Új hozzászólás Aktív témák

  • Jorus

    nagyúr

    válasz Parci #10 üzenetére

    Igen-igen, de ott ugye már a kerékjáratok vannak, mivel relatíve rövid a tengelytávja, ami meg ugye a "crossover"-séghez társul, plusz a motor/váltó is jó hátul helyezkedik el, ami jó a súlyeloszlásnak, kanyarsebességnek, de kevésbé komfortos. Passatnak is 565 liter a csomagtartója, de olyan szűk a nyílás, hogy sok kis dolgot be lehet ugyan pakolni, de mondjuk egy fűnyírót, vagy kishűtőt már nem.

    Nálunk ez amolyan mindennapos hobbiautónak jött, a B6 Passat megy, a B7 kombi Passat meg marad asszonynak, abban sok hely van gyerekülésnek (amikor megérkezik :) mármint, a gyerkőc, nem a gyerekülés :) ).

    Igen, ez elég sajnálatos irány, mert én is néztem, hogy ha nem 3M körül nézelődök, hanem hozzáteszek még 1-2-t, akkor mennyivel tudok jobbat venni, és hát semennyivel, sőt. Oké, ájszájt, meg európai dizájn, de szinte mindegyik elérhető használt autó dízel, ami a beszámolók alapján addig tartható meg, amíg nem kell fúvókákat cserélni, mert az helyből másfél misi. Meg nem is megy nagyon ugye. Meg a főtengely-problémák. A többiről nem is beszélve, valami félrement Subiéknál az új generációk megalkotásánál, illetve az egyik tesztben jól leírták, hogy szélesebb rétegeket szerettek volna megcélozni, aztán az meg ezt jelenti. Mindenesetre én most pár évig nem nézelődök semerre. :D

    [ Szerkesztve ]

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

Új hozzászólás Aktív témák