-
GAMEPOD.hu
Ez a topik a S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl játék két ingyenes módjával (StalkerSoup és Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2) és honosításával foglalkozik.
FIGYELEM!
A StalkerSoup fejlesztés alatt álló játék, ezért hibák adódhatnak!
A végleges verzióra még várni kell
(TALÁN SOHA NEM JÖN EL AZ A NAP!).
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
válasz hubai1979 #1510 üzenetére
Ennek az lehet az oka, hogy a Soup féle Solyanka vagy csak egy vázlata volt a tervezett NS-nak, vagy alaposan megvágták a Souposok. Azt nem hiszem, hogy a NS-ban utólag pakoltak be ennyi plusz feladatot, mert az a rengeteg plusz, ami nincs a Soupban, az teljes része a történetnek, és mintha ez a plusz feladatözön adná a Soupból hiányzó történetszálak közti összefüggéseket. Aztán vannak Soupos ferdítések is. Például most fejeztem be épp az ATP-n Kleinin feladatait a banditákkal és a sereggel, és itt nincs az a feladat, hogy szerezzek egy Iglumet Crossbow puskát, mielőtt a hadsereg megszállja az ATP-t, az RPG-t meg adja Kleinin. Csodálkoztam is a Soupban, hogy miért pont Iglumet, azt se tudtam mi az Nem is egy kiváló fegyver és utána is kell járni, meg drága is. Itt a Solyankaban az van, hogy keresned kell egy RPG-7 -et, aminek már van értelme, hiszen jönnek a harckocsik, és kész. És még voltak ilyenek. Például a Soupban Sidorovich elküld egy adott pillanatban szerszámokért (kalapács és villáskulcs). Na, annak mi volt az értelme? Itt viszont a Bárban a mérnökök kérik a szerszámokat és addig nem javítanak, amíg nem viszel nekik. Mint a COP-ban. Ez viszont már logikusabb szerintem.
TB-nek és társainak nagyon szét kellene nézniük ebben a modban a helyett, hogy az unalmas Collectorkat foltozzák, mert volna mit tanulniuk a csapatmunkáról is többek közt.
Egy másik újítás, amit még sose tapasztaltam: amikor pályát váltok, én mindig reflexből megnyomom a gyors mentést. Nem tudom miért, semmi értelme, hisz ott van az autosave, de megnyomom. Most meg kiderül, hogy ez egy hatalmas hiba és sok baj forrása. Itt ha megnyomtad, a játék azonnal figyelmeztet, hogy ezt nem kellett volna és látványosan meghalsz azonnal, majd töltheted vissza a játékot. Ugyanis leírja szépen, hogy pályaváltáskor mindig lefutnak a szkriptek, megtörténnek a spawnok stb. De te ha közben mentesz is, akkor ez az egész megszakadhat és jönnek majd a crashek és a hibák, ezért csak egy-két perc múlva szabad menteni egy autosave után.
Amúgy egyelőre minden rendben van ezzel a moddal. Már több, mint 20 órám van benne, de még egyetlen crash sem volt. Még nem jártam át a Vad Vidékre se Yantar felé, de már túl vagyok 52 feladaton és még a listán van 17 Ezeknek több, mint fele meg se jelent a Soupban -
Sensut
őstag
Mintha ígértek volna egy Soup patchet a hétvégére. Vajon mi lett vele?
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #1522 üzenetére
Nem fog jönni. Nekem sem jött se a 2-esben, se a 3-asban. Még Ghost se akart átjönni velem annak idején, de azt javították a 3-asban. Azt mondták volt a fórumon, hogy a helikopter egy bug amit javítanak majd. A lefizetős verzióval tovább juthatsz ott.
Jah, kíváncsi leszek neked az ürge ki fog-e jönni a bázisról, miután kikapcsolta a detektorokat, vagy mik azok. Nekem az se akart visszajönni, hiába ácsorogtam a határon.[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #1541 üzenetére
Még nem jártam a Vad Területen, de most az következik. Ezeken bóklásztam eddig: Cordon - Garbage - Agroprom - Dark Walley - Bar - ATP - Swamp - Forgotten Forest. Most fejeztem be Freebie feladatát, amikor meg kell védeni a zsoldosoktól Cordonon. Itt nem halhatatlan, vagy 4x kellett visszatöltenem, hogy ne haljon meg ő se és én se
Egy érdekes dolog Sviblov PKM feladatával kapcsolatban. A Soupban, ha már van nálad egy PKM, akkor miután beszéltél a megfigyelővel a bandita bázisnál és belopózol, még be se érsz és Dan bandája már érkezik is - nem kell ellopnod a PKM-et. Viszont itt a NS-ban ha van nálad már egy PKM, az csak bajt okoz. Szerintem ez egy hiba ami nem szűrt még szemet senkinek. Nálam volt egy PKM, de be kellett lopóznom a tetőn attól függetlenül. Csakhogy hiába kaparintottam meg a zsákból a másik PKM-et is, a feladat akkor se teljesült. Ezért még mielőtt a megfigyelővel beszéltem volna, el kellett dobnom a nálam levő PKM-et, majd belopóznom és ellopnom a zsákból a másikat. Ekkor teljesült csak a feladat és jöttek Danék.
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #1557 üzenetére
Van egy ilyen feladat Akimnál, én is megcsináltam volt. Kell minden mutánsból egy darab neki Ez volt az utolsó feladat nála.
Úgy látszik a Lélekkocka feladatsorozat és a letölthető e-book opció a Mocsárbeli Syslovnál csak Soup szerzemény, mert a NS-ban egyáltalán nem szerepel Syslov, a kereskedő. Az az épület üres. Egyelőre.
-
Sensut
őstag
Elképesztő milyen dolgok vannak ebben az eredeti Solyankában. Tök sötétben loholok éppen Arhara felé az alagúthoz Agropromban, és egyszer csak megvilágosodik az ég és egy villám úgy lecsapott elém, hogy valósággal hanyatt estem, és természetesen meg is haltam Aztán beérek a barlangba, leadom a cuccot, felveszem a laptopos feladatot Radaron, amikor jön egy üzenet Adrenalintól, hogy látott egy sereg mutánst épp az alagút felé tartani. Mondom ezek kutyák szoktak lenni, úgyis kell néhány kutyafarok. De kutyák a fenéket. Ezek a rémségek törtek rám egy egész hordával:
Ilyeneket se láttam még sose eddig, azt se tudom mi a nevük. Remélem Akim nem kér majd ezekből is szerveket, mert nem találtam egyiknél sem.
Egyre izgalmasabb ez a játék...
-
Sensut
őstag
válasz hubai1979 #1589 üzenetére
Hát, most indulok lekapcsolni a Perzselőt. Már 30 óra játék körül járok, de még csak 1 crash volt. Azt nem tudom miért lehetett, de nem ismétlődött meg, úgyhogy egyelőre tök stabilnak nevezhető a mod, annak ellenére, hogy sokkal interaktívabb és dinamikusabb a Soupnál. Mindig történik valami meglepetés, ami teljesen leköt. Például most felvettem azt a táskát Agropromban a szökevénynél, ami tartalmazza a Yantar - Agroprom átjáró koordinátáit, és amit el kell vinni ugye Sakharovnak. Felveszem a táskát és látom / hallom az üzeneteknél pirosan, amint egy katona épp jelenti a felettesének, hogy végre rátaláltak az eltűnt táskára a koordinátákkal. Erre a tiszt visszaszól, hogy te idióta, ne a nyilvános hullámhosszon közöld, mert azt mindenki látja. Felnézek a dombra és ott áll a sereg. Tűnés!...
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #1591 üzenetére
Tudom a logot, csak éppen hogy üres volt. Viszont a helyzet, amikor kidobott, az érdekesebb. A bandita főnök nem akar bízni bennem még az után sem, hogy megszereztem Rat PDA-ját. Ezért elküld lövészeten bizonyítani. Felraknak 130 Vodkás üveget az épületek tetejére és nekem le kell lőni az összeset a töltőállomásnál levő tartályokról. Addig nem szabad leszállnom, amíg le nem szedtem az összes üveget. Na itt halt be egyszer. Utána nem is mentem vissza még, mert úgysem lett volna elég a távcsöves lőszerem.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz kekeeci #1598 üzenetére
Csak nálad kell lennie egynek. Leghamarabb úgy jutsz hozza, ha beszélsz Kuznetsovval, a tiszttel a hídnál és elvállalod a vérszopós feladatot. Utána neked marad a kés.
Apropó: ő nem áll szóba veled Vodka nélkül, viszont a Vodka itt aranyat ér, úgyhogy mielőtt beszélnél vele és nem akarsz átmenni a híd alatt, rakd le a Vorkáidat (ha van) valahova. Akkor azt válaszolod, hogy nincs Vodkád és megjelennek a többi párbeszédek nála.[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz kekeeci #1606 üzenetére
Itt van ne, a kurzornál (lent: Something bloodsucker...):
Csak kell egy csomót okoskodni a kérdésekkel és akkor adja be a hosszú feladatlistát. Sajnos a fordítás nagyon rossz. Rosszabb, mint a Soupban, ezért nem is érdemes követni a sok hasalást.
GeryD: Igen, itt még több az oroszangol benne, mint a Soupban. Ott bár foltozzák a szövegeket, itt viszont ahogy a Google hagyta - isten nyugosztalja
---
Na, de van egy jó hír is TB-től:
Finally have it so that you cannot use the decoder in sarc until after you have used the wish granter. This includes stopping the monolith that spawn to protect the secret room.
I still need to prevent the player from advancing past radar until the scorcher is shut down but this will take too much to accomplish before release as there are several ways to bypass it.
The bag in npp1 will now wait to spawn after you have done the wish granter and return, the dialogs will not be present for bag and gold until granter done in new 110005 starts.
Patch 5 will go out tomorrow and then I will list the things to be done for release (110006) and then I will post a list of tasks that have yet to be done and try to prioritize them with input from my alpha testers.
THANKS as always for all the submissions and input, all new members that have joined during the alpha phase will be included in the BETA Squad roster on release.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #1609 üzenetére
Ugyanazok a feladatok nagyjából, de némelyikük módosítva van, aztán van egy csomó új feladat is. Én nem is jártam a monolit felé, de a titkos ajtó kinyílt (?) Ez megint valami újítás? Aztán van még egy kudarc Cordonon, amikor a hekker Sido nevében pénzt kér kölcsön. Én mindig startból lelövöm a faszit s így lesz failed, de megoldott a probléma
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
A Sötét völgyi banditák szála itt a Solyankában sem tiszta. Mi több, zavaros. Egyáltalán nem tiszta, hogy mi is lenne a tökéletes megoldás a sorsukkal kapcsolatban. Voltaképpen egyetlen feladatukat se tudtam 100%-osra teljesíteni, ami minden más modnál is rosszabb. Már amikor a sebesült banditát vallatja a dutys Bullett az átlépőnél, és én megmentem, az elkezd Bullett után szaladni, amikor az megy, hogy megmentse Max-et, és persze le is lövik a rajtaütésnél. Szerencsére ettől még barát lettem a banditákkal, nem kellett ennek beérnie és jelenteni a helyzetet Borovnak. Aztán jött Rat PDA-ja, ami totál zagyvalék itt. Mivel már tudtam Rat helyét, ezért nem mentem a Barba a mérnökhöz, hogy megtaláljuk őt, hanem egyből vágtattam Cordonra és minden rendben is volt odáig, hogy már csak el kellett volna árulnia a PDA helyét. Ekkor viszont Rat rám támadt és le kellett lőnöm Visszamentem Borovhoz és ő kérdezte, hogy megtaláltam-e Ratet, majd kérte a PDA-t, ami nem volt meg ugye (elmentem Agropromba, de a láda üres volt). A feladat megmaradt, hogy keressem meg a PDA-t. Visszatöltöttem a játékot onnan, hogy utoljára beszélek Rattel. Ekkor is le kellett lőnöm, de már más képlet állt elő: a feladat sikeres lett és többé Borov se hozta szóba a PDA-t. Csakhogy itt még nem leszek az ő bizalmasa, még van 2 feladat amit teljesíteni kell(ene) ahhoz, hogy beengedjen alul a raktárba. Az volna a cél, mert rengeteg Vodkára lenne szükségem - nem lehet Vodkát találni sehol, de mindenki azt kér - és a banditáknak ugye ott van dögivel . A következő feladat az lenne, hogy valakit hozzak át Cordonról biztonságosan. Elő is adja a szitut, meg is értem miről van szó, de nem jelenik meg, mint feladat. Megyek, átkutatom az egész Cordont, de sehol senki (bujdosnia kellene egy banditának a bokrokban az ATP környékén). Nem tudom mi van Aztán a másik feladat a lövészet, amikor 130 üveget le kell szedni a tartályokról. 2x estem neki, de egyszerűen 120-nál több üveg nincs sehol. Azt modta Borov, hogy úgy 135-öt helyeznek el láthatáron belül... Ezt is passzolnom kellett, s még mindig nincs Vodkám. Nem tudom, hogy a későbbiekben lesz-e szerepük a banditáknak, ezért nem merem kinyírni őket. A Soupban nincs több szerepük, de ott nincs is szükség hentelésre, mert rendben van a kapcsolat. Viszont kell a Vodka már 3 helyere is 1-2 box (10 üveg), s ezért hentelés lesz a vége Sötét Völgyben.
És nem csak ezekkel a feladatokkal van baj. Kuznetsovtól kapok egy ajándék rejtekhelyet, amit meg kellene találnom még a játék elején. Azóta is keresem a megadott helyeken, de sehol sincs. Mole PDA-ja is túl van bonyolítva, amit Agropromban az alagútban kell megtalálni. Amikor felvettem a PDA-t, megjelent egy csapat katona és követelték, hogy adjam át. Végül megegyeztem a tiszttel, hogy odaadom, ő lemásolja és hátra hagyja egy katonánál, akinek én viszek majd 10 Vodkát (minő meglepetés ), és visszakapom, hogy elvihessem Mole-nak. Azóta se találom ezt a katonát, pedig már volt 10 Vodkám 2x is, de odaadtam végül másnak. Lehet, hogy aztán felbukkan később - nem tudom Nem az a baj ezekkel a feladatokkal, hogy bekavarnak a játékba, hanem az, hogy megoldatlanul nem tűnnek el a listáról, és csak duzzasztják a feladatlistát, ami nem jó, mert a sok megoldatlan feladat a listán egy idő után kezdi összeomlasztani a játékot.
Szóval ez a NS CP2 sem tökéletes. Nem tudom, hogy érdemes lenne-e egyáltalán fordítgatni, ha ilyen hézagos benne a plusz a Souphoz képest[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #1614 üzenetére
Nem szidásról van szó, ő inkább túl alapos. Viszont a Soupos feladatok itt is mind működnek jól, azokkal nincsen baj (kivéve ezt a Mole-st és a banditákat), hanem az újítások vacakolnak. Azok se mind, mert legalább 20-at sikerült megoldani belőlük már, viszont van 1-2, ami vagy hibás, vagy valamiért nem jön össze és el se lehet tünteni. Például most kellene a vadászfőnök Dannek egy régi Winchester Raventől a Szeméttelepen, Raven azt mondja, hogy kicsitt odébb a fák közt kell keresni, de sehol sincs a puska. És ha vannak már ilyenek lyukak, akkor nem biztos, hogy megéri fordítgatni, mert a játék eleve félszeg és nem igazán élvezhető. Viszont a motor, az kiváló lenne a Soupba. Azt kellene kicsit kivizsgálniuk. Szerintem ezt ők is tudják, de valami miatt nem foglalkozik / foglalkozhat vele (szerzői jogok, érdekeltségek...). Ha kijön a Soup patch, hagyom én is ezt abba.
-
Sensut
őstag
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Ez itt egy gyorsfix: STALKERSOUP_110005_main_folder_patch
"it will fix:
random crashes when npc are searching for objects
missing npp1 to npp2 portals in older collector starts
updated tb3d_modders.script" -
Sensut
őstag
A he! Az 5-ös patchben nincs meg az a teleport rendszer Strelok rejtekhelyénél Agropromban, ami tovább dobál pár ponton, mielőtt beenged, amikor a flashért megyünk. Ez vajon valami hiba Pedig ezzel nem volt semmi gond.
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #1670 üzenetére
Naná hogy tudom. Legalább 6-szorra járok itt De most nincs semmi teleport, de még a PDA sincs ott, amivel ki lehetett kapcsolni a teleportokat utólag. Simán felmentem, mint az alapjátékban. Ez valami bug lesz megint, mert a Steamen valakinek ott volt a teleport. Minden egyéb rendben volt a katakombában. Komolyan mondom, a tököm tele van ezzel a Souppal Abba hagyom és megvárok egy valamire való végleges verziót, mert ez nem munka, hogy mindig valami félúton bekavar. Tényleg soha senki se kezd új játékot egy patch után? Én mindig azt csinálom s nem haladok fél méter se. Az előző mentésekkel simán a végére jutnék, de itt az elején már bajok vannak, ha új játékot kezdünk Mellesleg Ravennél totál crash van ha az üzletről akarsz beszélni vele, mert valami dialog hibádzik. Küldtem egy mentést is, hadd örvendjenek neki.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #1675 üzenetére
F@sza. Azt mondják, hogy ez tényleg egy hiba, amit TB még nem javított. Ki tudja mióta. Rossz az új modders szkript. vagyis az van, hogy amit újként betett modders szkriptet, az egy régi és rossz.
Naná, hogy kell a szimplára a 4-es. Az tartalmazza az összes előző patchet, és azt patcheled 5-ösre. Az 5-ös csak egy részét javítja.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #1677 üzenetére
Én a hármassal végigvittem a játékot egyszer , de többet azóta se jutottam a Perzselőnél tovább az új javításokkal. A javítások nem nagyon vannak hatással a már megtörtént, vagy elkezdett dolgokra. Ezért ajánlják létrehozni először allsave-t, hogy a pályák az új rendszer szerint alakuljanak ki (szerintem ez hülyeség, és semmi értelme, még egyik modder csoporttól se hallottam ilyet - OGSE, Solyanka...), és a játék további része a szerint haladjon. De ha újat kezdesz, az teljesen más felállást eredményez. Pld. mondjuk ha Sido halhatatlan volt korábban, és az új frissítéssel halhatóvá teszik, akkor vagy a régi mentésből örökli a halhatatlanságot és ez bekavar az új rendszerbe, vagy halható lesz és anomáliák, bugok alakulnak ki a korábbi feladatokra nézve. És ilyenre nem egy példa van a frissítésekben és ezért kellene mindig úgy tesztelni valamit, hogy új játékot kezdünk. ez nem is tesztelés, hanem összevissza kamatyolás. A tesztelés úgy folyik, hogy van egy zárt csoport, mindenki teszi azt, amit a szerző mond, és addig nem teszik publikussá a dolgot, amíg az legalább nem befejezhető. Mi így csináltuk a Thiefben és tökéletesen működik máig is. De ebből a Soupból, így nem lesz soha semmi, meglátjátok.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Épp most vitatkozok egy barommal a Steamen, hogy miért nem jó a sok VOG gránát (beírtam, hogy túl sok van belőle és ez rossz az egyensúlynak). Azt mondja, hogy ha nem kell, akkor vissza tudom tenni a hullákra. Ezek hülyének néznek Azért írtam hibának, mert egy-két hulla után annyi a gránát, hogy már más fegyver nem is kell, végig tudsz menni a játékon csupa gránáttal. Erre meg ezt válaszolják. A Solyankában pályákon keresztül nincs annyi cucc a hulláknál, mint itt egyetlen katonánál. Ez már azért túlzás, de úgy látszik nyugaton divat a bőség és nem tudnak meglenni nélküle.
-
Sensut
őstag
válasz kekeeci #1680 üzenetére
Igen, ezt mondták. És a modders szkript miatt van, mert korábban az egyikben ez a hiba volt. Meg azt is mondták, hogy tegyek be egy korábbi modders verziót. Na jól van, de akkor mi lesz a többi utólagos javítással, mert ez a fájl nem csak úgy lett betéve, hanem valami javításokat is tartalmaz. Besz@rás
-
Sensut
őstag
Na, hát én éppen ezt próbálom már 3x, de most sem jön össze. Nem is megyek tovább ha már az elején így kezdi. Mondjuk a teleport még nem egy nagy bug, de már Ravennél végzetes. Nem emlékszem neki van-e szerepe, mert ha igen, akkor cumi. De azt hiszem nincsen.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #1695 üzenetére
Úgy értem, hogy át egy másik szomszédos pályára, rendesen LC-rel. Én átjártam volt mindig előbb Agropromba, hogy megjelöljem a kis óriást a szakácsnak, mert mind a 3 megbízótól elvállaltam a feladatokat. Aztán visszajövet mentem Kalmyakhoz. Most utólag előbb hozza mentem és láss csodát, nem volt a zsák sehol.
-
Sensut
őstag
Ilyen crasheim voltak, miután visszajöttem Agropromból. Elegem volt belőle.
Átlépve a Bárra, egyáltalán nem megy tovább:
FATAL ERROR
[error]Expression : error handler is invoked!
[error]Function : handler_base
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line : 753
[error]Description : std: out of memory
stack trace:Ravennél dumaközben, a Szeméttelepen:
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: e:\stalkersoup\gamedata\scripts\wawka_dialog.script:633: attempt to compare number with nil
stack trace: -
Sensut
őstag
Már elnézést, de ez a TrueBritt egyén tényleg debil. A sok VOG gránátra azt feleli nekem, hogy nem kell mindent el szedni a hulláktól, mert neki van egy mesterlövész ismerőse, aki megsebesült valahol, de elmenekült, és mikor visszatért arra a helyre (?), a cucca még mindig ott volt, mert nem rabolták el. És hogy milyen szerencsés volt. Hogy ennek mi köze a Stalkerhez, nem tudom 😃 Azt sem tudom, hogy miért kezdek közellenség lenni ott, amiért a sok gránátot megemlítettem, de már látom miért nem halad semmire velük TB 😠 Én ezen a ponton szálltam ki végleg a Steam-Soupból, mert a leves márt el van sózva 😉