Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
Májusban elmúlt 4 éves.
Tehát több, mint 4 éves.
Tudod, augusztust írunk.Egyébként érdekes vagy, az ember annak ellenére segítene neked, hogy egy igazi tenyérbemászó stílusú, kötekedő példány vagy, és utána is folytatod a bohóckodást.
Megkértelek már párszor, hogy ne szólj hozzám, gondolom nehéz értelmezni ezt a kérést.
-
-
Kornel
veterán
Akkor nézzük azt, hogy egy 4,25 éves!!! autóért az újkori árának a 80%-át elkérni mennyire reális.
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #31361 üzenetére
Nem is mondtam, hogy ezt mondtad, csak általában ez szokott lenni a legnagyobb érv. De sajnos az a helyzet, hogy marha drágák a nem túl régi Suzukik, mert egyrészt nem sok van belőlük, 2008 után rendesen visszaesett az eladás ugye, az a kevés, ami meg van, többségében ex-cégautó, szóval az a pár magánszemély eladó kis túlzással annyit kér érte, amennyit nem szégyell. Én is néztem 2010-es SX4-et, 1.6 GS 4WD, de hát 3,5-ért...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Kornel
veterán
Adjuk el a Suzuki-kat, és vegyünk bimmereket.
Még hozzá egy tűzoltóautót[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Beca1990
senior tag
Suzuki Splash-t érdemes venni?
GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!
-
tboldi
nagyúr
válasz Kornel #31375 üzenetére
A rozsdásodás leginkább a külföldi példányokon jellemző (de melyik nem rohad, amelyik onnan származik), és amúgy nagyobb, kényelmesebb a fenti Splash-nél, vagy a korábban linkelt Swiftnél. Illetve a Jazz sem arról híres, hogy minden sarkon bedöglene.
Az enyém is Dajcslandból való és volt is egy kis felületi rozsda rajta, de egyáltalán nem volt vészes. Még időben kijavíttattam, nem volt szükség vágásra/hegesztésre, csak a hátsó kerékíveket kellett festeni, plusz került rá alvázvédő is. [link]
(Előtte kép nem készült direktben a sárvédőívekről, de az első képen valamennyire látszik, hogy csipázott.)(#31377) Kornel: Korábban linkelt egy Swiftet (2011-es vagy '12-es volt talán?), ami 2M felett volt, egy 2009-10-es Jazz abba is belefér. Ott már nincs akkora különbség árban/korban.
Egyébként nem akarom senkire rátukmálni, csak megjegyeztem egy kíséretében.Még annyit, hogy fél év alatt eddig egyetlen be nem tervezett javítás volt az autón, beállt a bal hátsó féknyereg. Új dugattyút és egy felújítókészletet kapott, valamint a fékfolyadékot így muszáj volt újra cserélni. Munkadíjjal együtt 34k-et fizettem.
[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
Meddig járattátok be az autót?
Az első 1000 km alatt nem vittem 3000 fölé a fordulatot, de ma elcsábultam és a tök üres négysávoson kb 2 km hosszan megzavartam úgy 180-ig... most rendesen lelkiismeretfurdalásom van. -
Kornel
veterán
válasz yaneez #31378 üzenetére
Ezer km óvatos, de érdemes változóan terhelni, hogy egyenletesen kopjon össze a henger és a hengerfal.
Utána én fokozatosan terheltem először maximum 3500, majd 4000 RPM-ig.
3000 km után már többször elrúgtam neki, hadd forogjon, és most 4000 km-nel cseréltettem egy olajat.
Nem véletlen a turbós suzukikba a gyári dízel olaj ajánlás, olyan fekete olaj jött le 4000 km után, hogy csak néztem. Dízel olaj jobban lebegeti a kormot, ez kell is majd, jó lesz ez az ECSTAR F9000 C2 5w30.
Szerintem 10.000-nél többet menni egy cserével kockázatos lehet a turbóra nézve.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz yaneez #31382 üzenetére
Van szerencsém hosszabb időt eltölteni egy Verso 1.8 Active Trenddel. Ami így néhány nap vegyes (Toyota és Suzuki) használat után elmondható, az az, hogy a földön van az állam, és még mindig keresem...
Ég és föld a két autó. Mindkettő közepes felszereltséget képvisel ugye (a kettő nagyban fedi egymást, mikor átadta a kereskedő tiszta Suzuki feelingem volt), de a Cross egy ócska, igénytelen fapad a Versohoz képest. Nem csak kívülről, de belülről is. A felár pedig kb. 1,3 millió... (4,8 és 6.1)
Ha megtehetem, három év múlva nem Suzukit fogok venni...
Mondjuk egy biztos: a Verso jóval többet fog kérni kaját, ha 8-ból megáll, büszke leszek magamra (mondjuk ezt nem nekem kell tankolnom)...
Jó szerencsét!
-
Kornel
veterán
válasz dedike #31384 üzenetére
6,1-be ideadják?
Furcsállnám.
Nézek is egy hahu-t.
Vagy B verzió, nem kifutó véletlenül?
Aurisokat nézegettem, 7-8M volt egy normálisan felszerelt, ehhez képest a nagyobb Verso furcsán olcsónak tűnne ennyiért.Mod: valóban jó áron vannak, meglepő: [link]
Mondjuk a 8+ literes fogyasztás erősen hangzik, a 6,5 vegyesemhez képest.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Kornel #31385 üzenetére
Ha azt nézem, hogy az utóbbi időben az összes Toyotát "rendberakták" kívülről, akár kifutó is lehet, de ezt így nem jelentette ki senki. Sőt, a 6.1-ben benne volt a váltózár+riasztó kombó is...
Meg volt valami flottakedvezmény is, s persze nem kellett csak az üzembe helyezésért, meg a rendszámért fizetni hatvenegykétezret pluszba.
Pont olyan egyébként, mint a második hirdetésben lévő.
Jó szerencsét!
-
Kornel
veterán
válasz Tarill #31392 üzenetére
Most linkeljek, vagy elhiszed amit mondok?
K14C elsődleges gyári ajánlása az F9000 C2 5w30 dízel olaj.És a link: [link]
Egyébként működési elvét tekintve közelebb áll a dízel motorokhoz, mint a régi szívó benzinesekhez.
Közvetlen befecskendezés magas nyomáson, megtolva egy turbóval, a kipufogóm már tiszta korom.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Tarill #31394 üzenetére
Én kértem, mivel ez a gyári ajánlás.
Ezek azt se tudják, hogy merre vannak fejjel előre.
"Kimért" hordós habzó olajat raktak volna bele, mondtam nekik hogy megy bele a gyári ajánlású dobozos olaj.Szerinted rossz olajat ajánl bele a gyár?
Gondolj bele, legalább annyi kormot kell lebegtetnie az olajnak, mint egy dízel motor esetében.
Teljesen mindegy, gyár szerint is ez való bele, valakinek válaszoltak is.
Lényeg, hogy kell majd jó sok kormot lebegtetnie, szörnyű hogy kormol.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Kornel #31391 üzenetére
Ez semmivel nem több a Versonál...
...és belülről hiába a legjobb, akkor sincs minőségérzetre sehol. S véletlenül sem vagyok a Suzuki ellen, hiszen leírtam már néhányszor, hogy ez már hanyadik, s azt is, hogy sorjában a swiftől mindegyik sokkal jobb volt az előzőnél, és Ebből következik, hogy az boosterjet is a sima szívótól.
Gyere, nézd meg, ha erre jársz!
(De utána ne hivatkozz rám, ha az újabb autócsere miatt b@szogatni fognak...)
Jó szerencsét!