Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 77.PX_Drebil

    aktív tag

    válasz Menthirist #23793 üzenetére

    Természetesen ezeket nem CAD/CAM rendszerekben tervezik ez evidens azok nem is erre valók. Nem is ezt hiányoltam hanem egy olyan emberkét aki kicsit visszahúzza a talajra a " hard surface modellereket" meg a "Concept Artosokat" amikor nagyon ellebegnek a talajról. Az anyag hozzá kapcsolást egyébként a 3D Studió Max is ismeri.( Mondjuk azokat a modellező cuccokat amiket ők használnak az SC hez nem ismerem)

    Az én szemszögemből ezek kicsit érthetetlen (furcsa ) problémák. Én kifejezetten belülről kezdeném el tervezni ezeket a hajókat
    1 Mi a fő funkció 2. Ehhez milyen felszerelések, helységek szükségesek. 3. Funkcionálisan milyen elrendezés lenne a leghatékonyabb (ergonómia) 4. milyen kiszolgáló egységek kellenek az optimális üzemeltetéshez energia cellák stb megfelelő ráhagyással. 5. meghatároznám így mekkora a hajó térfogata, tömege stb. ehhez választanám ki a hajtóműveket, pajzsot fegyverzetet. 6. Elkészíteném a hajó szerkezetét külső kinézetét, ha légköri repülés is szóba jön akkor figyelembe venném az aerodinamikát is.

    Persze ezek az én szempontjaim, én nem a külcsínből indulnék és aztán abba próbálnám belesuszterolni ami kell. Nekem ez abszolút logikátlan, pláne egy űrjárműnél. Természetesen tudom ez egy játék de nekik is egyszerűbb lenne logikusan tervezni. :)

    "A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)

Új hozzászólás Aktív témák