Új hozzászólás Aktív témák

  • warcat

    veterán

    válasz butch3r #21 üzenetére

    Valószínűleg még nagyon lassan ment minden elsőre, a fejlesztés,a megfelelő technológiák választása,a jó helyen felhúzott outpost station,hogy elérj egy jó adag nyersanyagot, az energia(pénz) és az ásványok egyensúlya(utóbbiból minél több kell anélkül,hogy csődbemennél)

    Elég sok a tanulnivaló de épp ezért élvezetes,mert rohamosan lehet javulni ám :)
    Ha nincs megfelelő flottád,az felhívás keringőre az agresszívabb AI személyiségeknél,garantáltan neked fognak ugrani ha nincs közelebbi préda épp.A kalózok felbukkanása scriptelt,az egy emlékeztető,hogy nem szabad elhanyagolni a hadihajókat.

    Bolygókat csak földi egységekkel lehet elfoglalni,van armies oldal a bolygóknál.
    Landolás előtt le kell bombázni a földi védelmeket,különben a komoly túlerő is elvérzik.

    Én személy szerint gyorsan eltettem láb alól az agresszív xenofób szomszédomat,mert abból sosem lett volna normális szomszéd,csak a megfelelő alkalomra várt (ha figyeled,hogy milyen a pontszáma a kapcsolatotoknak az sokat segít,mondjuk 200 alatt készülj a háborúra,azon a ponton csak a flottáitok méretkülönbsége segít,hogy ne támadjon)
    Viszont ahogy összecsuklott és átadta a 3 bolygóját,az egyébként békés szomszédaim aggódni kezdtek és persze szövetségbe tömörültek.Utólag azt mondom,hogy jobb döntés lett volna elsőnek elverni az egyiket,mert ez az agresszív állat senkivel sem tudott volna összehaverkodni)

    [ Szerkesztve ]

    EA: It's in the crate!

Új hozzászólás Aktív témák