-
GAMEPOD.hu
Ez a topik a S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl játék két ingyenes módjával (StalkerSoup és Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2) és honosításával foglalkozik.
FIGYELEM!
A StalkerSoup fejlesztés alatt álló játék, ezért hibák adódhatnak!
A végleges verzióra még várni kell
(TALÁN SOHA NEM JÖN EL AZ A NAP!).
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
Tettem pár kört Cordonon és a Szeméttelepen, de látványos javulást még nem tapasztaltam. A rejtekhelyek még mindig elérhetetlenek, miután megkapjuk a koordinátájukat, volt már crash is a Szeméttelepen... A magyarításban a szeméttelepi Kostya rejtekhelyet az erdőbe adta be nekem, de a tipp úgy szól, hogy "Nézd meg az erdő mögött elnyúló mocsár lábánál". Szerintem ennek sok értelme nincs, mert ugye a mocsárnak nincs lába, és a zsák se a mocsárnál van, hanem bent egy kidőlt fa alatt. Ez úgy jönne ki, hogy a mocsár mögötti erdőben...
-
Sensut
őstag
A SKAT modulokra valami olyasmit mondtak, hogy ha nem találod a megadott helyen, akkor többször is vissza kell menni és próbálkozni a kereséssel. Nos, ha legalább egyet egyszer megtalálnék belőlük, akkor ezt el is hinném, de 3x is visszajártam az antennákhoz keresni, de ott nem volt soha semmiféle modul.
A GPS jelzők használata még mindig crash. Most már a mezei fegyverjavító se akarja nekem elfogadni a listázott alkatrészeket. A Veles detektor nem ér egy kutyaf@szát. Az NPCk még mindig off-line startolnak, mint valami szobrok... Egyáltalán kijavítottak itt valamit?[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
As you can see there are still things yet to be worked on like the diary and scrolling inventory, etc..
I have been away from development for the most of the last six months because of family issues but they are now resolved and I am back at it 100%.
I went from the BETA (members of which will be getting a surprise when I go to release, ALPHA members too but so far there are only a couple): I decided to first have an ALPHA release to verify the final structure and also prepare it for the new engine. I did not want users thinking that I felt the mod was done as it is not.
Some issues are in the DX11 shaders and I or maybe some other shader expert will finish fixing them soon.
Since I work with Aleks1970 a lot on the inventory and suit systems certain things have not yet been fixed as we wait on each other's work.
Dialog Improvement Group did a very good job so far, some error fixes and a couple dialog changes were all I had to do.
The max items cap that I use now is temporary as it will be expanded to have max counts for each item and the ammo vest will be redone to allow carrying more ammo that is outside the inventory search loop.
There is a problem with the lc you get to travel to the Old Village as it can confuse Collector players that do not follow the messages and do not return to the bar and talk to key npc there before going to wasted woodland. Now with the circle hints it helps guide them through this spot in the zep quest.
Issues that arise from using past saves can usually be resolved so as usual send .log and .sav to stalkersoup@tecnobacon.com for support.TB.
-
Sensut
őstag
Ebben a szövegben nem ártana megemlíteni az "agropromi" üzemet, mert ezt Sötét Völgyben adja Mole ahol nincs ilyen hely. A feladat Agropromra vonatkozik. Igaz, hogy a leírásban már szerepel Agroprom, de akkor is így egy kicsit csonka a párbeszéd:
Itt meg valami sántít a feladat címével. Bullettet segíteni kell(ene) a banditák kinyírásában, őt nem kell meggátolni, hogy meglássa Max Luberot (fogoly):
-
Sensut
őstag
Nos, nálam most Bullett meglátta a foglyot és elszaladt a hídig. Aztán visszajött és lelőtte a két banditát. Én csak ott álltram és néztem. Akkor lett failed, amikor a két banditát ő lőtte le és nem én. De mindketten túlélték és elhúztak a Szeméttelepre. Amúgy semmi értelme annak, hogy pont ő ne lássa meg a foglyot, amikor ő terveli ki a csapdát
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Valami "gyárilag" nincs rendben ezzel a feladattal, mert ha lelövöd a banditákat, akkor ellenségeiddé teszed és oda egy csomó kaland, plusz a fejezet végén a bandita főnök Borov akkor is ott lesz a találkozón, ha most kinyírod. Már pedig ki kell nyírnod ha ellenségeddé tetted és kell a labor kulcsa. Ez egy újabb anomália lesz a játékmenetben. Ha pedig a dutyhoz érsz hozza, akkor azok lesznek az ellenségeid. Viszont nem próbáltam ki, hogy Sido ki tud-e békíteni bármelyikkel is, mert ha igen, akkor lehet mindkét oldalra lavírozni.
-
Sensut
őstag
-
Sensut
őstag
Azt bizton tudom, hogy Páncél javítóért Zóna Sört kér, és Fegyver Javítóért szivart, azt a kubait. Én csak ezeket szoktam nála venni, és ezek el is fogynak a zsákomból. Még vissza kell mennem később és akkor megnézem a többit is.
A spawn menü azért van, hogy el ne akadj a modderek hibájából, ha valamit eltoltak. Pld., én mostanig kellett volna várjak a fényképekkel, ha nem sikerül bespawnolni őket, mert egyáltalán nem működött az a rohadt kamera. Tényleg, vajon kijavították azt a részt? De ez nem jelenti azt, hogy lustaságból is azt kell használni. Viszont lehet, hogy valami a játék hibájából nem jelenik meg és akkor nincs más mód ha tovább akarsz jutni. Ilyen például Sakharov csomagja az erőműnél levő katonatisztnél, ami egy hiba miatt legtöbbször a textúra alá tevődik be és elérhetetlen. Ilyenkor vagy újrajátszod az egészet onnan, ahol megkapod a feladatot és ki tudja, hátha jó lesz majd, vagy belopod a cuccod és felveszed. Mert csak ennyi: odamész és felveszed. Én inkább belopom mint hogy visszamenjek napokat a játékban.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
A ruha az megvan, de járnak hozza fejlesztési modulok - azokat nem lehet megtalálni.
Na jól összeszóltunk
Az a baj, hogy sokan játszák különböző verziókban, és ettől nagy az összevisszaság. Vannak dolgok, amik működtek egy előző verzióban, de most valamitől meghibásodtak (lásd GPS), de aki még mindig egy előző verziót kínoz, persze, hogy nála rendben van. Aztán azt is belátták a múltkor, hogy egy előző verzió mentéseivel haladni tovább egy újabb verzióban nem 100%-os. Vannak dolgok, amik már nem működnek ezen az elven.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Ott az a baj az ajtónál, hogy addig nem nyílik a belső ajtó, amíg be nem zárul a külső. Ezért ha az egyik ürge már bent van, nem halad tovább, mert a másik nyitja utána a külső ajtót, ami nem engedi nyílni a belsőt, vagy fordítva. Lényegében két NPCnek ez egy csapda. Kruglov is sokszor elakad itt. Ez a feladat egy baromság. Egy ideig tököltem velük, aztán lelőttem mind a kettőt a francba s azzal együtt annyi.
-
Sensut
őstag
Épp most értem ehhez a feladathoz Először elakadtak természetesen, aztán megvettem az egyiktől a rádiót és ők mentek a dolgukra, már nem is akartak bemenni a bunkerbe. Viszont kipróbáltam azt is, hogy kinyírom őket és arra is volt válaszom Sakharovnál: inkább ne nézze meg a bejárati csapóajtót, én se szeretném letisztítani most Viszont ekkor Kruglov pirosra váltott és rám támadott.
-
Sensut
őstag
Ez a szöveg mi lehet és mihez kapcsolódik? Akkor kaptam, amikor először átléptem Jantarra a Vad Vidékről és ott volt két bandita, de lehet, hogy a lentebb levő zombikra vonatkozik?
Szerintetek melyik a legjobb sörétes ebben a modban? Én először végigvittem a játékot az USAS-szel, de most megvettem Sakharovtól ezt a fekete Saigát:
Még szimpla piros sörétpatronnal is nagyon hatékony és pontos. Távcsövet is lehet szerelni rá. Hátránya csak annyi, hogy 11 golyó megy bele, viszont a Saigákra jellemzően gyorsan újratárazható. Össze akarom mérni az USAS-szel ha megkapom azt is.
-
Sensut
őstag
GeryD: kellene egy autosave a Vad Vidékre TB-nek a modullal kapcsolatban. Én még nem jártam az erőműnél ebben a játékban. Ha akarod én is elküldhetem neki, csak adj egy linket.
-
Sensut
őstag
Most meg Kalamyk zsákcsapdája nem akar megjelenni nekem a Mocsárban, amikor Basil oda küld, hogy szerezzek tőle kenőcsöket Mi a f...
-
-
Sensut
őstag
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #1067 üzenetére
Sikerült bespawnolni Kalamykot és bandáját a pompaházba Ha valaki még így járna, akkor a spawn menu Weapons - Hand Grenades-ek egyikével lehet megjeleníteni az egész csoportot. Ott van vagy 5 féle gránát, nem tudom pontosan melyik hozza be, valószínűleg az utolsó. Ez kellene ott legyen a zsákban ami felrobban és előhozza Kalmykot. A legjobb egy-egyet mindegyikből beokézni és akkor megjelenik a csoport a pompaházban.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Van néhány apróság nálam is a szövegekben:
Ez amikor a Lélek Kocka ügyében küldenek Shadowhoz. Ő nem a Bázis nyugati részén van, hanem a Bázistól nyugatra az őrtorony alatt.
--
A személyneveket ugye nem fordítottad, ezért Macska is Cat kellene maradjon:
Apropó: a Magányos nem inkább Kalandor?
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Kalamyk zsákja tényleg egy bug. A zsák csak pályaváltáskor jelenik meg, nem a feladat elvállalásakor. Már kijavították a következő frissítéshez.
-
Sensut
őstag
válasz hubai1979 #1100 üzenetére
Sok féle teleport van. Vannak a kézi teleportok, én 3-at találtam belőlük. Sakharovnal kell beállítani a pontokat és műtárgyak kellenek hozzuk. Vannak a Monolith teleportok, ezeket a szarkofágban találod majd és csak az erőmű tetejére visznek, ám nagyon hasznosak leszek. Aztán ott van Fanatic teleportja, azt nem próbáltam én sem. Aztán ott vannak Kostya teleportjai, nem használtam őket. Strelok teleportja a Kívánságteljesítőnél - nem próbáltam ezt sem. De ezek mind fix teleportok, nem lehet módosítani őket. Amit én kimondottan hiányoltam ebben a modban az a gyors utazás. Mint az OGSE-ban, mondjuk. Van egy pilóta aki a Zónát járja és vele lehet potyázni némi suskáért. Ez teljesen lefedi a Zónát, bárhova elvisz.
Viszont itt van egy másik gond a teleportokkal. Ha ide-oda teleportálunk csak úgy, akkor egy csomó trigger pontot ugrunk át ami végzetesen is befolyásolhatja a játékmenetet. Erről már meséltem korábban itt. Ezt figyelembe kell venni! -
Sensut
őstag
-
Sensut
őstag
Elmentem Yantarba a Kostya zsákért és úgy elkezdett crashelni a gyár udvarán, hogy egyáltalán nem tudom folytatni Ez a "javítás" tényleg szétlőtte a játékot.
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ...\stalkersoup\gamedata\scripts\meceniy_in_hell.script:517: attempt to perform arithmetic on field 'difficulty_num' (a nil value)
stack trace: -
Sensut
őstag
Én a 4-es, utolsó javítással próbálkozom, de befuccsolt. Most visszamentem a 3-as verzióba és sikerült kijutnom a pályáról. Meglátjuk hogyan lesz tovább. Minden esetre nekem mindig 2 Soup van fent: az előző és a legutolsó verziók, hogy ilyenkor még legyen egy esélyem tovább jutni valamelyikben. Még soha nem tudtam befejezni a Soupot csak egy verzióban az elejétől a végéig, sajnos. Valamit mindig elcsesznek a javításokkal.
-
Sensut
őstag
válasz kekeeci #1113 üzenetére
Pontosan 23, az jött éppen. A 3-asban jól átvészeltem, minden okés volt, de a 4-esben amikor kezdődne, simán CTD. Nem lehet valahogy kikapcsolni?
Amúgy most látom, hogy az összes műtárgyat kiszedték a 4-es javításban. Ugyanazzal a cuccal mentem át a 3-asba és a detektor rengeteg artit mutatott Yantaron. A 4-esben üres teljesen a ugyanez a pálya. Csodálkoztam is, hogy nem lehet műtárgyakat találni újabban .
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #1117 üzenetére
F.szom tudja mi folyik itt. Ugyanazzal a mentéssel az a pálya, és az összes többi tök üres a 4-es patchel. Alig volt néhány műtárgy az elején és kész. Aztán most áttettem a mentést az előző 3-as verzióba és íme Yantar basszus:
Ez a 3-as verzió angol is mellesleg, nem téveszthetem össze. Viszont ha visszamegyek a 4-esbe ugyanazzal a mentéssel, újra tök üres a pálya. Persze alllsave generálva minden verzió váltáskor.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #1119 üzenetére
Van egy olyan érzésem, hogy valamit kifelejtettek a 4-es patchből. Ugye azt mondták, hogy az összes többi frissítést tartalmazza. Nos, én a sima, újratelepített 0-s verzióra csak ráhúztam a 4-es frissítést és annyi. Szerintem hiányzik valamelyik javítás a csomagból, főleg, hogy ez a horror time is vacakol ismét, mint anno.
-
Sensut
őstag
Nem emlékszem, a Bár Szeméttelep felőli őrposztján levő Kötelességieknek van-e valami fontos szerepük? Jött egy kitörés és bemenekültek oldalt a bunkerba, csakhogy annak a lejáratánál van egy tűzanomália és ezek mind ott haltak. Ez ellen nem tudok tenni. Most a poszt üres és ahogy látom úgy is marad. Ott volt egy főnök is.
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #1129 üzenetére
Akkor halva maradnak
Azt az idióta Bárposztvédős feladatot kellene kipucolni a játékból. Azt a Groza Thunder - Voronin - védd meg a posztot a zsoldosoktól-t. Semmi értelme az egésznek, de mindig legalább 2 crasht okoz, annyira leterheli a pályát a hirtelen riadó. Nem is tudom mi az értelme annak a feladatnak? Miért kell pont egy Groza? Nem is azt használom a csatában és messze nem is az a legjobb rohamfegyver -
Sensut
őstag
válasz Gery D. #1140 üzenetére
Ja. Él és crashel Mióta volt az a zsoldos buli a Bárnál s megtelt a hely hullával, léptem nyomon stack overflow crash van. És máshol is egyre több. Bezzeg itt nem sietnek eltakarítani a hullákat. Az új motor még csak egy álom, de nem tudom ezt hogy oldották meg az OGSE-sok 64 bit nélkül, mert ott ennél sokkal nagyobb csaták vannak bonyolultabb helyeken és 2x nehezebb grafikával (ott már nincs is lehetőség statikus beállításra), és soha egy crash nem volt e miatt. Mellesleg ők teljesen kinyitottak minden kaput a pályákon. A Bár területe pld. 2x nagyobb, mert szabadon bejárható ott is, ahol eredetileg zárva van. És mégis megy szépen. Ebben már ott tartok, hogy most éppen a bandita bázison is lelőttek valakit és stack overflow. Itt aztán tényleg nincs semmi egyéb mozgás és igyekszem korlátozni a megoldatlan feladatokat is. De hiába magyarázod a moddereknek, hogy ez kellene legyen prioritásban a javítási listájukon, egyik fülük só s a másik paprika
-
Sensut
őstag
Egyáltalán nem jó ez a 4-es verzió, ha új játékot kezdesz. Az még hagyám, hogy a Raktáraknál crashel mint a rossznyavalya, de miután leállítottam a perzselőt, nem tudok kijönni radarra. Amint a leltáromhoz nyúlok azonnal kidob. Ilyesmi problémám volt már a 2-es verzióban, kijavították a 3-asban, és most újra azt csinálja. Mondtam, hogy valamit kifelejtettek a frissítésből. Mentést elküldtem, várom újra a javítást...
-
Sensut
őstag
válasz hubai1979 #1152 üzenetére
Én semmi, de semmi javított dolgot nem találtam a 4-es verzióban. Sőt, még bugosabb mint a 3-as. Azt bár be tudtam volt fejezni. Igaz annak a vége volt katasztrófa, de az messze van és át is lehet vergődni rajta. Én nem ajánlom ezt a 4-est egyáltalán. Esetleg ha a végén javították a Dead Cityt, de addig semmiképp.
-
Sensut
őstag
Valószínüleg ha visszamennék a mentéssel a 3-as verzióba, akkor ott kijutnék Radarra, de annak semmi értelme. Már egyszer vissza kellett mennem a Horror Time miatt. Végigvittem volt a játékot és tudom, hogy milyen, az már nem érdekel. Csak próbáltam kicsit más sorrendben vinni a feladatokat, és rá is jöttem a játék stratégiájára azt hiszem, de így elment a kedvem tőle, hogy folyon összeomlik. Reméljük a következő verzió jobb lesz. Állítólag ebben a "tömegeket" teszteli TB, az elviselt anomália mennyiséget, mutáns hordákat stb. Ez szép és jó, de akkor kellene egy kis infó valahova, hogy mire is számítson a szerencsétlen játékos. De ezek úgy hallgatnak, mintha államtitkokat rejtegetnének. A kommunikáció egyáltalán nem az erőssége ennek a TB-nek
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Escape from Tarkov
- Autós kamerák
- Mini-ITX
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...