Új hozzászólás Aktív témák

  • Zoli bácsi

    őstag

    válasz SzalaiG #2169 üzenetére

    Ma lement a család Keszthelyre korcsolyázni, ez jó hosszú út volt (Kapuvár-Keszthely). 10.000km-t futott 1,3 glx Ignác. Életében legkevesebbet fogyasztotta, ugyanis nem mentem vele 90km/h fölé, nem pörgettem, 2500-as fordulatnál fölkapcsoltam. 3 személlyel, keményre pumpált gumikkal így kb. 6,5l-es fogyasztás. Azért volt ez az önmegtartóztatás, mert eddig 8l alá nem sikerült vinni, és kíváncsi voltam mennyiből lehet kihozni ha úgy bánok vele, mint a hímestojással. Eddigi tapasztalatok:
    - Normál stílusban autózva, előzgetve, pörgetve fogyasztás ugyanaz, mint a volt kocka ladánké... városban nem nagyon használom, vidéki vagyok, de borzasztó lehet.
    - Merevtengely miatt pattog a hátulja, utazási konfort csak teljesen sík úton elfogadható.
    - Minden hangot, kavicsfelverődést, útegyenletlenségeket, vízfelcsapódást mintha felerősítene a kaszni, marha hangos, és zavaró.
    -Hátsó ülés kisebb méretű felnőtteknek, vagy gyerekeknek való

    Hibalista 10.000km alatt:
    -1 napos korában fagyálló folyt egy hibás tömítésnél
    - Már háromszor szétcsúszott valami a sebváltó rudazatnál, ilyenkor nincs 2-es, 4-es, és r fokozat.
    -Gyári antennát mérgembe letörtem, annyira szar volt a vétel. Pótoltam, ezzel jobb.
    -Mosás után bal oldali elektromos ablakemelő nem működik.
    -Jobb első ajtót nem mindig nyitja a központi zár
    -Rádiót hiába kapcsolom be, mutatja az adót, de nem szól. Ki-be kapcsolás után jó.
    -Első lökhárítón gyanús, sötét foltok. Átvételkor nem láttam, mikor kb 1 hónapos volt az autó, akkor vettem észre. Szervízbe aztmondták valami ráfröccsent. Megnézettem fényező ismerőssel, aztmondja gyári hiba, mert látszik, hogy a lakk alatt van. Nem reklamáltam, mert nem érdekel, csak teljen le egyszer a hitel..

    Részemről senkinek nem ajánlom. Hatalmas értékvesztés, már rég eladtam volna, ha nem lenne rajt még 4 év hitel.

Új hozzászólás Aktív témák