-
GAMEPOD.hu
Ez a topik a S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl játék két ingyenes módjával (StalkerSoup és Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2) és honosításával foglalkozik.
FIGYELEM!
A StalkerSoup fejlesztés alatt álló játék, ezért hibák adódhatnak!
A végleges verzióra még várni kell
(TALÁN SOHA NEM JÖN EL AZ A NAP!).
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
Betöltésekkor nem mindig ugyanazokat a spontán szereplőket teszi be. Van egyfajta véletlenszerűség a spawnolásokban ilyenkor. Van hogy több mutáns kerül be és kevesebb személy, vagy fordítva, de ha ugyanazt a mentést újratöltöd, már nem ez lesz a felállás. Ezt én is észrevettem volt. És sokat crashelt volt a központnál amikor több apró állat került be (patkányok stb.)
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Jó lenne tudni melyik feladatba kavar be Jupiteren a könnyítő peccs, és mivel? Ezt azért kérdezem, mert én állítottam volt össze a csomagot a célból, hogy könnyítsek a pályák túlterheltségén, aminek egyik fő oka a kereskedők készletének fölösleges túlzsúfoltsága. Ez ugyanis mindig betöltődik pályakezdéskor és hatalmas memóriát emészt fel minden egyes tárgy által, ezért egy idő után jönnek a crashek. Nem csak ezért, de ezért is. Tehát a csomag célja nem (csak) a játék könnyítése, hanem az összetevők általi teher mérséklése volt. Csakhogy amikor összeraktam ezt a bétát, akkor még senki se játszott a NS-el és így nem volt akin keresztül tesztelni se. Én egyszer végigmentem vele és nem volt gondom miatta, de ahány ház, annyi szokás. Természetesen megpróbáltam a játék abszurd nehézségein is könnyíteni helyenként, de ez a feladat szinte lehetetlen, mivel a dolgok itt több szempontból vannak kalibrálva és így szinte lehetetlen normális módba visszaállítani őket. E miatt félre is siklanak sokszor és átmennek extrémbe. Pld. az erőmű területén az egyik küldetés során a monolitos lövészek a pálya másik végéről leszednek egyetlen lövéssel még ködön keresztül is, de ha te felveszed ugyanazt a fegyvert, 100 méterig se tudsz pontosan lőni vele. Ez azért van, mert nem csak a fegyverek vagy a lövedékek paramétereit módosították, hanem ezzel egy időben a karakterek tulajdonságait is az égbe emelték. Mikor megláttam, hogy mekkora itt a monolitosok látótávolsága, azt mondtam, hogy aki ezt összehozta, az nem volt normális. Viszont ha ezt csökkentjük, akkor már félre is sikerült egy feladatrész, ahol ezek a szereplők hatalmas távolságból észre kell vegyenek, különben nem sikerül a feladat. És ez csak egy adott helyzet, de a játék tele van ilyen dolgokkal ami miatt baromi nehéz bármit is módosítani benne. Ha helyre hozol valamit itt, az bekavar túl. Akik ezt a játékot összerakták, azok úgy gondolták, hogy a Zónában még a legbénább bandita is profi, csak egyedül te vagy a hülye amiért oda mentél és meg kell dögölnöd Aztán nem beszélve a Skadovskos akrobata küldetésekről...
-
Sensut
őstag
Hát azt a PKS távcsövet be kell tenni az egyik közeli kereskedőhöz és annyi az egész. Azt hiszem még voltak betéve dolgok, amik kellettek, de alig lehetett megtalálni őket a világ végén, jó későn. Persze jó pénzért árulni, nem olcsón, de ez egy utolsó lehetőség, hogy az ember ne adja fel az ilyen rések miatt a játékot, hanem inkább gyűjtsön lóvét és így lesz egy esélye a továbbjutásra. Viszont az actor.ltx az nem tőlem származik. A lite patch-be ne volt betéve, mivel semmi dolgom nem volt vele. Abban csak a játékos tulajdonságait lehet modifikálni, és azokkal egyáltalán nem foglalkoztam. Csak a feloldott anticheat-et tartalmazó szkript fájl van a csomagban, ami lényegében az actor.ltx-et figyeli. Ha az actor.ltx módosítva lett, de még csak ha ki is lett másolva az eredeti állományokból és szabadon betéve a gamedata-ba, az elég volt ahhoz, hogy a játék ne induljon el. Ez van annullálva benne.
-
Sensut
őstag
A dolog nehezebb fele megtalálni a tárgy fájlnevét. Én ezt konzolon keresztül tanultam meg mindig, amikor már nálam volt a tárgy. Ilyenkor eldobod és nézed a konzolban milyen nevet ír ki, amitől megváltál. Persze lehet kutatni is utána az adatbázisban és ha az mondjuk angolul jelenik meg, akkor egyszerű, de ha oroszul vagy valamilyen más nyelven adtak fájlnevet neki, akkor már bajosabb megtalálni. Ezt a nevet kell betenni a kereskedő listájára megadva a további adatokat az árról, a mennyiségről és arról, hogy milyen időközönként jelenjen meg nála a leltárban. Sajna nekem nincs fenn a játék és nem tudom megkeresni, de ha megtaláljátok, én szívesen beteszem a peccsbe.
mikej95: úgy rémlik, hogy egy zsákba kell összegyűjteni a dolgokat, amit otthagytak neked valahol. De nem biztos.
-
Sensut
őstag
Kész. Ebben a csomagban Petrenkonál megveheted 2500 RU-ért bármikor azt a távcsövet. Ha valami nem OK, szóljál és akkor felteszem a játékot és megnézem.
------------------------------------------
Még egyszer - a Lite patch használata:2. Hivatalos javítás 1 (v.2.09.01)...
3. Hivatalos javítás 2 (v.2.09.02)...
4. Angol fordítás (vagy magyar) ...
5. A Lite Patch (a könnyítő patch)...
A Lite patch csak ezzel az NS CP2 verzióval működik!
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #4121 üzenetére
Gery D. nagy vonalakban vázolta a peccs lényegét. A peccs lényege nem a játék könnyítése lenne, hanem inkább a tehermentesítése. Köztudottan, minél bennebb haladunk a játékban és a pályák bonyolódnak, a játék egyre gyakrabban crashel. Ez nem csak a szkriptelések hibája, de pld. a kereskedők készletének indokolatlan terjedelme is rengeteg szükséges memóriát felzabál (erről már valóságos tanulmányok készültek ), ami szintén egyenes út az asztal felé. Tehát a peccsben az összes kereskedő kínálatát átszerveztem, kigyomláltam a rengeteg fölösleges holmit és csak a szükséges cuccokat hagytam, ezzel a pályák betöltési idejét is javítva picit. Továbbá betettem néhány nagyon fontos eszközt is a kínálatukba, amelyek hiánya miatt a játékos könnyen órákra elakadhat (pld. az elején a vadászkés). További finomításnak számít a monolitos mesterlövészek látótávolságának normalizálása az erőmű terültén, az egyik feladat során, amikor a ködön át képesek voltak a pálya túloldaláról is egy lövéssel leszedni úgy, hogy még a lövés hangja se hallatszott. A lövedékek ütőerejét is visszavettem kicsit, mert egy szimpla bandita egy stukkerrel kilométerekről képes volt leszedni és instant halált okozni. És még van néhány dolog benne, amikre már nem is emlékszem. Ami pedig a csalásvédelmet illeti, az abban áll, hogy kiszedtem az actor.ltx védelmét. Ez azt jelenti, hogy most már ez a fájl, ami csakis a játékost illeti, szabadon modifikálható, ugyanis előtte ez védve volt és ha hozzá nyúltunk, de csak ha pusztán kimásoltuk a csomagból, a játék nem indult. Utólag tisztázódott, hogy ez egy bizonyos verziónál fordult elő csak, vagy valami ilyesmi..., de nálam ez volt annak idején.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
-
Sensut
őstag
Mini Patch 110017.9 is out!
COMMON
Final restructuring and optimization prior to next major patch.
Database cleared in game load hook.
Final optimizations in spawn triggers.
Runaway spawns issue corrected.
Reduction of creatures in some areas that overwhelm player.
Renamed all NPP1 and NPP2 text to NPP North and NPP South.
Added highlighting to enemy tanks indoors and at night to be a little easier to spot.
corrected 3 duplicated story ids.
New graphical inventory window for detectors - but it is not yet functional. aleks1970.COLLECTOR
Additions to level up 2 for continuation of story.
Horror hour now remains in some levels even after the storm ends.
Removed Pripyat from storm, East Pripyat still in storm.
Added content to firing range if player visits prior to zep 24.
Added lcs, br to jup and jup to es after storm starts.
Adjusted Karlic immunities.
Created extra hint about soul cube in F1.
Latest text files from the dialogue improvement team.Patch 110017.9 sets the stage for continuation of the collector story during the storm and as it recedes. To minimize issues in stalker (level up 0) and level up 1 I have separated the main scripts from the binder and updates so that work can be done in seperate files. TB3D_Storm.script will handle level up 2 and TB3D_Reclemation.script will handle level up 3. After that it goes to level up 4 which is the DLC content which can come in 2 forms: dockable and undockable. Dockable DLC are those that can be added and removed without issues and undockable of course are those that cannot be removed as they have added info portions or items that must remain once spawned or given. I will be providing the framework and discussions on how to make your DLC dockable.
For personal reasons my work has slowed tremendously in the past two years but after the holidays I should be back in full swing and get the story completed as well as getting the companions to work. I will also be back working on the engine to finally get it completely 64bit and also improve some of the instability problems with it. I also intend to upgrade the DX to 12/14 and provide generic data to them where the models and textures are deficient. Of course this provides an opportunity for texture modders to upgrade the existing textures to support the new DX features.
I want to thank the dialog improvement team for sticking with me and doing such a great job! Of course thanks to aleks1970 for the installer/updater and ALL the script work and the moderators that keep this forum active!
Lastly I want to thank all the players out there sending in bugs and comments that help make this game more solid and enjoyable every patch!
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #4249 üzenetére
The long-awaited 110019 patch is out...
110019 Changes;
COMMON:
Code:
Fixed shaders so that DX11 and SMAP configurations are global
Corrected Day/Night fail on load
Changed weight limit on 'hard' game mode from 100Kg to the 60Kg
New StalkerSoup launcher with new 'gatherer' - game mode option (weight mod)
corrected weapon hide function
Vast amount of the corrected text from the dialogue improvement team
STALKER:
Code:
Fixed marsh snipers loadout
Redesigned first passage over the bridge in Dead City
COLLECTOR:
Code:
Expanded on the GRV messages
More content in storm and reclemation
Fixed Sid SMS about the ATP stashEz volt az, csak eltévesztettem a sorrendet
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #4275 üzenetére
Ha az amire gondolok, akkor vannak feladatok, melyek a hivatalos pályákon kívülre vezetnek, ezért sokszor az épületek nem látszanak. Ezek a helyek nincsenek a hivatalos játékban és nem is tudsz kijutni oda azokban, de egyes modderek úgy gondolták, hogy még ide is kiterjesztik a küldetésiket (lásd pld. ST2). Nem látványos a környezet, sőt ronda a félig felhúzott épületek miatt, de nem kell törődni vele. Ezek a helyek a pályák külső széle, amit a játékosnak sosem szabadna látnia.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Sajnos ez a Soup féle modok örökös problémája, a memória hiány. Mivel 3 gigánál többet képtelen felhasználni az X-ray, az ilyen agyonpakolt modok hamar kifogynak az erőforrásokból és crashelnek. Erre némi halvány megoldás, ha egyszerre nem vállalunk fel sok feladatot és minimálisra csökkentjük a készleteinket, illetve statikus fényezéssel játszunk és a textúrákat sem hajszoljuk túl. A 64 bites motor volna a megoldás, de évek óta csak igérgetik.
-
Sensut
őstag
Crashelt sajnos a NS is, csak Pripyattól. Ott viszont úgy elkezdte egy adott ponton, hogy szinte játszhatatlan lett. És a gond a túlterheltség lehetett ott is, mert a pálya tele volt mutánsokkal és ellenséggel még a tetőkön is. Később már nem volt gond, miután kiürült a pálya. És a hibajelzés mindig a memóriahiány volt.
-
Sensut
őstag
Kuznekovéknak a Soupban nagy szerepük nincsen, ők a NS-ból öröklődtek, viszont ott kulcsfigura a tiszt, mert az elején ő ad kést egy vérszívó kiiktatásához (és lesz késed mutáns részeket gyűjteni), majd nála kapsz fáklyákat egy későbbi feladathoz. Ezeket a részeket kiszedték a Soupban, vagy még bele sem kerültek.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #4340 üzenetére
A harácsolás mellőzése nem hülyeség, mert az terheli leginkább a játékot, ha valahol egy láda agyon van nyomva tárgyakkal. Pld. biztosan feltűnt az idő során, hogy a Bar területére lépve egyre inkább nehezebb a pálya betöltése és a népes terület felé haladva egyre inkább laggol a játék. Ez nem csak modokban, de még az alap SOC-ban is megfigyelhető. Ez leginkább azért van, mert mindenki a bárban tárolja a cuccait és egy loading zone-hoz érve a motor be kell töltse az összes cuccot a memóriába. És ugyanez érvényes a kereskedőkre, akik leltára agyon van zsúfolva fölösleges áruval. Ezért is csináltam volt a NS-hoz a könnyítő peccset, amiben kiszedtem a kereskedőktől az összes fölösleges cuccot. Persze ez nem minden, de sokat számít még crasheknél is.
-
Sensut
őstag
Ezt a .db tömörítőt nem ártana belinkelni az összefoglalóba, hogy mindenki elérhesse. Ezzel a programmal ki lehet csomagolni bármelyik alapjáték vagy mod adatbázis állományait, de nem csak. Képes a visszatömörítésre is, és még sok mindenre. A program tömörítő részének indítása:
Még nem találkoztam olyan Stalker .db állománnyal, amelyiket ezzel ne tudtam volna kicsomagolni. Moddereknek, fordítóknak fölöttébb ajánlott eszköz!
-
Sensut
őstag
Szia Gery! Mi a helyzet, hogy állsz a játék terén? Találtam valamit, ami érdekelhet. Egy tökéletes NS verziót, tökéletes angol fordítással, ami az alap történeteket tartalmazza csak, azokat, amelyek a Stalkersoupban is vannak és nem az expansion verzió, az OP/ CP2, ami elég bugos lett a végére. Már a vége felé járok és idáig rendben van. Olyasmit is olvastam róla, mintha Zatonon befejeződne a történet, mivel ott ugye korábban megszakadt. A mod itt található s ha érdekel jó lenne ha belenéznél a szövegbe, talán bele tudnád olvasztani az eddigi fordításaidat és akkor lenne egy rendes magyar NS végre. A lényeg az, hogy eléggé megváltoztattak benne dolgokat, de a játékmenet ugyanaz maradt. Egy csomó dolgot könnyebbé tettek és minden eddigi szkriptelt dolog tökéletesen működik, nem kell folyton visszatölteni a játékot miattuk. Itt van egy orosz verzió is, mert a fenti az alapból angol. Talán a játék legvége nincs még lefordítva, de a tag dolgozik rajta, nemrég tette fel az utolsó szövegcsomagot.
[ Szerkesztve ]
-
-
Sensut
őstag
Lassan túljutottam azon a ponton Dead Cityben, az NS 2016-ban, ahol annyit szenvedtünk a crashek miatt. Most simán mentem végig a bonyolult védőpajzsos részeken és egyetlen kidobás vagy valami egyéb hiba sem volt itt sem, ahogy előtte sem. De ami még nagyobb hab a tortán az az, hogy a játék tényleg folytatódik Zatonon, miután oda teleportál a csatornából és még elég sok lesz hátra, ahogy nézem, mert velem jött Parfumer és a kontroller Norman is Zatonra. A Last Dayeseket itt fel fogjuk végleg számolni és vannak már feladataim Kelet-Pripjátyban is, ami szintén újdonság. Kíváncsi leszek, hogy a Stalkersoup Zatonnál még mindig véget ér-e, mert úgy látszik, hogy az NS-t végre befejezték.
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #4419 üzenetére
Igen, az az OP2 verzió volt, az amelyikben szintén megszakad a fő történet Zatonon, viszont volt 2 kiegészítés benne Fenrirrel stb., ezért volt Cumulative Pack 2 a neve. Abban kellett aztán annyit mászkálni lehetetlen helyeken - azt nem szerettem. Viszont ez a sima NS sztori, amit a Soup is feldolgozott, de eddig még egyik verzióban sem volt befejezve a történet, mert Zatonon megszakadt és átváltott freeplaybe épp akkor, amikor Lightning és a Last Day után kellene indulni. Ebben viszont rendesen folytatódik ez a történet és be is lesz fejezve.
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #4423 üzenetére
Ez csak az eredeti, rendbe szedve szépen, grafikailag feljavítva stb. Szerintem valami ilyesmire gondoltak a modderek annak idején, amikor nekifogtak összerakni az NS-t. Az OP2 (cp2) verziót valaki mások bővítették ki később sok mászkálos feladattal a végén, de az eredeti történetet nem fejezték be.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #4426 üzenetére
Az oroszt nem ismerem, de ebben az angol fordítás nagyon szépen, egyszerűen és érthetően van megírva. A tag dolgozott is rajta vagy 2 évet és még mindig fordítja a végét. Így most már én is teljesen megértettem a különálló történeteket s a rengeteg SMS is jól áttekinthető ezzel a nyelvezettel. Sok benne a szöveg, de mégis csak annyi, hogy a mondanivaló szépen kialakuljon általa, és pont. Egy ilyen magyar fordítás aranyat érne...
Ja, amúgy egy csomó feladat másképp van, mint eredetileg, mintha könnyítettek volna a nehézségen. És a rejtekhelyek (pld. Kostyáé) majdnem mind át vannak máshova helyezve, úgyhogy egy csomó korábbi szöveg nem fog illeszkedni ebbe a verzióba.[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #4431 üzenetére
Ebben az NS 2016-ban másképp van.
Astrologerrel kezdesz a felborult kocsinál és ez a szöveg (lentről felfelé):Utána Vodka, Kurnecov stb., majd a faluban az udvaron találkozol a Dokival és Sidoval, nem a pincében illetve a bunkerben, ahogy a Soupban. Útközben nincs semmiféle szédülés itt.
A beszéd után egyből kerülsz a Barlangba, nem kell megidd a lötyit, és ott vár egy ürge, aki elvezet Minerhez:
Ez nem így volt korábban, hanem a Doki a pincében volt, Szido a helyén és a Barlangban te kellett megkeresd az utat Minerhez. Amúgy Astrologer egy szélhámos, és lehet hogy már az elején hazudik (később ugye kiderül, hogy terrorista és ott tesz keresztbe, ahol csak tud).
-
Sensut
őstag
A francba, elértem a fordítás végére az NS 2016-ban pont ott, amikor megtaláltam Sakharov feleségét. Már nincs sok hátra, de tovább még orosz a szöveg. Ha jól emlékszem ezt az asszonyt a másik verzióban is meg kellett találni, de nem így. Mintha ott Fenrirék segítettek volna. Itt viszont Zatonon bujkál a banditák elől az antenna komplexum alatt és jóban van a vérszívókkal Itt érdekes a történet, de már oroszul van és nem értem, ezért megvárom a következő frissítést, azt hiszem. Mehetnék tovább süketen a végigjátszás szerint, de akkor kimarad a történet. Addig szétnézek a Soup fórumon hogy mik az újdonságok arrafelé...
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Feltettem a Soupot, de hát ez nem változott semmit azóta. A telepítő rendben van, az online frissítés is jól működik, de ahogy elindítottam rájöttem, hogy egyhamar nem fogok ebbe bele, mivel épp most mentem végig ezen a sztorin a Solyankában Nem értem mit lehet annyit foltozni rajta, amikor ott van az eredeti játék teljesen játszhatóan és befejezve. Szerintem ez a banda csak a saját szórakoztatására húzza-nyúzza a dolgot és a végére betesznek valami freeplay baromságot, mert azok az "új" pályák, amiket annak idején láttam, azok katasztrofálisak voltak már akkor. Oda viszont most átugranék, a végére, ha találok egy mentést valakinél, csak úgy kíváncsiságból, hadd lám mire képesek az amerikai modderek
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #4453 üzenetére
Tényleg bakker, csak ott nem próbáltam. Kösz, megy is. A launcherben Dx11 enchanced-et tettem a grafikának, de hatalmason rondák a bokrok vele ember:
Visszavettem Dx9-re és teljesen más lett a környezet, mintha textúrát cseréltem volna
Így szép, csak eltűntek azok a sötét "dirty" textúrák és minden átváltozott a klasszikus felállásra. Fene se érti...
-
Sensut
őstag
Na, végre befejeztem a Narodnaya Solyanka 2016-os verzióját, vagy 2 év alatt, mert csak augusztusban készült el a teljes angol fordítás, és én a vége előtt 100 méterrel abba hagytam volt, mert ott még orosz volt a szöveg. De most már teljes a fordítás (kivéve néhány nem fontos SMS-t) és végre megtapasztalhattam, hogy mi is a NS történet vége, mert mindeddig, mindegyik verzió Zatonon abba maradt, legyen szó a DMX NS-ről, a CP verziókról vagy akár a Stalkersoupról. Jó a vége, annyit elárulok és még elég sok minden történik Zatonon az után, hogy oda teleportálunk Dead Cityből. Szóval aki az igazi NS-t szeretné végig játszani, egyszer s mindenkorra, ezt a verziót ajánlom, mert ez tartalmazza a teljes történetet, valamint jóval letisztultabb és stabilabb a többinél, amelyekben még jószerével benne vannak maradva a félig kidolgozott béta verziós dolgok és ettől olykor könnyen káoszba fullad az egész játékmenet, vagy egyszerűen csak összeomlik. Csodálkozom is, hogy a Stalkersoupot az első NS-re és nem erre a verzióra építik a mai napig is ...
A végső csata a Last Day ellen elég durva, sok a halott, de nem kell izgulni, mert segítséget is kapunk...
Ők Arhara, Ghost, Pilgrim és Fang, akik nélkül nagy bajban lennénk a végén. -
-
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #4501 üzenetére
Zatonon Evil elfogja és ki kell szabadítani. Megad egy kódot, ami Dead Cityben kinyitja a Last Day bázisának ajtaját, ott találunk egy laptopot, ami túl régi és még Lightning megjavítja nekünk, hogy leállíthassuk a zatoni bázis védelmét. Viszont ez után eltűnik és egy volt Last Dayes tag árulja el, hogy valójában ő lett a klán vezére, miután Evilt kinyírtuk. Ennek persze bővebb előzménye van a játék alatt, de már én sem emlékszem a részletekre és az utalásokra, mert majd egy éve jártam arra. A végén még szembesülünk Lightningal, de futni hagyjuk.
-
Sensut
őstag
Jól van barátom, csak az a kérdés, hogy ez orosz nyelvű, vagy legalább angol. Mert ha orosz, akkor cumi, mert én nem tudok oroszul, mint sokan mások. Márpedig az OGSE-s verzió tök orosz, és senkinek sem áll szándékában újra lefordítani egy irdatlan mennyiségű anyagot újra angolra csak azért, mert az orosz modderek úgy gondolták, hogy portálják ezt is egy újabb 64 bites OGSE motorra. Három évet vártam erre a szimpla angol verzióra, de ha még ennyit kell(ene) várnom az OGSE-s angol verzióra is, akkor régen nem lesz kedvem már a Stakerhez. Sajnos más most sincs... De azért kösz az infót, lehet ha valakinek kedve lesz hozzá.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A Xiaomié lehet a Snapdragon 8 Gen 4-es elsőség
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gyúrósok ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- PC: i7 4771, 16GB, NZXT, RX580 8GB,SSD
- Mini tuning PC - Z87 - 4670K - GTX 1060 6GB - 16GB 2400MHz(!!!) DDR3 - 500GB SSD - Alpenföhn/Corsair
- Sony Alpha A68 fotós-szett eladó.
- ASUS ROG G713RC 17.3 DDR5 RTX3050,512SSD,16GB 4800MHZ RAM,GAMER LAPTOP GARANCIÁS PÁRSZOR HASZNÁLT
- Új gyári Lenovo L15 Magyar világítós billentyűzet