-
GAMEPOD.hu
Ez a topik a S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl játék két ingyenes módjával (StalkerSoup és Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2) és honosításával foglalkozik.
FIGYELEM!
A StalkerSoup fejlesztés alatt álló játék, ezért hibák adódhatnak!
A végleges verzióra még várni kell
(TALÁN SOHA NEM JÖN EL AZ A NAP!).
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
Megmarad mindened mindenhol, beleértve a kapcsolataidat is. Végül is a sztori végén visszateleportálsz Cordonra és már jön is az üzenet Sidotól, hogy keresd fel. Ő adja a további tippeket meg a feladatokat, aztán a Csapos, Zahar stb. Egy darabig eljutottam a Collectorban úgy, hogy új játékot kezdtem volt benne, de így jobb, ha a sztori után vagy, mert a bejárt pályákon már mindenkivel jóban vagy, és csak elvétve akadnak ellenségek. Viszont az első új pályán, ami Borongós volt, ott komoly katonai akció folyik egy valódi tankkal! Azt nem tudom hogy nyílnak meg a pályák, mert csak Borongósig jutottam volt el, de már Zahar nagyon emlegette Backwatert, azaz Zatont is.
-
Sensut
őstag
A Bar nálam akkor lett igazán instabil, amikor megkaptam Voronintól azt a feladatot, hogy szerezzek egy Thundert és védjem meg a posztot. A duhaj alatt úgy elkezdett crashelni, mint az istennyila, és utána is jó ideig. Igaz ez még egy előző verzióban volt. Aztán rendszeresen crashelt a Raktáraknál a bázis bejáratánál, Pripjátyban az első látogatáskor, CNPP 2-n, amikor a controller agyakat kell keresni... Szóval vannak bajok, de szerencsére mind véletlenszerű esetek, és újra lehet tölteni a játékot. Leginkább az anomáliák miatt akad ki a játék, olyankor, amikor hirtelen elszaporodnak azok. Ám a vége, az katasztrófa. Nem is tudom, hogy ki tudják-e egyáltalán javítani, vagy módosítani kell a Halott Várost, mert erősen bugzik. Két választásod van itt is a vége előtt, és én persze a rosszat szúrtam ki elsőnek amitől teljesen behalt a játék. Küldtem is a mentéseket TB-nek. Aztán a másik választással valahogy kievickéltem a városból, de muszáj volt "halhatatlanra" váltsak, mert a visszatöltések mindig crash-el kezdődtek, és irtó nagy csata kerekedik ott, sokszor meg kell halni. Lényegében ez a baj, túl sok a halott egy-egy helyen és irtó komplex az utolsó küldetés felépítése.
-
Sensut
őstag
Éppen nézem, hogy TB-nek további tervei vannak a Collector móddal, ami már teljesen az ő (ők) munkája, és várja az ötleteket a Steamen. Be szeretné jobban népesíteni a pályákat.
Az X-10 átjáróval kapcsolatban, amit Ghost által kapunk meg, az a helyzet, hogy csak az alapjáték "rossz végét" tudod megcsinálni, ha idő előtt mész fel az erőműbe, mert ott a "titkos laborba" a dekóder nélkül nem tudsz bejutni, ami ugye Pripjátyban van, de még az előtt találkoznod kell a Vezetővel Cordonon... (ezt már eltárgyaltuk a SOC topicban). Szóval, ha korábban fel is jutsz, a monolitot megbuherálhatod és a "rossz vég" után visszateleportálódsz az agropromi alagsorba és onnan folytatod tovább a Solyankát. A "rendes vég" után Pripjátyba teleportálódsz vissza, és onnan folytathatod a sztorit. Mindkét esetben az alapjáték befejezése nincs semmiféle kihatással a továbbiakra, ezért ha unod már a "rendes véget" végigcsinálni, akkor jobb ha átesel rajta a "rossz véggel". Az első végigjátszásomkor én Ghost és Fang sztorija után jóval mentem fel befejezni az alapjátékot és akkor se történt semmi különös utána, minden ment rendben tovább. Itt aztán lesznek ellentmondások ugye a két sztoriban, amit nehéz lenne tisztára mosni, mivel a történetszálak közti variációk száma jelentős. De talán jobb is, ha az X-10-ből mész át a CNPP2-re, mert onnan is be tudsz jutni a szarkofágba néhány feladat árán, és érdekes lesz ahogy hátulról megleped odabent népet . Ez egy kicsit eltér a rutintól, mert nekem kezdett unalmas lenni már a Pripjáty felőli ostrom, annyiszor vittem végig már az alapjátékot.
-
Sensut
őstag
Az X-10 átjáró fölött, a sarokban lesz az CNPP2-re a kijárat (ezek az átjárók a ST2-ből valók). Nem tudom, hogy itt a fegyver működik-e a labor ajtaján, az az alapjátékban volt. Lövésre biztosan nem nyílik, mert azt próbáltam. De ez akkor se helyes, mert csalás és nem része a játéknak bejutni oda, ahova a kulcsot meg se szereztük. Ez anomália
-
Sensut
őstag
Van egy transzmutáló eszköz a Soupban is, csakhogy ez nem úgy működik. Itt a térkép jelzi hol használhatod és ott automatikusan megjelenik ez a menü. Nincs konkrét eszköz nálad. És ha megvannak a kellő artik, akkor meg tudod kutyulni egy gombnyomással az új műtárgyat.
Az RPG-vel nem csak hatás problémák vannak. Elsütéskor gyakran semmi se történik csak a lövedék nyomát látni, aztán később a lövedék is kiröpül a csőből, mikor már újra kellene tölteni. Soha nem is használtam, az AK-ra szerelt VOG 25 mindent megold, és találni hozza lövedéket is dögivel.
Ami viszont a Groza Thundert illeti, nálam jól működött, elég messze hordott és pontosan, csak éppen akkora a fegyver mérete, hogy távcsővel felszerelve a fél képernyőt eltakarja. Más baj nem volt vele.
JA, most látom, hogy TB is valamit magyarázott a Grozaról.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Nem tudom, én nem vettem észre ilyesmiket, mert én csak 3-4 fegyvert használtam végig: FNxxx, Belin, USAS és egy AK a gránátvető miatt. A többit mindig eladtam. Viszont a túlsúlyt nem a néhány 10 kilóra érti, hanem az 1000 kilóra, amit a halhatatlansági módban kapsz. Na, itt van crash ne félj, egyszer én is kipróbáltam a végén. Annyi cuccot fel tudsz szedni, hogy a lista végét már unod keresni a leltáradban .
-
Sensut
őstag
Azért egyezzünk meg - egy olyan "hanyag", vagy nevezzük "darabosnak" - orosz modot (DMX - NS), amit az oroszok csinálnak általában, nem egy leányálom kijavítani. Minden tiszteleten az övék, de a Stalkerben amit művelnek, modokban, az néha nem emberi. Aztán meg ugye a gépi fordítások... Én örvendek, hogy a NS-t be tudtam végre fejezni . Elkezdtem volt annak idején a száraz NS modot, és miután behalt egy "nyugati" átdolgozás után, átirányítottak ide (az oroszok) a Stalkersoupra. Azóta követem (lásd a SOC topic), és végre befejezhettem. Nekem ez volt a lényeg. Még mindig megyek benne, de a "mit miért" nem érdekel. Viszont ha lesz tesztelni való verzió, akkor örömmel veszek részt benne, ezt mondtam is az alkotóknak.
-
Sensut
őstag
Azt azért észrevettem, hogy a "single" móddal nem igazán törődnek, a NS-val. A lényeg a multiplayer lenne, ami Staklrerben korszakalkotó. Az az érzésem, hogy a Collector módot célozták meg ennek, csak amíg nem tiszta a kép, addig nem verik dobra. Az viszont tény, hogy azok a plusz pályák 100%-ig multiplayer-re vannak beállítva. érzem, mert épp ott barangolok .
-
Sensut
őstag
Ha jól értettem, akkor a Collectorban 3 szál van. A ZEP dokumentumok összegyűjtése; egy Collector nevezetű sztalker rejtekhelyeinek felkutatása; és valami aranyrudakkal (?) is lesz. Ezek mind csak keresgélések, minden pályán el van rejtve egy és meg kell találni a dolgokat. Vannak ellenségek is, de leginkább mutáns hordák támadnak. Azonban a módot a ZEP dokumentumokkal kell kezdeni, mert úgy látszik, hogy azok nyitják meg sorra az átjárókat a pályák között. Vadonatúj, sosem látott pályák is vannak: Cemetery - egy nagy temető, Distribution Center - egy városi piactér stb. Ezekkel a pályákkal még sosem találkoztam.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
A Recon eredetileg Forest és a Secret Trails 2 / Fotograf modok része. Ugyanúgy a Cave és a Labirintus. A Research Center (Old Yantar) lényegében Yantar a Lost Alphaban. A Forgotten Forest szintén egy régi SOC mod része, már nem tudom melyiké. Ugyanúgy az Elpusztult Erdő is. Viszont a Cemetery, Courtyard, Distribution Center és ami még ott van fehéren, azok egyik modban se voltak benne eddig. A Call Of Chernobylben egyetlen új pálya van, a Truck Cemetery, ami lényegében a Szeméttdomb kiterjesztése, a jármű temető. A Soupban ez nem jelenik meg.
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #313 üzenetére
Ezek a pályák már CSAK a szabadjátékban érhetők el, aminek a "benépesítésén" fáradozik éppen a bizottság. Jelenlegi formájukban nem teljesen kihaltak - vannak katonák, banditák és persze mutánsok -, de nagy harcok azért nem dúlnak itt még. A ZEP dokumentumok nyitják meg az átjárókat ide és vezetnek végig rajtuk. Nekem olyan multiplayer íze van az egésznek. Nem kizárt, hogy ezek a pályák lesznek az eljövendő multi alapjai.
[ Szerkesztve ]
-
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #325 üzenetére
A Fotograf király! Talán a legfaszább SOC mod, már csak azért is, mert a mellett, hogy komplex és technikailag bonyolult, hibamentes is. Na meg a ST2 .
-
Sensut
őstag
Igen, Ghost már az 1.10001-ben ki lett javítva. Azóta még egyszer én is újrakezdtem és már ott volt. A halott katona már az alapjátékban is ott van a ruhával, az az első valamire való ruha, amit találni lehet a játékban, és jól is jön épp akkor . Kruglovval meg az a helyzet, hogy mielőtt beszélsz vele, jobb ha végigmész az úton és kipucolod a pályát, mert amint valami élő felbukkan, Kruglov megáll és aztán nem igazán indul újra. Ilyen még rengeteg lesz később, amikor a szereplőknek tenniük kellene valamit, de csak ácsorognak ott egy helyben. Ez azért rossz, mert nem tudni, hogy akkor most mi van
Az a visszhangzás, amiről beszélsz, az nem a PSI kitörés? Később Yantaron, meg egy néhány pályán lesznek olyan PSI kitörések, amikor elsárgul minden, szédülsz, visszhangzik a környék és ömlenek rád a mutánsok. Aztán hirtelen csak vége szakad egésznek.[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Valami ötleted nincs a szövegek alapján a ZEP dokokkal kacsoltban, mi a lényege az egésznek? Én végigmentem rajtuk, eljutottam Jupiter alá, ahol az utolsót kell megtalálni, a 24-est, aztán semmi sehol tovább. Azt mondja abban, hogy az ügynök eljutott idáig és valami csapat ellenőrzése alá vette az alagsort, bla bla. Ennyi. Kimásztam Pripjátyba onnan és kész... . Ennyi lett volna? Mellesleg van még egy pálya, ahova nem jutottam el: Firing Range. Onnan már lenne visszaút Cordonra és Darkscapere, de oda nem nyílt sehonnan átjáró. Még van a Collector kincsvadászat és megtaláltam az aranyrudak első rejtekét is, de ezek már nem nyitnak átjárókat sehova, csak kutatni kell utánuk a pályákon.
-
Sensut
őstag
Küldtem én mentést TB-nek a reggel. Hanem ez a Collector mód, ez amilyen egyszerű, épp annyira bugos. Állítólag amikor megkapom az utolsó dokumentumot, Syak üzenetet küld a Lélekkockával kapcsolatban, de én nem kaptam semmiféle üzenetet. Mellesleg egy helyen kellene beszélni valakivel valakinek az érdekében, de az se működik. A kereskedők útközben mind ellenséges katonák! Ha már ezek az egyszerű dolgok se működnek benne, akkor mi lesz a mod többi részével. Ez a mod sose lesz befejezve ezzel a tempóval. Nem is kínozom tovább.
-
Sensut
őstag
Szerintem semmi értelme őket ezzel feszegetni mert nem ismerik a modot. A SS vége is tele van visszatölthetetlen mentés hibákkal és nem tudnak mit kezdeni azzal se, pedig a saját modjuk. Ott leginkább túlterhelés miatt crashel, amikor túl sok a szereplő, túl sok a cucc nálad, túl sok az anomália egy bizonyos határon belül stb. Ezért mind kérik a mentéseket. A log fájl alapján ha ki tudsz szűrni valamit, akkor jó, s ha nem akkor csak a mod készítői tudnak beleszólni esetleg.
-
Sensut
őstag
Ha jól emlékszem, mindenképp megkapod a feladatot mindkét oldalról és nem tudod teljesíteni, ott lesz a listán végig. Ez is egy "anomália" a játékban. Én megszokásból nem vállaltam el a Barmannanál, mert tudom, hogy sokat kell utazni a semmiért, nem ad semmi értelmeset ha kinyírod a manuszt. Aztán letudtam a későbbi feladatokat a szökevénnyel, ő a végén elteleportál onnan végleg. Aztán később láttam, hogy a Barmannál a feladat még mindig elérhető és ha vállalod be is jelöli, holott már nincsen senki .
-
Sensut
őstag
Na, én is kíváncsi leszek az új patchre.
Visszatérve a gombákra, próbáld csak ki, hogy a Mocsárban, útban a templom felé 3 gomba is van az ösvény mentén, de ha felveszed, nem jelennek meg a zsákban. Nálam egy gomba sem volt, tehát ha frissen felveszem ezeket, akkor 3-nak kellene lennie a zsákban, de egy se jelent meg. Azokkal valami nem OK. -
Sensut
őstag
Friar -t (Fraer) az eltűnt expedíció vonalhoz kell megkeresni, illetve megszerezni a PDA-ját, amit aztán viszel a Csaposhoz megjavítani. Ez a szál életbevágóan fontos és csak az után lesz aktív Sakharovnál, miután lekapcsoltad az X-16-ban az agyat. Lényegében már az első pályán, Cordonon elkezdődik, amikor megtalálod a PDA-t a halott katonánál a híd mellett, majd egy következőt a Szeméttelepen a sebesült banditánál. Csak miután megvan Friar PDA-ja, beszélhetsz Praporral az Szeméttelep duty posztján és ő küld tovább a Bárba. Friart több helyen is meg lehet találni, de nagyon nehéz. Én a banditák bázisának közelében találtam meg jó későn, és amikor lelőttem (mert le kell), akkor a banditák kiakadtak. Meg kellett várjam, amíg jó messzire nem kerül onnan .
-
Sensut
őstag
Sakharov csak azután fog beszélni veled, hogy megcsináltad Lukashnak az árulós feladatot és kapod Greyt a Vad Vidéken, akinek a PDA-jával mész majd Sakharovhoz, persze a lekapcsolások után. De mindehhez kell Friar PDA-ja először. Bonyolult, mint az istennyila... Azt a Friart is egy kicsit könnyebben elérhetővé tehetnék, mert megtalálni egy szenvedés, és nélküle egy egész történetblokk marad ki, ami befolyással van mindenre.
-
Sensut
őstag
Ez az eltűnt expedíció sorozat nálam így működött:
- Cordonon a katona PDA-ja.
- Szemmétdombon a sebesült bandita PDA-ja.
- Friar PDA-ja.
- Szemétdombon Prapor.
- Barmannak a PDA-t javítani - kell a Tears of Fire arti, de a PDA javítása nem sikerül.
- folytatódik Lukash árulós feladatával - Pavlik PDA-ja, de volt egyszer, hogy nem találtam meg nála (?).
- Grey zsoldos PDA-ja a Wild Terriory-n.
- Sakharov, de csak a laborok lekapcsolása és Fang gyilkosának a megtalálása után...RPD puskát én egy hullánál találtam valahol Radaron.
-
Sensut
őstag
Ez nem fontos. Csak akkor kell Dannel beszélned, ha még nincs meg Sakharovtól a PSI blokkoló. Ha már megvan, akkor mehetsz egyenesen Radarra. Egyszer tőlem az után is elfogadta Dan a flasht, hogy már megvolt a blokkolóm és kikapcsoltam a perzselőt. Ez nem tudom mitől függ? Aztán utána megjelent egy párbeszéd Sakharovnál amiben én arról kérdeztem, hogy szerinte Dan jobb blokkolót csinál volna-e? Azt válaszolta, hogy az övé minőségi és jobbat senki se tud csinálni.
-
Sensut
őstag
Ez a baj ezekkel a modokkal, hogy ha nem abban a sorrendben végzed a feladatokat, ahogy azt a modderek elképzelték, akkor egy idő után minden összekeveredik és lesz egy csomó ellentmondás a játékmenetben. Anno így szenvedtem a Secret Trailsel egy csomót, aztán vettem a végigjátszást és úgy tökéletes lett az eredmény. Ezért szoktam egyszer "megtanulni" a modot egy legkönnyebb szinten, aztán egy nehezebb szinten jöhet egy alapos végigjátszás.
-
Sensut
őstag
Általában elég volt új játékot indítani, aztán onnan betölteni a korábbi állást. Csak akkor kellett újat kezdeni, ha a fő verziószám változott, de ki tudja? Elég sokat kellett javítani a sztorimód végén mert folyton crashelt, talán még módosították is az alapokat.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Hát a sztorimód vége fele egyáltalán nem volt stabil. Az egész Dead City egy crashhalmaz, minden egyes betöltéskor kidob az asztalra, stb. Küldtem legalább 5 mentést nekik, mert nem haladtak a hibákkal, aztán nem tudom mi lett a vége. De ha azt a részt nem fixálják, akkor hiába minden, nem ér semmit az egész sztori mod, úgy elmegy tőle az ember kedve . Én nagyon remélem, hogy ezzel foglalkoznak s nem holmi szépséghibákat kezdenek el maszkírozni, mint ahogy a Steamen olvasgattam .
-
Sensut
őstag
Close to posting patch 4, I had to do the verification on the last batch of dialog improvement as aleks1970 was overloaded. More fixes (down to a handful left to do), more new content and features as well.
-
Sensut
őstag
Új üzenet TB-től:
Patch 4 will post this week for sure as I have all the dialog submissions verified.
I have improved the zep search by adding large circles over the area the next document is located so you have a better idea of where to go next.
NPP2 has been separated from the brain and gold chunk quests but of course will need real testing to insure it all works properly.
The update functions in the binders now use the level index to process instead of the name which improved loop speed by more than 100% by not having string comparisons.
Gamespy multiplayer system has been removed in preparation of implementing the 'live-link' servers that will hopefully turn on this summer.
Tanks in Jupiter underground now position themselves based on which entry you use so that the 'shoot through doors' situation has been eliminated.
There now will be a cap on the number of items you have in inventory. I have tested with 1000 and got all the way to the Courtyards before I needed to unload some stuff. With default weight you never get near the 1000 items. This is adjustable in the modders script. Next pass I intend to limit items based on the items themselves using the ammo vest for additional ammo storage. -
Sensut
őstag
Ez a Kruglov minden modban megcsinálja ezt a figurát legalább egyszer. A lényeg az vele, hogy mielőtt beszélnél vele menj előre és tisztítsd meg az utat a yantari átlépőig, mert ha bármi megjelenik, ő megáll. Aztán mikor beszélsz vele, ne siess. Várd meg míg elmondja a mondandóját, aztán gyorsan szaladj előre és nyírd ki a zsoldosokat, akik támadnak a vagonoknál. Ha Kruglov nem akar elindulni, gyors mentés és visszatöltés. Ez általában feloldja a lefagyott szkripteket.
-
Sensut
őstag
STALKERSOUP 110004, avagy a patch 4 elérhető a Dropboxon és az OneDriveon
"Patch 4 is now up, big but also contains all changes from previous patches.
New main folder but patch will update those already running 110000 main folder.
Lots of dialog improvements along with more refinement and fixes from me.
More content in Collector along with spots showing next ZEP document's general location.
Optimized level indexing in the binder updates.
TB."
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- SUSE Linux
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Opel topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Minden, ami JAZZ
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Xbox tulajok OFF topicja
- Tudományos Pandémia Klub
- További aktív témák...
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- ZBook Firefly 14 G9 14" FHD+ IPS i7-1255U T550 32GB 512GB NVMe SSD IR kam gar
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)