-
GAMEPOD.hu
Ez a topik a S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl játék két ingyenes módjával (StalkerSoup és Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2) és honosításával foglalkozik.
FIGYELEM!
A StalkerSoup fejlesztés alatt álló játék, ezért hibák adódhatnak!
A végleges verzióra még várni kell
(TALÁN SOHA NEM JÖN EL AZ A NAP!).
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2399 üzenetére
Ezt mondom én is, hogy nem értem miért csinálja ugyanazt mégegyszer TB. Az NS CP2 egy az egyben tartalmazza a Soupot, csak kibővítve és kijavítva. Csak a Lélelkkocka szál hiányzik, de annak se láttam sok értelmét, mert azt a tárgyat, miután megtaláltam, semmire se tudtam használni azon kívül, hogy babráltam vele. Mellesleg, ha jól látom - de lehet, hogy tévedek -, az NS CP2 2012-es kiadás, vagyis már elég rég befejezték, holott a Soup még mindig félúton van. mellesleg a Collector az ovodásoknak való, abban semmi kihívás nincsen Na de mindegy, csak azért orroltam meg a Soupra, mert itt állok leblokkolva egy banális hibával már hetek óta, a javítás megvan már rég, de nem akarják közzé tenni még azért sem. Pedig én jeleztem volt elsőnek és még hűségesen küldtem a mentést is, mintha számítana. Most már egyáltalán nem fogom addig folytatni a Soupot, amíg a NS-t ki nem beleztem. Ha nekik ráér, hát nekem is
Belefutottam egy angol fordítási hibába a NS-ban. A játékban szinteket lehet elérni fegyverhasználatban, kereskedésben, gyűjtögetésben stb. Elértem egy valami szintet a mutáns alkatrészek gyűjtésében és a játék ki akarta írni az elért szintet, de az angol fordításban valami hiba van, mert amint felvettem az testrészt a tetemről, crashelt a játék. Úgy oldottam meg, hogy a "gamedata" mappát, ami az angol fordítást tartalmazza csak, ideiglenesen kivettem és mardt az eredeti orosz játék. Abban simán átmentem és kiírta az elért szintet (nem tudom mi az, mert nem tudok oroszul), aztán mindent visszatettem és megy tovább rendesen, lehet gyűjteni újra a testrészeket. Tanulság: az ilyesmire is figyelni kell
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2401 üzenetére
Éppen erre akatralak megkérni, mert továbbra is bekavar ez a szöveg.
Szóval, miután az oroszban kiírja az elért eredményt a szintnöveléshez, ez a szöveg bekerül a PDA napló-üzenetfolyamba is, és amikor erre a szekcióra kattintok ott az angol verzióban, akkor is crashel a játék. Tehát a gond ez a szövegrész. Megtaláltam a fájlt, amiben van, de fogalmam sincs mit kell keresni. EBBEN A ZIPBEN VAN AZ ANGOL ÉS AZ OROSZ FÁJL IS - a "gameplay" mappából valók. Ez a szöveg okozza a hibát az angol verzióban (csak a fenti nagybetűs 2 sor), vagy esetleg a kép:
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2403 üzenetére
Crashlog sokat nem mond:
FATAL ERROR
[error]Expression : no_assert
[error]Function : CXML_IdToIndex<class CEncyclopediaArticle>::GetById
[error]File : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\xml_str_id_loader.h
[error]Line : 112
[error]Description : item not found, id
[error]Arguments : acv_gvdr
stack trace:A gond biztos ez a szöveg, mert ha visszateszem az eredeti orosz fájlt, akkor OK, csak csomó orosz jelenik meg.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2405 üzenetére
Mindegy melyiknél, kipróbáltam vagy hármat. Nem az alkatrész a hibás. A hibát az okozza, hogy elértem egy szintet ha felveszek még egy - bármelyik - mutáns testrészt. A crash akkor jön, mielőtt megjelenne fent a szöveg. Az oroszban átmegy rendesen, de ha visszateszem az angolt akkor a PDA diary részre kattintva crashel, mert ott jelenik meg ugyanaz a szöveg a message boardon. Ez egy idő után eltűnik, ha sokat dumálok és gyűlnek a szövegek. Ki ispróbálom.
-
Sensut
őstag
Na ez a rendes orosz fájl, ami az utolsó patchben van benne, de az angolt nem javították utána. Ezzel cseréli a játék, ha kiveszem az angolt a gamedataból. Azért nem kaptam, mert a patch egy új db fájlt hoz létre csak magának, és abban van minden javítás, nem az eredeti db csomagokban
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2414 üzenetére
Én a repackot szedettem le a Yandexről, plusz a két patchet: 2.09 és 2.09 2. Az utolsóban van ez a javított fájl, de a patch szintén egy db fájlt hoz létre a játék könyvtárában, nem a külső gamedata mappát használja. A szabad gamedata mappában csak az angolosítás van. Ha innen kiveszem ezt az angol fájlt a gameplay mappából, akkor a játék automatikusan az utolsó patchből helyettesíti azt, ami a jó fájl. Ott van egy korábbi db fájlban a hibás orosz is, de a jónak van prioritása a külső gamedata mappa után.
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2414 üzenetére
Ez volt a baj, hiányzott ez a rész. Bemásoltam és megy rendesen Fel is töltöttem ide a fájlt, ha kell valakinek. Ez a néhány sor oroszul jelenik meg, de kit érdekel?
Köszi a segítséget!
-
Sensut
őstag
STALKERSOUP 110007 JAVÍTÁS
Végül is az este megszereztem TB-től a javítást a Stalkersoup 110007 verzióhoz, mert ők addig nem szándékoznak közzétenni, amíg az automatikus frissítés nem működik. Voltaképpen ezzel a frissítéssel szeretnék letesztelni a frissítő platform működését is, de az ki tudja mikor lesz. Lehet holnap, de lehet hetek múlva is. Szóval itt van a fájl, ami egy dbv csomag és a játék mappájában levővel kell kicserélni. Állítólag ez az apró csomag csodákat művel, de nekünk az is elég lenne, ha kijavít egy-két dolgot. De figyelem! Ha a külső "gamedata" mappa bármi egyéb fájlt tartalmaz a játék által telepítetteken kívül (mondjuk a nemrég kísérletezett population control szkriptfájlt), azokat el kell távolítani! Új játék kezdése nem szükséges, én kipróbáltam, hogy Cat megjelenik-e a Bárban, és igen, ott van végre, tehát ezt biztosan kijavították benne Innen letölthető egyelőre:
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2447 üzenetére
Van egy másik jelenet, ami a NS-ban ki van kerekítve, de a Soupban elég félrevezető volt. Az a jelenet, amikor Panther elküld Cordonra, hogy a hídnál szerezzük meg a CD-t a katonai futártól. A Soupban az ürgét le kellett lőni, mert másképp nem lehetett elvenni tőle a diszket, holott Panther kijelentette az SMS-ben, hogy ne öljük meg őt. Ez egy félrevezető beszólás volt, de ha megöltük a katonát, akkor se lett ott semmi baj, csak a diszk volt a lényeg, és erre a végigjátszás is rávilágított. Itt viszont a NS-ban nem ilyen egyszerű már a dolog, mert a feladatot egyértelművé tették. Vagyis Panther kérésére szintén nem szabad megölni a katonát, viszont ha megöljük (vagy megölik a banditák útközben), akkor a feladat odalesz. Hanem itt behoztak egy kiegészítést a megoldásba. Miután csekkoltuk a futárt és ő bemondta, hogy találkozni akar a tiszttel mert nála van a diszk, gyorsan elébe kell kerülnünk, de még az előtt, hogy elérne az ATP közelébe, mert ott a banditák ki is nyírták. És beszélnünk kell vele. Hatalmas szövegeléssel valahogy meggyőzzük őt, hogy adja át a lemezt. Ő viszont csak akkor hajlandó átadni, ha megkeresünk neki egy zsákot egy üveg konyakkal és néhány pornó DVD-vel. Ha ez megvan, ő cserében adja a diszket és béke van. Kíváncsi lennék ez a szövegelés benne van-e a Soupban, vagy csak utólag tették be a Solyankába is.
-
Sensut
őstag
Elértem a Generátorokhoz és elvállaltam próbából a helikopter feladatot. Az is rendben van itt. Amint elvállalod, magasan fent megjelenik a helikopter a generátorok fölött és amint rálősz, elkezd támadni. Elég nehéz leszedni, mert folyton mozog.
Sajna nincs elég lőszerem hozzá, ezért passzolom a feladatot és inkább fizetek 100000-et az öregnek.
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2455 üzenetére
Ez a helyzet, akkor itt elég sokat utánapótoltak a CP2-ben. megy is rendesen, kivégeztem a Generátorokat, kiderült, hogy a halott lány nem Panther és most megyek a Reconra Astrologerért.
Egy teljes modra való fényképezős szál van ebben a CP2-ben. Még a játék elején Wolf (ha jól emlékszem) elmondja, hogy valahol Agropromban egy fiatal fényképész srác eltűnt. Az volt a feladata, hogy minden anomáliát és mutánst feltérképezzen, és jó lenne megtalálni. Meg is találom, de halott. Ekkor átveszem a feladatát és kapok egy fényképezőgépet. Attól arrafelé rengeteg fénykép-megbízást adnak mindenféle épületekről, emberekről, mutánsokról és tárgyakról. Egyelőre passzoltam a dolgot, illetve nem vettem fel a halott srác feladatát - és a többit se -, mert a feladatlista totál megtelik a fényképezni való feladatokkal Ha eljutok a fősztori végére, belevágok ebbe is. Szerencsére ez nem kötődik a fő történethez. De kíváncsi leszek itt hogy oldották meg azt a fegyverrel való fényképezős részt, ami már a sztori része.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Az a baj, hogy az a G36 Commando megint elkezdett kekeckedni a Raktáraknál a Radar átlépőnél. Nem tudom mi lehet vele, de az ottani Szabadságosoknál az van és nem enged át miatta az átlépőn. Mostanig a mutánsok kinyírták őket és össze tudtam szedni a fegyvereket, hogy eldugjam, de most nem tudok beszélni se velük, s ha meghalnak, nem tudom elvenni tőlük a fegyvert. Ott van a hátukon. Aztán valami vertex hibával kidob még az autosave-ből is. Tudok kerülni más úton Radarra, de az hosszabb. Valahogy ki kell iktassam azt a fegyvert a játékból. Az a rohadt Arzenal mod hozta magával.
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2462 üzenetére
Akkor azt jelenti, hogy Zatonra és társaira valahol máshol lehet átjutni, mert át lehet, az biztos. Benne van a végigjátszás videókban is. Találtam rá utalásokat is mellékfeladatokban, csak követni kellene azokat is.
Nem az angol a hibás. A fegyver modellel van valami, megpróbálom kicserélni egy másik Arsenal modból, hátha az jobb.
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2464 üzenetére
Most így összehasonlítva a kettőt, az SS-ben lényegében semmi sem működik jól, vagy egyáltalán nem működik A rengeteg anomália miatt pld. Boatswaint kihozni a Mocsárból egy rémálom az SS-ben. A NS-ban, ami a nehézségéről híres, láss csodát egyszerűen könnyű kihozni Boatswaint onnan. Kijelöltem az utat, mondtam, hogy kövessen és végig ott nyargalt a nyomomban semmi gond nélkül. Jött a helikopter, ő elbújt mert jöttek a banditák - banditák ki, ültünk be a gépbe és viszlát. Mellesleg itt a víz mindenhol radioaktív, az SS-ben nem! Az SS-ben itt legalább 5x töltöttem vissza, mert annyira szédelgett az öreg, hogy egyszerűen belesétált minden anomáliába és odaveszett. Vagy a generátoroknál szintén ő, amikor bemegy a bázisra kikapcsolni az antennákat. Az NS-ben bement, láttam a térképen merre jár és jött is vissza. Az SS-ben miután bement, többé nem láttam a jelet se a térképen és nem is jött vissza. Valahol lefagyhatott, de a visszatöltés se oldotta meg, mert végül aludtam egyet és utána ott volt a tűznél Vagy ott van Fly kihozása a gödörből Reconon. Panther helikoptere az istennek nem akart megjelenni az SS-ben nekem, teljesen újra kellett kezdjem a pályát. Itt a NS-ban az SMS-ek alatt már hallottam is, amint érkezik. Szerintem a sok szkript lefagyás miatt történnek ezek a bajok a SS-ban, mert a Solyankában alig két alkalommal botlottam ilyen hibába, s abból az egyik a hírhedt Kruglov szindróma Yantaron Na, de ami fontosabb, úgy látom, hogy az SMS-ek időzítése is javítva van. Itt már folyik a csetelés dögivel, de még egymásba vágó szövegeléssel nem találkoztam. És így már rendesen érthető is miről folyik a duma, még ezzel a rossz fordítással is, mert kényelmesen el lehet olvasni az üzeneteket és nem kell folyton kilépni a PDA-ra.
Közben beloptam egy új G 36c szettet a játékba egy későbbi Arsenal modból és úgy látszik ez megfoldotta a problémát, mert átengedett azon az átjárón mindamellett, hogy a zsákomban van a fegyver (ilyenkor crashelt előtte). Még próbálgatom itt közben, és ha tényleg ez megoldja, akkor a javított szövegfájllal együtt felteszem a csomagot, hátha kell valakinek.
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2466 üzenetére
Az a helyzet, hogy a fegyverszett is más, ezért az új fájlban át kellett írjak egy csomó mindent. A fegyver ugyanaz, csak egy későbbi mod kiadás. Valaki belejavíthatott, gondolom. Pld. hosszabb a fizikai modell neve is és azon keresztül a textúrák neve is, ezért azokat is be kellett tegyem mindenestől, hogy a program megtalálja. Maga a fegyver fájlneve is más volt, csak átneveztem arra, ami a NS-ban van, úgyhogy eleve sok minden nem talál a fájlokban. Működik rendesen, de amúgy használni se kellene, mert nem a legjobb fegyver, csak éppen ne okozzon galibát az NPC-nél. Meglátjuk.
-
Sensut
őstag
Elértem a nagy találkozóig, most már Lightning feladati vannak hátra az alapsztoriból. A Black dokinál a Lucky Stone kutyulása elég körülményes itt is. Legalább négyszer kezdtem újra a pályát miatta, mert nem mindig adja vissza az anomália a végterméket. Még nagyobb gond az, hogy ha egyszer beledobtad az anomáliába az artit és az valahogy elfogadta és nem kaptad vissza a végterméket, akkor hiába töltöd vissza a játékot, az anomália többé nem fogadja el a Heartot. Ilyenkor újra kell kezdeni az egész pályát. Szerencsére az rövid és nem veszélyes, de akkor is idegesítő. Valami gond lehet az anomália pozíciójával, elmozdul, vagy mit tudom én mi, de sokat tököltem vele mire meglett az a feltámasztó csodatárgy. Más gond nem volt, simán ment minden. Nem is tudom érdemes-e a Soupra várni, ez a mod tökéletesen kész van és működik, és ugyanaz. A szöveg se rosszabb a Soupénál, csak nehezebb a játék. Ha sikerül befejeznem, csinálok egy "könnyítő" patchet hozza, amiben visszaveszek kicsit az árakból és a sebzésből, mert megérdemli. Az oroszok szeretik az ilyen extrém kihívásokat, de azért ez mégiscsak túlzás. De ha kicsit is játszhatóbb lesz, akkor elsőrangú Stalker mod lesz az biztos. Így is az, csak nehéz. Ja, és még hol a többi hátrahagyott feladat...
-
Sensut
őstag
Befejeztem a Narodnaya Solyanka CP2-t. Illetve csak a Stalkersoup részét, mert a Halott Város után itt nem Cordon meg collector következik, hanem biza Zatonra visz az a teleport a csatornában
Azt kell mondjam, hogy ahhoz képest, hogy mekkora termetes és komplex megamod ez, kiválóan működött eddig. Vagyis a Stalkersoup rész tökéletes, és talán a Soup készítői előbb ezt kellene végigjátsszák, hogy lássák mit is kellene összehozniuk a Soupban. Itt minden óramű pontossággal működik úgy, ahogy az meg van írva. Soha nem volt egyetlen olyan bug, ami bekavart volna a játékmenetbe, hogy nem találok valami kulcsfontosságú tárgyat, vagy elküldenek valahova és ott nem jelenik meg valami vagy valaki. Semmi ilyesmi nem történt. Amitől frászom volt, az a fényképezés. Nos, ez is tökéletesen működött Cordonon is és a Raktáraknál is. Aztán megvan a Limansk - Halott Város átjáró is. A Soupban el van csúszva a külterületre, de lényegében itt van bent a sarokban :
Aztán a végefelé Norman szépen azt is elmondja, hogy a dokihoz szerezzek és vigyek magammal egy modifikált puskát és egy rejtőzködő exót, hogy kiszabadíthassam és semmiféle rejtekhelyet nem emleget senki, ahol ezek lennének. Talán az is egy DMX húzás akar lenni a Soupban. Viszont a végén itt is Spark és Lightning egy személynek jelenik meg és úgy is néz ki. Jól meg is szökik miután megvédem. Kíváncsi leszek a folytatásban, ha Zatonon tényleg az van és nem freeplay.
Ami a crasheket illeti, a két kezemen megszámolhatom hány volt eddig. Ezekből is nálam inkább az angol fordítás miatt voltak gondok amire végül kaptam javítást, na meg az a G36 fegyvermodell, ami aztán az importált verzióval megoldódni látszik. Még rengeteg tennivaló van itt, eddig csak szigorúan a Soup részen mentem végig, de mellette legalább egy ennyi feladatot még hátrahagytam. És még ki tudja mennyi jön Zatonon túl Minden esetre, kemény menet volt eddig, mert mindenek mellett ez egy baromira nehéz mod. -
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2470 üzenetére
Zatonon látszik, hogy valami el volt kezdve folytatásként, mert olyan Lightningre hasonlító zombilányok fogadtak, de aztán nem találtam semmi egyebet néhány banditán kívül. Az utolsó mondat Perfumerhez az volt a Halott Városban, mielőtt a buborékba belépnék, hogy majd a teleporton túl újra beszélünk, de nem találtam semmi erre utaló nyomot Zatonon. Onnan Cordonra lehet visszajönni csak. Viszont a videókat nézve rengeteg minden történik Zatonon is, Jupiteren is stb., de fel kell fedezni azokat a feladatokat, mert nem kapcsolódnak ehhez a sztorihoz. Most az következik, hogy kezdem elülről és vállalgatom sorra ezeket a feladatokat, amiket hátrahagytam. Már el is kezdtem egyet Sidorovichnál a Forgotten Forestben. Ezek már nincsenek a Soupban.
Később majd felteszek egy képet a teleportról is.
Ja, igen, bele lehet sétálni a buborékba a csatornában egy halom csapda után, és betölti Zatont. -
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2473 üzenetére
A fényképezés ugyanaz, mint a Soupban, csak működik Vagyis amikor elsütöd a gépet, akkor riadnak a környéken a polgárok, de nem sebesül meg senki. A lényeg az, hogy a másodlagos fegyvert el kell tenni a slotból, csak akkor működik a dolog. A Szarkofágban a távcsövessel egyszerű: megkeresed távcsővel a célpontot a monolit fölött és a fényképező puskával rálősz. Az X-16-ban az agyat a legfelső emeleten a vezérlőpultról kell célba venni. Itt már pisztolyod van, úgyhogy a másodlagos fegyvert el kell tenni a slotból. Amikor megtaláltad a célt, megjelenik egy piros üzenet, hogy a fókusz kész és tedd el a másik fegyvert. Aztán zoom a célra és kész. A controller lent ugyanúgy. Cordonon a tető sarkáról megkeresed a tűz mellett a célt és ugyanúgy megjelenik az üzenet, hogy mehet a fénykép. A Raktáraknál az egyik torony legfelső emeletéről kell benézni a célt a tűz mellett. De még egyszer: a másodlagos fegyvert előbb a zsákba kell tenni! A többi fényképezést, ami már nem Soup, még nem próbáltam. Nemsokára felveszem Agropromban a gépet a halott ürgétől és akkor indul a buli
-
Sensut
őstag
válasz kekeeci #2476 üzenetére
Én a hetesben elég jól előre haladtam addig, amíg Cat meg kell jelenjen a Bárban. Ott volt a gond, hogy nem jelent meg, de ezt a javításban megoldották, de azóta se foglalkoztam a Souppal. Viszont addig semmiféle gondom nem volt, minden rendben ment kivéve néhány szokásos crasht. Azt viszont megfigyeltem a Solyankában is, hogy a katona hulláját ha az elején nem vizsgálod át, az egy idő múlva eltűnik onnan. Azt már nem tudom, hogy a Szemétdombon a másik sebesültnél lesz-e a PDA, de szerintem nem. És azt se tudom, hogy az a szál folytatható-e, mert ugye Friar PDA-ja kihagyhatatlan elem Ezért ha ott van a hulla Cordonon, akkor azonnal át kell vizsgálni. A Soupban azt hiszem kikapcsolták a respawnt, de a modders szkriptben lehet engedélyezni. Ugyancsak abban, a végén lehet átírni a gránátmennyiségeket is. A javított 7-essel még nem foglakoztam, nem tudom mit javítottak vagy rontottak el, de mondom, az alap 7 tényleg jól működött egész Cat megjelenéséig. Ott az a feladat következett volna, hogy mentsem ki Agropromban azt a két szerencsétlen fószert a monolitosok kezéből.
A Solyanka nehéz és mellesleg komoly fájlvédelem van rajta. Elég csak kihúzni az "actor.ltx"-et a csomagból és a játék máris el se indul, nemhogy belematatni abba. És olyanokat olvastam, hogy ha ezt a fájlvédelmet fel is törnénk, a másodszintű védelem azt csinálja, hogy a játékmenetben nem jelenít meg kulcsfontosságú dolgokat, ezzel blokkolva a játékot. Ezt mi gyorsan bugnak könyvelnénk el, de nem az Ezért nem tudom mibe lehet matatni és mibe nem, hogy könnyebb legyen a játék. Minden esetre azt kiszimatoltam, hogy a lövedékek ütőereje van felturbózva, nem a fegyvereké. A másik gond itt az lenne, hogy kevés lőszer van az NPC-nél, ami csak az egy golyós halálra elegendő éppen. Vásárolni meg képtelenség az árak miatt. Ha mondjuk a fegyverek hatékonyságát a SOC alapjáték szintjére csökkentenénk, egyszerűen nem lenne elég lőszerünk egy idő után, mert ott ugye sokszor tárak kellenek egy exós ürge ellen. Ezért a lőszermennyiségek spawnolásába is bele kellene nyúlni, ami már komplikáltabb és a játék védelme se engedné meg szerintem. De az árak csökkentésével esetleg megoldható lenne a lőszervásárlás... Szóval az ötlet még nincs dobva, időközben még lehet valami belőle.
A mellékfeladatok benne legalább olyan komplikáltak, mint az alapsztori. Nem csak egyszerű "menj vedd fel és hozd el" feladatok, hanem igazi próbatételek mutánsokkal, gyűjtögetéssel stb. Én elkezdtem egyet Basilnál, aminek még nem tudtam a végére járni azóta sem. Basil képes lenne valami ultra cuccos fegyvereket fejleszteni, ha lenne hozza egy csomó cucca. Ezeket ha begyűjtöm neki, akkor meg is csinálná nekem. Csakhogy olyan dolgokról van szó, ami lényegében hosszútávú feladatokat von maga után és amiket jó időben, a játék elején már elvállalni, hogy menet közben az ember összegyűjthesse ezeket a cuccokat is. Ebben benne van az Informant a Bárban, Lanky a Bárban, Sakharov, egy Gunslinger nevezetű új egyén Pripyatban, Zahar és Lecter a Mocsárban. Ezek aztán küldözgetnek egyiktől a másikig és kell nekik mindenféle mutáns testrész, relikvia stb. Rádió kell Lankynek, amit öt alkatrészből kell összegyűjteni a Zóna teljes területéről, olyan helyekről, ahol oszcilloszkópok vannak, vagy távközlési cuccok stb. Az Informant fekete librarian testrészt kér és ezt le kell vadászni a Mocsárban Lecterrel, ami szintén egy kemény próbatétel. És ez csak egy feladatnak indult a több tucatból, amiket hátrahagytam.GeryD: szerintem nézd bele te is a NS CP2-be, mert tényleg jó, és lehet, hogy jobban megéri, mint a Soupra várni. Ahogy látom TB még mindig tököl a frissítővel és olyan dolgokon jár az eszük, aminek semmi értelme nem lesz a közeljövőben. Nem tudom mi a céljuk a Souppal, de ezt a Solyankát sose érik utol vele, az biztos. A Solyankába már csak a Soup része megéri a fáradságot, mert az tökéletesen működik. Csak annyi a hátránya, hogy nehéz a játék. De nem megoldhatatlan. Elvégre én végigvittem
Egy kérdés a Souppal kapcsolatban: emlékeztek olyasmire még a játék elején, hogy egy adott időpontban, útban a Bár felé, a Szemétdomb felől az autóroncsoknál egy kontroller mászik az agyunkba és kér 20 Vodkát, hogy hagyjuk hátra neki az egyik kocsiban, és ő később hálás lesz érte? Én nem emlékszem ilyenre, pedig többször is volt utam új játékokban arrafelé. Ezzel a kontrollerrel az a helyzet, hogy ő Norman a játék végéről, a Halott Városból, és a Solyankában nem csak úgy megjelenik a végén, hanem ezzel a húzással van múltja is
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz kekeeci #2476 üzenetére
Ezt az angol patchet használom a Narodnaya Solyankához. Ebben a szövegek elég érthetőek és nem voltak hiányzó részek se eddig.
Ami viszont a G36 fegyvert illeti, néha még mindig visszajön a bug, úgyhogy nem a fegyver modelljével van gond, hanem szerintem olyankor rossz helyre kerül a fegyver és az kavar be. Azon a ponton a játékban valami gond lehetett amúgy is, mert ha megfigyelted, a Radarról a Raktárakra visszavezető átjáró is ki van véve. Olyankor, ha gond van, akkor más úton kerülök Radarra. Bárhol átenged, csak itt vacakol néha.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz kekeeci #2481 üzenetére
Ezt a zsákot el is felejtettem, köszi! Kuznetsov nagy sumák Minden feladata után kapsz egy ilyen eldugott zsákot. Lesz egy a fán annál a romos farmnál Cordonon, ahol találkozni kell a Kalauzzal (Guide), aztán egy Sötét Völgyben az X-18 komplexum főépületének a hátán futó csöveken. Egyelőre ennyit vállaltam el a feladataiból, de ebben a játékban minden milliméterre úgy el van rejtve, hogy alig lehet megtalálni valamit. Ha 10-ből hármat megtalálsz első nekifutásból, az már sikernek számít
A lőszerrel lehetne olyat is, hogy csak az alap lőszereket visszafejleszteni - mondjuk a pisztoly, AK és a NATO szériákat, azokból is a gyengébb változatot -, a többi extra lőszert pedig hagyni úgy, ahogy van. Így a mesterlövész puskák is nagyobb szerepet kapnának, mert most így szinte egy távcsöves AK is annyit tesz mint egy SIG Sniper. Nem is cipelem őket ha nem muszáj. -
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2485 üzenetére
Az NS-ban nincs is mivel itatni, mert a Vodka s a cigi valóságos kincs. A végén már azért vadásztam a controllerekre, mert azoknál mindig van voci és cigi. Szerencsére controllerből itt nincs hiány
32 olyan kártyát kell begyűjteni zónaszerte Kuznetsovnak. Nekem 25 gyűlt össze eddig, és ahogy látom, Kuznetsov minden rejtekében is van egy-egy. A legnagyobb árat eddig Dan kérte egy lapért.
Még a COP-os pályákra nem jutottam el, kivéve Zatont, mert nem találom az átjárót Jupiterre. Rengeteg feladatot kaptam már ott is, meg rejtekhelyeket, de nem tudok rájönni, hogy ki adja az átjárót Jupiterre és Kelet-Pripjátyba. Valami fekete exot kell elkezdeni keresni és akkor küldenek oda, de nem tudom ki adja a feladatot. Most ezen mesterkedem még mindig, s közben sok más küldetést letudtam. Egyre jobban állítom, hogy a NS az egyik legjobb SOC mod, ha nem a legjobb, amivel eddig játszottam
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2490 üzenetére
A Solyankában Zatonon nem volt seki használható egyelőre. Néhány Lightning zombi és vagy 5 bandita, akik kívánták a golyót. Viszont azt kiderítettem, hogy be fog népesedni a Skadovsk is, és ott kell keresni azt a Fenrir nevű mesterlövészt is, akiről hírt kapsz az elején Cordonon a halott katonánál.
Sajnos topic címet nem tudok változtatni. És hozzászólásokat se tudok szerkeszteni, csak törölni vagy offolni. Lényegében szinte semmi hasznosat nem tudok csinálni, csak azt a fenti összefoglalót szerkeszteni. De végül is a Stalkersoup és a Solyanka ugyanaz. Mindkettő egy leves
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2493 üzenetére
Két féle topikgazda van: kezdő és a NAGYBETŰS. A nagybetűs több mindent tud, szerkeszteni is.
Nem tudom mitől az a bug, de hol van, hol nincs. Néha felbukkan, aztán eltűnik, de később újra előjön.
FATAL ERROR
[error]Expression : !object->used_ai_locations() || ai().level_graph().valid_vertex_id(object->m_tNodeID)
[error]Function : CALifeSwitchManager::add_online
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\alife_switch_manager.cpp
[error]Line : 64
[error]Description : Invalid vertex for object
[error]Arguments : wpn_g36c5407
stack trace:Megtaláltam az útat a COP pályákra. Később elárulom, hogy ne felejtsük el, mert elég kacifántos
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2498 üzenetére
Ez spoiler azoknak, akik a NS CP2-t játszák!
Nem is gondoltam volna, hogy amit napok óta keresek a Solyankában az egy apró fecnin múlik A COP pályákra az utat egy apró üzenet indítja el, amit akkor találunk egy rejtekhelyen, amikor Wolftól megkapjuk a "Black Angel" megszerzése után a jutalmat. Talán a darabos fordítás miatt, vagy csak puszta figyelmetlenségből hamar elsiklottam ezen a ponton és egy teljes történet maradt volna ki, ha nem kapom sorra a COP pályákra a feladatokat és a rejtekhelyeket, és nem kezdek el alaposan kutatni az átjárókért. Mivel ez a történetszál többek között már nem része az alapsztorinak, és a Soupban sincs benne, ezért a végigjátszás sem tesz említést róla.
Minden akkor kezdődik, amikor Sakharov felkér, hogy szerezzük meg a X-18, X-16 és X-10 laborokból a dokumentumokat. Ez után ő Wolfhoz küld a jutalomért és kiderül, hogy egy különleges páncél lenne az. De mielőtt ideadná, Wolf elküld Radarra, hogy hozzuk el neki a "Black Angel" képződményt, mert fontos lenne a lánya meggyógyításához, aztán ezért jutalmul elárulja a páncél helyét a Raktárak területén. Viszont itt 2 zsák is van, de páncél az nincs. Helyette egy kis üzenetet találunk Fanatictól, aki a páncélt tartozás fejében már eladta Crossnak. Rohanunk Fanatichoz és innen a szálat követve jutunk el egészen Kelet-Pripjátyba.
Az út borzasztó nehéz. A lehető legvadabb mutánshordákba botlunk és közben az X-16 - Yantar területet egy olyan elit monolitos brigád lepi el, amilyent még Stalkerben nem láttam. Ezek mindenkit lemészárolnak a környéken, és hogy jobb legyen, vannak köztük teljesen láthatatlanok is, akiknek jelenlétét csak a fegyverük torkolattüze árulja el. Viszont amikor ezt látod, már nagy bajban vagy Ezért pld. a Skat-15 okos exo viselete kötelező! A folyamat a következő: Sakharov - Wolf - Fanatic - Cross - Ariadne - Kalmykia - Dimaki..., és a történet egy gyógyszer összetevőinek a megszerzésével folytatódik.[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2502 üzenetére
Ez a hírnév dolog is a NS-ban benne van. Minél többet dolgozol egy klánnak, annál jobban kedvelnek, és ez nem csak az alap zöld vagy sárga pontokra értendő. Mellesleg rangokat is el lehet érni - lásd korábban ahol egyszer kidobott az angol fordítás miatt, mert hiányzott az elért rangról az angol szöveg Szerintem szépen, lassan le fogják másolni a Solyankát.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Külpolitika
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- PlayStation 5
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Ennyibe fognak kerülni az új Huawei Nova 12 modellek
- Gyúrósok ide!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- ZBook Firefly 14 G9 14" FHD+ IPS i7-1255U T550 32GB 512GB NVMe SSD IR kam gar
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)