Új hozzászólás Aktív témák

  • tboy93

    nagyúr

    válasz Doze #18601 üzenetére

    Szia! 6gen civic vti-t ilyen arban necces venni, 100% hogy kolteni kell ra. Hatso ivek szoktak rohadni, ha meg nem, akkor fognak. Motorfelujitas siman esedekes lehet, sok fasz tulaj van, aki hidegen rugja es szar olajat tolt bele. Egy korrekt motorfelujitas 300-350k korul mozog. Valtora szintugy erdemes figyelni, a boyracerek azt is gallyra vagjak gyorsan. En tavaly akartam 6gen-t venni, 700-750-ert nem volt olyan 1.4 amit megvettem volna, mindegyik korbe van torve, roncsok. Patika 1.4 az millio folott van, 1.6 vti az meg inkabb 1.3-1.5 korul. Persze vannak ritka jo vetelek, csak ahhoz tenyleg bazi nagy mak kell. Nagy a hype a honda korul, racionalis ember nem vesz ilyet, csak aki bele van bolondulva :) A vti nagyon megy, a hangja pedig ratesz meg egy lapattal, futomu is korrekt, nagyon lehet elvezni azt az autot.

    A 7 gen mar mas teszta, kenyelmesebb, biztonsagosabb, nyomatekosabb, nagyobb, de nem olyan nyers mint a 6gen. A 7g 1.6 pedig kozelebe nem er a 6gen 1.6 vti-nek. 7g-bol ha elvezet kell akkor typeR, 200le, de ez inkabb 2-2.5M korul mozog.

    En vegul 7g 1.4-et vettem, ezek a legolcsobb 7g-k, fiatalabbak es kb ugyan annyiba kerulnek mint egy 6g. Az 1.6 kaposabb, dragabb, de 0.9-1.2M kozott mar lehet kapni epkezlab darabot. Az osszes 7g-nel figyelni kell az elso futomure, nem nagyon birjak a magyar utakat es valami mindig kopog, illetve a nyelestengely csapagy tonkre mehet a valtoban, ami szinten nem olcso mulatsag.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák