Új hozzászólás Aktív témák
-
dnelb
veterán
válasz Motion_Blur #31299 üzenetére
neked forró levegő a jön, a bmw meg kigyullad ...
-
nagyúr
válasz Motion_Blur #31299 üzenetére
Szerintem full normalis. Egy-egy porgosebb menet utan a kipuf is szokott pattogni
-
nagyúr
Fogyasztáshoz: most voltunk nyaralni, jó 400km utazással, 4 fővel fullra pakolva az autó sok klímával evett valami 4,2L-t. Durva hogy mennyire jól fogyaszt ez a kis 1.2-es Baleno pedig tényleg telepakoltuk. Ez amúgy párom szüleinek a gépe volt ami már túl van bőven a bejáratáson.
Viszont amíg mi nyaraltunk leadtam a saját Balenóm a szervizbe és megoldották a TPMS szenzorom hibáját. Állítólag valamelyik rosszul kommunikált.
Mostanában amúgy egyre több ismerős nézi meg a kocsit és határozottan tetszik mindenkinek.Més que un club!
-
nagyúr
válasz Napfénysüti #31306 üzenetére
Milyen tempo mellett evett ennyit? Mondjuk ez 90-el orszaguton se rossz Tenyleg jol fogyaszt.
-
dnelb
veterán
válasz Napfénysüti #31306 üzenetére
guminyomás mennyi ? most én is megyek majd 4 emberrel, meg full csomagokkal, érdemes ilyenkor felfújni arra az értékre ami a kis táblán van írva, vagy fölös?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
Nem NGK (esetleg Denso) a gyári ajánlás?
-
air
nagyúr
válasz Napfénysüti #31306 üzenetére
Autópályán tempomattal, 137-re állítva, GPS-szel 130-nak mérve 5,3-at eszik a GLX, klímával. (Bejáratós)
90 után elkezd emelkedni a fogyasztás.
Városban 5,2-5,3 körül eszik, ha keveset kell váltani, és megállni.
Ha sokat megyek rövidet, sok váltás, sok lámpa stb. akkor bizony simán felmegy 7 fölé is. Klímával még több.
Tehát érdemes kibontani a valóság minden szegletét.Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Napfénysüti #31313 üzenetére
Tok folos, en se szoktam.
-
air
nagyúr
válasz Kornel #31315 üzenetére
Persze. Másik autó, másik motor... Almát a körtével. De inkább ne menjünk bele!
A fogyasztás teljesen egyéni dolog. Összehasonlítási alapnak is rossz néha. Vezetési szokás, terepviszonyok, terheltség, iszonyat mennyiségű paraméter összességéből áll össze.
Az, hogy fb csoportban, vagy fórumokon valaki leírja, hogy neki mennyi a fogyasztása, az a világon nem jelent semmit.
Ez olyan, mint hogy kinek mennyit bír az okostelefonja egy feltöltéssel. Kb. ugyanúgy kismillió paramétertől függ, mint az autó fogyasztás.Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
zolnagy
őstag
Új Swiftben gondolkodom az 1,2 motorral (városi autó lenne elsősorban). Olvasva a kommenteket azt látom, hogy mindenki GL+ felszereltséget javasolja. Nos én összevetettem, hogy miben ad számomra többet a nagyobb felszereltség:
- 16" alufelni, de peresebb gumikkal (nekem ez nem előny, mert sztem keményebb így a rugózás),
- ködlámpák: a másik autómon is van és a régebbin is volt. Nem sokat használtam (városban semmit), a kinézeten kívül nem számít nekem
- fűthető külső tükör: kis távolságra városba nem sokat ér sztem (mire leolvadna, meg is érkezem)
- érintőképernyős kijelző: a kinézeten kívül mi az előnye?
- ülés fűtés (utálom, mindig kikapcsolom más autóban)
- hátsó fűtéscsatornák: ez mondjuk tényleg hasznos lehet, ha a gyerekeket viszemRemélem nem hagytam ki semmit. Én úgy látom, hogy a számomra egy igazán hasznos extra nem ér meg +300e Ft-t.
De győzzetek meg nyugodtan, hátha valamit rosszul látok (de tényleg, nem kötözködésből mondom) -
Kornel
veterán
válasz zolnagy #31318 üzenetére
Az érintőképernyős kijelző Android auto támogatással nem rossz dolog ám.
Ahogy a többi felsorolt extra sem, bár ugye kinek a pap, kinek a papné.Más:
Top 10 márka és modell (személyautók) − 2017. július
Helyezés Márka Darabszám Helyezés Modell Darabszám
1. Suzuki 1343 1. Suzuki Vitara 742
2. Opel 882 2. Skoda Octavia 433
3. Skoda 788 3. Opel Astra 329
4. Ford 764 4. Suzuki SX4 S-Cross 329
5. Toyota 658 5. Dacia Duster 312
6. Dacia 635 6. Ford Focus 227
7. Volkswagen 625 7. Ford Kuga 216
8. Hyundai 408 8. Fiat 500 213
9. Kia 399 9. Volkswagen Passat 171
10. Renault 355 10. Hyundai Tucson 167
(Forrás: DATAHOUSE Kft.)[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
válasz zolnagy #31318 üzenetére
- ködlámpák: ha úgy adja, hogy iszonyat nagy ködben kell menni és éppen, hogy 2 csíkot látsz ott a ködlámpa jól tud jönni, hogy látod az út szélét
- fűthető külső tükör: kis távra nem, de hosszabb távra jó lehet, hogy nem kell karistolni / fújkálni jégoldóval a kicsi tükröt.
- érintőképernyős kijelző: telefont rá lehet kötni majd navigációnak, így nem kell az ablakban megfőnie, beépített kihangosító
- ülés fűtés: igazán hidegben amíg a motor nem fúj meleget indítás után szerintem elég jól jön majd, aztán persze ki lehet kapcsolni, hogy menet közben ne menjen.
De ha csak városon belül, néhány percre van a kocsi akkor tény, hogy egyik sem egy hűha (bár az ülésfűtés szerintem ekkor lehet a legjobb)
-
dnelb
veterán
így van. a tükör fűtés sztem nagyon jó dolog, kb 1p alatt leolvad minden róla. ulesfutes is világ egyik legjobb dolga. fejegyseg is... sztem simán megeri a plusz pénzt, később eladni is könnyebb.
kicsit arra hasonlít zolnagy érvelése mint amikor az s8at hasonlítják iphonehoz az iphone tulajok. pl minden lényeges különbségre beirjak hogy hát nekik nem fontos, úgyse kell bla bla, azt a végén kijon hogy jobb az iphone xxxddddd300k sztem nem tétel ezekért az extrakert. a kodlampa mondjuk tényleg haszontalan, fehérebb lesz a köd de ennyi, tök felesleges az autókba
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Kornel #31326 üzenetére
Majd túlteszem magam rajta Az i30 átlagban 7,4-et eszik nálam, az sem izgat fel Ez meg jóval erősebb, nagyobb és automata összkerekes lesz.
u.i: Asszony pajtás látott ma egy fehéret és közölte hogy egész szép (nagyon nem akart suzukit, a végén le lesz nyúlva én érzem, kár hogy nincs ignis normál automatával és a swift olyan alacsony hasmagasságú).
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz Motion_Blur #31299 üzenetére
eszembe jutottál ma. kicsit meghajtottam a gépet, kipufogókon, auto oldalán, alóla, és elől is ömlött a forró levegő holnap ránézek az olajra, nem volt e szomjas
-
Padre81
csendes tag
Sziasztok, mi a véleményetek a prémium, 100-as oktánszámú üzemanyagokról? Valahol olvastam hogy bár a magasabb oktánszám miatt nem megy jobban az autó vagy fogyaszt kevesebbet, de nagyobb a hozzáadott adalékok aránya, tisztábban tartja a motort. 1.4 Boosterjet-es S-Cross-t használok, és gondoltam egy próbát megér. Igaz elég sokat autópályázom, szóval lehet hogy ezek a menetek is elegendőek az esetleges lerakódásokat elégetni. Köszi.
-
pjen
félisten
válasz Padre81 #31329 üzenetére
A shell nek nyilatkozott multkor valami főnöke.Amelyik motor nem arra van beállítva abba tök felesleges,adalék a 95 ösben is ugyanannyi van.100 as akkor jó ha a rendszer érzékeli és oda huzza az elő gyújtást,ha nem érzékeli és manuálisan sem tudod állítani akkor pénz kidobás.
-
tboldi
nagyúr
válasz Padre81 #31329 üzenetére
Én a Jazz-be már csak Shell V-Power 100-ast tankolok. A minimum előírás a prémium 95, de érezhetően szebben jár a motor a 100-assal, mint a prémium 95-tel. Elmenni elmegy a 95-össel is, de picikét "kopogósabb" a hangja (nem úgy, nem a klasszikus értelemben vett kopogásos égésre gondolok) alapjáraton és gyorsítás közben is. Valószínűleg az i-DSI miatt hozzá tudja lőni az előgyújtást. A sima FuelSave 95-öst még nem próbáltam, de nem is fogom.
Apum WagonR-jénél meg nem érezni semmi különbséget a 100-as és a 95-ös V-Power között, viszont a sima és a prémium közti különbséget igen, utóbbival szintén a fent leírt finomabb működést tapasztaljuk.
-
Padre81
csendes tag
Köszi mindenkinek! A következő két tankolás során kipróbálom a csodabenyát, és beszámolok. Remélhetőleg nem csak placebo hatás lesz, hanem egyértelműen érződik, hogy ugyanolyan, vagy jobb/rosszabb.
-
Kornel
veterán
-
gxcman
tag
Üdv!
Vitara-ból létezik:
-1.6 BENZINES
-6 sebességes M A N U Á L I S váltós
-összkerékhajtású modell
-GLX felszereltségűVagy csak 6-s AUTOMATA váltós?
-
gxcman
tag
válasz tboldi #31343 üzenetére
Akkor az ajánlat amit ma kaptam HIBÁS ezek szerint
Kimásolva......
ÁRAJÁNLAT
Köszönettel vettük érdeklődését a Suzuki márka és kereskedésünk ajánlata iránt.
Egyeztetésünk
nek megfelelően az alábbi ajánlatot készítettük:
Típus:
Suzuki
Vitara
1,6 GLX
Üzemmód:
benzines
Teljesítmény:
120
LE
Üzemanyag fogyasztás:
5,3 lit
er
/100km
CO2 kibocsátás (kombinált): 123,0 g/km
Felszereltség:
ABS, ESP, 7 légzsák, 6 sebességes manuális váltó, Start
-
Stop
redszer
, 215/55R17 könnyűfém keréktárcsa, keréknyomás érzékelő
rendszer, krómozott hűtőrács, halogén multireflektor, LED projector
(tompított fény), automata ablaktörlő, elektromosan behajtható,
fűthető külső tükrök beépített irányjelzővel, kulcsnélküli indítás,
adaptív sebességtartó automatika
(Tempomat)
, valódi bőr üléskárpit,
ajtókárpit, tolatóradar elöl
-
hátul, első ködlámpák, sötétített
hátsóü
vegezés, bőrborítású kormány,
hátsó elektromos ablakemelő,
automata klímaberendezés, tolatókamera, ülésfűtés, nappali L
ED
menetfény, riasztóstb....
Vagy esetleg 1.4 turbós motorhoz készült?
[ Szerkesztve ]
-
Beca1990
senior tag
Ez a Swift szerintetek megéri az árát?
GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!
-
Kornel
veterán
válasz Beca1990 #31349 üzenetére
Nem.
5 éves, ennyi futással max ultra rövid távokon használták, gondolom olajat nem cseréltek ennek megfelelően fél évente pl.
A GLX gyárilag R16-os alufelnivel jött ki ha jól tudom, akkor az hol van róla?Ha van ennyi KP, én tuti megoltnám akár hitellel, és kihoznék egy zsír új swiftet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Milyen autót vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- Mobilinternet
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- További aktív témák...
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Keresek! Motorkerékpár
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék