Új hozzászólás Aktív témák

  • Doze

    aktív tag

    válasz tboy93 #18728 üzenetére

    Az sem.... a kaszni rohadna ki alóla. :D, A motor viszont 300-400-500 környékén elég erősen felújításra szorul de ott sem az a kategória mikor ki kell dobni az egészet. Inkább az a baj, hogy az olyan korú/állapotú autókat addig hajtják míg ki nem könyököl a főtengely a blokk oldalán.

    kornelka Honnan a +16 (pl nálam meg meg 99-hez képest a +36) ló??

    Mondjuk nem ilyen gagyi műanyag szívócső van benne... kicsit nem durva öntvény ez-az. Más a főtengely-vezérműtengely páros aztán kb ennyi. A szívócső annyi hogy "változó hosszúságú" de ez mit takar azt nem tudom...

    De az tuti hogy swift sport, s-cross, vitara stb.. de akár még az én Sx4-em motorja majdnem csavarra ugyan az... ha abból indulok ki, hogy az enyém euro4, nincs vvt (se szívó, se kipufogó oldalt), sem semmi extra és így 1.5 99Le, szerintem egy swift sportból, ha ledobod a kipuffot, meg kidobod belőle azt a sok szart (EGR, PCV, EVAP) ami már nálam is van pedig euro 4, az meg euro 5... kis ecu tuning. Aztán +150k-ért kapsz abba is még 15 lovat, úgy hogy a motor bontva sem lett. Az kb 150Le, ha kicsit megreszelik a vezérművet-főtengelyt (ami még utcán midig jól használható) 160-170 Le.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák