
A suzuki eléggé átvette a trend diktálást pár dologban most.
(Ultramagas szakítószilárdságú acelok használata, évek óta ezzel a gumimerettel szereli a Vitara-t, EGR elhagyása, és még lehetne sorolni.) -
nagyúr
-
őstag
válasz Napfénysüti #31933 üzenetére
Kérlek mesélj egy kicsit a balenóról. Kaptam egy nagyon jó ajánlatot a full fapad plusz légkondi (GA) változatra. 10 éves i30 helyett lenne esetleg.
-
AMD Power
titán
válasz Napfénysüti #31933 üzenetére
Milyen a Baleno? Nekem megmondom őszintén baromira tetszik.
-
nagyúr
válasz Tom1939 #31934 üzenetére
Tom1939 és AMD Power: még elég új a gép, alig van benne 1080km így csak az eddigi 5 hét tapasztalatit tudom megosztani. Ha röviden és tömören akarnám összefoglalni: marha jó kis autó!
Persze bővebben is megindoklom. Az enyém egy 1.2 GL felszereltségű. Két dolgot emelnék ki feltétlen az autóval kapcsolatban.
1. A méretéhez képest (4m hossz) elképesztűen tágas. 4 fővel fullra pakolva (+ kiskutya) voltunk nyaralni 200km-re és kényelmesen elfértünk. Oké a csomagtartója nem hatalmas de asszem 350l-es ami elég tisztességes méret egy ekkora autótól.
2. Nagyon jól fogyaszt. Bár nekem az első rendesen mért fogyasztásom 5,3l lett de ez még bejáratós motorral és sok városi közlekedéssel meg dugóban klímával araszolgatással jött össze. Apóséknak is Balenójuk van, azzal voltunk az említett nyaraláson, nekik 4,4l lett a foygasztás (fullra pakolva sok klímázással).Amúgy ez a kis 1.2-es 90Le-ős motor nem tűnik nagy erőgépnek de mivel csak 860kg az autó így meglepően jól megy 1-2 személlyel. Sokan furán néztek rám hogy az 1.6 VTi Civic után ezt vettem de esküszöm nem hiányzik a Honda pedig szerettem azt is.
A forma szubjektív, nekem alapvetően bejön. Az a fura hogy eredetileg használt autókat nézegettem (Ceed, i30, Focus, Astra) és mikor felvetődött hogy a Baleno legyen eleinte annyira nem repestem érte de mióta megvan nagyon megszerettem. Nem véletlen hogy a tesztekben is jókat írnak róla. Ha valaki 3-3,5M-ig keresne ekkora méretű autót annak nagyon ajánlanám.
Tom1939: Facebookon van új Baleno csoport ha komolyabban érdekel a típus nyugodtan lépj be és kérdezgess, ott már van jópár tag. Én ahogy eddig láttam egytől egyik mindenki imádja a Balenót akinek az van. De ha bármi kérdésed van megpróbálhatom én is megválaszolni.
Més que un club!
-
őstag
válasz Napfénysüti #31936 üzenetére
Köszönöm! A facebook csoporton már ott vagyok
-
nagyúr
-
őstag
válasz Napfénysüti #31938 üzenetére
Igen, metállal 2,6...Második autó lenne. Jó az i30 meg minden, de azért nyugisabb egy új autó mint egy 10 éves.Meg az i30 nagyon jó ár tartó. Kevesebb mint 1,5-et kellene beletolni ha én adom el az i30-at. Érthetően a beszámítási ajánlat elég vacak (de a toyota iq-t is 350 ezerrel többért adtam el mint az ajánlat volt, és azért az iq rétegmodel az i30 meg nem).
De a fordulatszámmérő hiánya zavar.
-
nagyúr
válasz Tom1939 #31939 üzenetére
Mondanám hogy ha beleférne az árba akkor inkább GL-t nézz de ha nagyon fontos hogy olcsóbban megúszd akkor a 2,6M-ás GA teljesen jó. Más is tartott tőle hogy nincs fordulatszámmérő de rá lehet érezni. Ha belegondolok régen nem sok autóban volt. Azt viszont nem tudom a GA-ban van-e olyan a kijelzőn ami az aktuális fokozatot mutatja meg hogy érdemes-e fel- vagy leváltani mert az valamennyire segíthetne ezen a hiányon.
Més que un club!
-
albiosz
őstag
válasz Napfénysüti #31940 üzenetére
Mennyi a különbözet?
-
őstag
válasz Napfénysüti #31940 üzenetére
Bocs, 2,7 metállal. Akkor is egy erős ajánlat. Gl metállal az már valami 3,2 ha jól emlékszem.
Kornel: Igen az, de túlságosan lenullázna. Döntések, döntések...
[ Szerkesztve ]
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Tom1939 #31943 üzenetére
Ha van olyan extra amit most fontosnak érzel, vedd a drágábbat. Szerintem a fordulatszámmérő nem lesz az. 2.7 és 3.2 között - ha tényleg ennyi különbözet - 500 ezer van. Nem kevés, de amit adnak érte, egy részük utólagosan nem pótolható.
A sallangok mint a színrefújt tükrök és kilincsek csak a szemnek fognak fájni.Nekem hiányozna: bőr multikormány, bluetooth kihangosítás, kicsivel jobb audió képességek, tükörfűtés
Ami nem annyira: távirányítós központizár, fordulatszámmérő
Ami egyáltalán nem: színrefújt és króm sallangok, fokozatkijelző, piperetükrök.Konklúzió: én megvenném a gl-t metállal, ha tényleg nem több a difi mit 500. Amennyiben jelentősen - mondjuk 600-700 - akkor venném a ga-t.
Remélem tudtam segíteni.
Szerk: és ami még nagyon fontos, a későbbi eladást nagyban segíti egy jobban felszerelt modell. Magyarul, visszahozza az árát a nem fapad ha 5-10 év múlva el szeretnéd adni.
[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
őstag
válasz Sza_Sa #31944 üzenetére
Köszönöm, most inkább arra hajlok hogy nem veszem meg, de meglátjuk. Ebben a részemről az is benne van, hogy ha véletlenül a feleségemnek megtetszik az automata az scrossban, akkor a második autót is azzal kellene venni. Meg meglátjuk hogy tényleg bejön-e a suzukizás.
De ha minden igaz lesz tesztautó, azza megyek majd egy kört. Hátha nagyon meggyőző lesz.
Szerkesztésed nagyon igaz, nálam ez a fő ok a legalább Gl mellett. A fordulatszámmérő meg feleségemnek fontos, tiszteletben tartom Ő használná többet.
-
nagyúr
-
őstag
válasz Napfénysüti #31946 üzenetére
Ja egy új autó üzembehelyezése is kész csőd, ha akarsz még egy pár apróságot (más gumi, vontatóhorog, lopásvédelem stb.).
-
nagyúr
válasz Tom1939 #31947 üzenetére
Nekem valami 83k volt az üzembehelyezés díja + 25k KGFB és 65k Casco.
Vonóhorog is jó lett volna de annak elég horror ára van pedig nagyon agyaltam hogy vihessek két bringát de egy laza 200k lett volna mindennel együtt ha a vonóhorgos megoldást választom.Més que un club!
-
xmad
őstag
2010 elötti swift gyári alufelnije az jó a 2010 utáni swiftekre is? ugyanaz a méret?
A 15 collosra gondolok