-
GAMEPOD.hu
Ez a topik a S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl játék két ingyenes módjával (StalkerSoup és Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2) és honosításával foglalkozik.
FIGYELEM!
A StalkerSoup fejlesztés alatt álló játék, ezért hibák adódhatnak!
A végleges verzióra még várni kell
(TALÁN SOHA NEM JÖN EL AZ A NAP!).
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2183 üzenetére
Végre TrueBritt is mondott egy okosságot, amiről nem tudtam. A Soupban van gyors utazás menü, mégpedig Esc+F2:
A mentéseket jól elcseszték, nem is működik rendesen és zavaros is a lista. Egy idő után nekem egy ilyen mentést csinált "11_10_9_9_8_7_00006", amikor én csak 00006-ot adtam meg névnek. Hogy a többi szám mit jelent, fogalmam sincs, és egyre csak szaporodnak a számok. A gyors mentés is vacakol. Egy idő után a mentéslista felduzzad és ilyenkor a gyors töltés kidob "nincs elég tárhely" hibaüzenettel. Ezt egyáltalán nem értem, miért kellett buherálni amikor ez legalább rendben volt.
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2185 üzenetére
Hát nem az, mert most 22-t tett oda, de nekem van 10 elvállalt, 14 megoldott és 1 visszamondott feladat. Ez sehogy sem adja a 22-t valami rémlik mintha az óráról beszéltek volna a Steamen Utána kell nézzek.
UI: A játékbeli óra az. Amint 23-ra váltott, a mentés elé is 23-at tett.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2189 üzenetére
Most érem el éjfélt, vagyis 0 órát, és kíváncsi vagyok mit fog tenni.
Még mindig nagyon vonaglik a játék. Egy idő után úgy ledöglik, hogy szinte érezni amint szenved, laggol a motor már az elején Sötét Völgyben is, és ilyenkor a visszatöltés is kétséges. Valamitől túlságosan nagy a memóriafelvétele ennek a modnak, és indokolatlanul. Tapasztalatból mondom, mert a Solyanka, ami ugyanez, csak még több feladattal tunningolva, repül e mellett, és mellesleg az eredeti SOC motorral! Azt az eredeti SOC-ra kell ráhúzni, még csak nem is önálló mod, hogy a motort buherálták volna.
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2191 üzenetére
Ez a 7-es telepítő kitesz az asztalra egy külön ikont a modders szkriptnek is, azt hiszem abban láttam a páncélok engedélyezését.
A mentéseknél a számlálás folytonos, vagyis a játékban eltöltött időt számolja órákban a játékbeli idő szerint, nem a valós idő szerint. Éjfélkor 24-et tett, ez azt jelenti, hogy idáig egy napot töltöttem a zónában játékidő szerint. Most éjjeli három van és 27-et tesz a mentések elé. Ez annyiban jó, hogy a saját mentéseknek nem kell külön nevet adni, csak teszel egy x-et mondjuk és ő automatikusan teszi elé az óraszámot. Minden kárban van haszon is[ Szerkesztve ]
-
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2193 üzenetére
Az automatikus mentések persze mennek, ha le nem tiltod, és azokat is számozza.
A rejtekhelyeket kijavították, a zsákok elérhetőek és a GPS jelzők is működnek végre. Viszont az NPC még mindig gyakran lefagy. Pld. jött egy kitörés, én elmenekültem de nézem a térképen, hogy más senki se mozdul. Mikor kimegyek, láss csodát, az összes zöldfülű dermedten áll a helyén. A szkriptek is szorgalmasan lefagynak. Amikor Bullettel ki kell szabadítani Maxet a banditáknál, hiába vártuk a rabot a kísérettel, mert azok nem jöttek. Odamegyek és csak ácsorognak. Mentek egyet és akarom visszatölteni, de előbb persze kidob a játék. Aztán utána elindultak. Sok a "stack overflow" összeomlás, és sok a visszatöltéskori crash is sajnos. Még mindig a 3-as a legstabilabb ilyen szempontból.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Gery D. #2200 üzenetére
Valami rém egyszerű, kifutóban lévő gépeket néztem, ami nem "gamer", mert igényes játékos gép esetében milliomosnak kellene lennem, de sajnos csak egy csóró sztalker vagyok.
Egy biztos, hogy a Call of Pripyat és a Clear Sky elfutott a régi irodai felhasználásra gyártott notebookomon, amely Intel Core i3-2330M Sandy Bridge + AMD Radeon HD 6490M 1GB GDDR5, 1600x900 HD+ összetevőkből állt. Sajnos az a gép már nincsen meg.
Tesóm régi noteszén Intel Core i5-560M (2.66GHz, 3MB cache) + Nvidia NVS 3100M 512MB DDR3, 4 GB RAM, 1600x900 HD felbontás folyékonyan futott, csak Jupiternél volt néhol szaggatás a síneken, valamint amikor a patkányok rohantak a vízben a pripyati föld alatti laborban.
Amin még elment a Call of Pripyat, i5-3230M + Intel HD Graphics 4000, de 2x4 GB RAM mellett, HD felbontáson és napfelkeltekor mindig beszaggatott, de ez nem az én masinám. Ebből gondoltam, hogy vélhetően integrált HD 4600 is elvinné.
Ehhez próbálom viszonyítani az alacsony költségvetésű i3-5005U + Gt 920M-et, amely valószínűsíthetően elegendő lenne. Habár, habár 1600x900 HD+ a kijelző natív felbontása. Rezeg a léc.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2200 üzenetére
Az eredeti SOC-ban talán nem, de mindegyik SOC mod elakad a Bár bejáratánál a hídon. A sok NPC spawnolása miatt van. Még egy olyan modra se emlékszem, amelyik ne akadna el ott. Még a stabilitásáról híres OGSE is Ja, bocsi, a Hullócsillag nem laggol ott, mert a pálya egyszerűen üres .
Kicsit belenéztem a modders szkriptbe, mert Sötét Völgy erősen crashel ezzel a hiaüzenettel:
...
cl setDestroy [56068][685551]
stack trace:
0023:7532C54F KERNELBASE.dll
0023:70CE8E89 MSVCR80.dll, CxxThrowException()
0023:050D6DA8 xrGame.dll
0023:052F79DD xrGame.dll
[error][ 8] : A parancs végrehajtásához nincs elég tárolóhely.Annyit elértem, hogy ha a ---DYNAMIC SPAWNS--- szekcióban mindent False-ra teszek, akkor nagyot szusszan a játék és elég stabilan kezd futni. Ezk lényegében azok az apróbb-nagyobb effektek, amik lényegtelenek, csak a látvány miatt vannak, de eléggé terhelik a motort. Pld. a délibábszerű hőségszimulációk, ködfelhők, legyek, gőz stb. Persze a bajok oroszlánrésze az anomáliákból fakad, de azokat nem nagyon lehet tovább buherálni úgy láttam. Azok valahonnan máshonnan kapják a parancsot.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Gery D. #2207 üzenetére
Megbízható boltból (ahol alapból adnak 10 nap pixelgarit is) 162.000-ről 179.900-ra nőtt.
Csak elméleti szinten kérdezem, hogy erről mi a véleményed?
i5-6200U + AMD Radeon R5 M335 2GB
i3-5005U + Nvidia GeForce 920m 2 GBA felsőnél erős a proci (Skylake, viszont a Skylakek hibásan jöttek ki, számítási hiba volt, de BIOS-frissítéssel orvosolták), ámde a 920M-hez képest talán gyengébb a VGA (?), és persze árban is horror a különbség.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Gery D. #2209 üzenetére
Nagyon nagy lenne az árkülönbség, annyit nekem már nem érne meg, és keretem sincsen rá.
Az Intel + AMD Radeon változat már horror, a legolcsóbb helyen 224.890.Van egy valamilyen készleten beragadt (?) gép is, valamivel olcsóbb a fentinél, az egész jó konfiguráció: i5-5200U + Nvidia GT 840M, HD+ kijelzővel, de nem lehet tudni, hogy nem valami visszaküldött, újracsomagolt, de az is sokba kerül (213.208).
162.000-et még talán megért volna az i3-5005U + 920M 3 év garanciával.
Az AMD-ben én is csalódtam újabban, főleg ami a mobil processzort illeti.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Gery D. #2213 üzenetére
Az a baj, hogy az i3-5005U + 920M verzióban felemelték 162.000-ről 179.900-ra a megbízható boltban, ahol 10 nap pixelgarit is adnak hozzá, és személyesen is át lehetett volna venni.
Közben nézegettem még, valami webshopban 153.796 lenne, de félek attól, hogy visszacsomagoltat kapok, és ugye pixelgari sincsen. Mondjuk vissza lehet küldeni, ha bibis, de az meg ugye huza-vona.
Viszont ennyiért megérné.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Gery D. #2215 üzenetére
Ha később jön elő a pixelhiba, az más tészta, habár az is zavaró. Legrosszabb az, amikor már az új gépen, rögtön az első napon, napokban feltűnik, bár akkor még menthető a helyzet.
Amit kinéztem, nem Asus, hanem egy Dell Inspiron 5758. Windows oprendszer nincs hozzá, csak Ubuntu 14.04.
Korábban ezeket sikerült Linux alatt futtatnom:
Call of Pripyat - Ubuntu 14.04
Call of Pripyat + AMK Devolution - Ubuntu Linux 12.04.4
Oblivion Lost 2010 - Ubuntu 12.04
Call of Pripyat - Ubuntu 12.04 (Kiwi Linux)
Egyedül a Lost Alpha-t és a Clear Skyt nem tudtam futtatni Linux alatt.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Gery D. #2217 üzenetére
Igen, játékra egyszerűbb a Windows, ezen mindenképpen gondolkodom majd.
Elvileg lementhető külső meghajtóra a gyári Ubuntu Linux (ez más, mint ami szabadon letölthető), ha nem visszakapott gépről van szó, ahol már valaki visszaküldés előtt összebarmolta.
(#2219) Gery D.
Igen, be lehet állítani.
Egyébként kicsit nagyobb kihívás a Linuxos futtatást megoldani, abban is van élvezet.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2224 üzenetére
Golyóálló tárgyak nélkül nem is érdemes kipróbálni azokat a tornyokat. Lényegében azok láthatatlan harckocsik és éppúgy el si pusztíthatók gránátokkal. Nálam 3-4 gránát végzett velük. Be kell állni az oszlop mögé pontosan és kihajolva dobni a gránátot, ekkor nem lőnek rád, vagy nem lőnek olyan szaporán.
Közben a 110007-ben átjutottam az ATP-n, idáig megvan Cordon, Szemétdomb, Sötét Völgy, Agroprom, Jantar és ATP. Egyre ritkábbak a crashek, sokat segített az effektek letiltása. Most a Mocsarat vettem célba. Mielőtt északra indulnék a Raktárak felé, le akarom tudni a déli pályákat, amennyire csak lehet. Ám legutóbb az agyperzselőnél adta be a kulcsot nekem, lehet, hogy most is megszívom ott, s akkor tiszta ingyen mászkálok itt
[ Szerkesztve ]
-
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2234 üzenetére
Én akkor el is küldtem volt a szövegeket, mert fogalmam sincs mit kell keresni. Itt vannak újra.
Ez a Cat mikor kerül a Bárba? Valami gyanús itt vele, mert a Mocsárban letudtuk a dolgokat és abban maradtunk, hogy találkozunk a Bárban. Eddig nekem mindig ott volt a pultnál, de most nincs ott, és már kétszer is visszajártam a Bárba azóta. Láttam a Steamen, hogy valamit elfelejtettek fixálni vele kapcsolatban, lehet hogy ez lenne az? Mert ha igen, akkor cumi van - ő kulcsfigura.
Az RPD-t végre meg lehet venni Adrenalintól.
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2242 üzenetére
Először is, aki még nem kezdte el a 110007-esben a játékot, az nem is kezze el egyelőre, mert Cattel tényleg baj van! Aki már elkezdte, az számíthat egy újrakezdésre is. Többen is tapasztalták velem együtt, hogy Cat nem jelenik meg a Bárban és nem lehet folytatni a játékot e miatt. Küldtem mentést TB-nek, remélem kijavítják, de a hírek szerint ilyen problémák már a 6-osban is voltak.
A rablásra emlékszem, simán ment nekem, de hogy hányan voltak ott, azt már nem tudom. Obmorok pedig az után jelenik meg, ha ő az, amikor Permumer lebeszéli a biztonsági védelmet és be kell menned a központba. Erre se emlékszem már konkrétan, mert nekem ez is simán ment. Nem is emlékeztem pontosan Obmokorra, mint személyre.
Én újra elővettem a Solyankát, de mivel az óta, hogy abba hagytam már nem tudom hol is tartottam, jobbnak láttam új játékot kezdeni. Most ezzel az új menettel még legalább egy annyi plusz feladatot fedeztem fel benne, mint amennyit előzőleg. Hihetetlen, hogy tele van tömve. A legjobb az volt, amikor odamegyek Wolfhoz a faluban és megkérdem, hogy miért olyan borostás, talán elvesztette a borotváját? Erre azt mondja, hogy igen és elküld a zsákjáért, hogy szerezzem vissza a borotvájával együtt. Amikor megtalálom, ez fogad:
És mindez a legelején a játéknak, amikor késem is csak azért volt, mert tudtam az előző menetből hol kell szerezni. De a zsákban volt egy ilyen "mutánsverő" kalapács is, ami mellesleg nagyon hasznos a továbbiakban is. Egy ütéssel akár a chimérát is kinyírja, de ha egy zombi kap belőle egyet, az se kel fel többé
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2244 üzenetére
Az előző mentések nem működnek a 7-essel, ezt többen is igazolták, és a 7-esben mindenképp új játékot kell kezdeni. Ezért mondom, hogy egyelőre nem kell elkezdeni, mert hibás és lehet, hogy a hiba javítása újra új játékot fog követelni.
Az NS-t érdemes fontolgatni, bár nem tudni, hogy be lehet-e fejezni egyáltalán. Mert ha nem, akkor halottnak a csók, mivel már nem foglalkoznak ezzel a kiadással. Valami másik kiadást emlegettek, ami még bővebb és nehezebb is.
Amúgy nem volt gond ezzel a zombisereggel. Mondom, az a kalapács csodákra képes[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2257 üzenetére
Én is kezdem azt hinni, hogy ez a TB a saját szórakoztatására csinálja, amit csinál amikor épp kedve tartja és le se sz@rja mi a mások véleménye. Sokszor, mint most is, napokig, hetekig nem ad hírt magáról ha küldesz neki egy hiba mentést, pedig ezúttal életbevágóan fontos lenne, hogy nyilatkozzon, mert a játék teljesen le van blokkolva és játszhatatlan. Teszem hozza, az Ő JÁTÉKA, nem a mienk. Nekem jó a Solyanka is, sőt, de ha segít az ember azzal, hogy megpróbálja befejezni legalább ezt a nagy bughalmazt és küldi a hibajelentéseket, akkor legalább annyit mondhatna, hogy kösz, megnézem. De semmi, úgyhogy 👎.
[ Szerkesztve ]
-
kekeeci
senior tag
válasz Gery D. #2262 üzenetére
A Duty-sok ellen segithetsz, mert azok 'renegátok', Voronin mondja is előzőleg (ha tudsz vele beszélni), hogy egy csapata a parancsa ellenére megtámadta a szabadság bázisát.
Ezért ha azokat bántod, nem lesznek a többi Duty-sok ellenségesek. (Ez az alapjátékból maradt.)
Én fölmentem a toronyba a mesterlövész mellé, onnan ritkítottam őket.kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Gery D. #2269 üzenetére
Igen-igen. Obmorok megjelent. A 4-es patch-nél a tb3d_population_control.script fájlban elcseszték a spawn-t. Amikor kicserélem a 3-as patch fájlra, Obmorok megjelenik.
Sensut: Felrakom a tárhelyemre ezt az egy fájlt. A gamedata/scripts mappába be kellene másolni és úgy megnézni, hogy Cat megjelenik-e a Bar-ban.
Aarpok: Ha még fent van neked a 6-os patch, akkor ezt az egy fájlt te is fel tudod használni és tovább tudsz jutni a Halott Városban.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2270 üzenetére
Király vagy, tudod-e Működik a szkript fájl, Cat ott van a Bárban!
[ Szerkesztve ]
-
Aarpok
őstag
válasz Gery D. #2270 üzenetére
Nagy vagy
Tapasztalatok:
Obmorok jön és lehet folytatni a sztorit viszont a nagy harc előtt ki kell iktatni ezt a scriptet ugyanis nem csak Obmorok hanem a 3 lépésenkénti crash-hullám is jön vele.Egyszerűen átneveztem a fájlt és egyből megszűnt a crash-áradat.Annyi öröm az ürömben,hogy a végén a Parfüm nem jön oda beszélgetni a főhadiszálláshoz azoban (talán bug) a teleport működik ami segít eljutni a Collector módba.
A másik: Amennyiben beszéltek TB-vel említsétek meg,hogy limanszkban lévő halott városba vivő teleport nem elérhető (területen kivül van) vagy ha tudja hozzá az utat ossza meg.Аарпок
-
Aarpok
őstag
válasz Gery D. #2275 üzenetére
Nem volt a gépemen az 5 javítással mentés azt töltöttem be mikor meg kell védeni az írányítót.Tegnap megjött a gépem sajnos a régi lapot nem lehetett megmenteni így egy másik került bele (AMD Athllon (tm) II P360 Dual-Core 2,30GHZ;6GB RAM mellett AMD Radeon 6600M és 6700M VGA).Egész jónak néz ki a dolog ugyanis már minden sztalker viszonylag rendesen megy Shoc Teljes dinamikus,CS DX10,COP DX11 -ben játszható sebességgel 1024x768 alacsony részletesség mellett.Az LA még nem próbáltam nincs telepítve.
[ Szerkesztve ]
Аарпок
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2282 üzenetére
Ez jó hír. Ezek az SMS-ek tényleg tönkre vágják a játékélményt.
Most én is visszatértem a Souphoz, hála a javításodnak. Egyelőre minden rendben van tovább.
shield: ez a Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2, amit tolok. De jelzem, amint eljutsz Radarig, iszonyúan nehéz kezd lenni már csak a főszál is (ami a Soupban is van), nem beszélve tovább a mellékküldetésekről. Például Sviblov Freebie megmentése feladatát egyáltalán nem tudtam megcsinálni. Tizenegyszer töltöttem vissza, de lehetetlen megmenteni a csávót. A gond itt az, hogy annyira védtelen szegény, hogy akár egy eltévedt golyó is kinyírja és akkor annyi a feladatnak. És az ellenfelek, akiket semlegesíteni kell(ene) 2 másodperc alatt, az vagy 5 tökig exós zsoldos isten tudja milyen profi fegyverzettel. És nem csak őt, de magadat is meg kell védened ezek ellen egy olyan helyzetben, ahol nem is vehetnek észre egy bizonyos időpontig. A Soupban ezt úgy oldották meg, hogy utólag Freebie sebezhetetlen (vagy jó szívós) lett és akkor nincsen gond, csak magaddal kell törődnöd, ami így is rémálom lehet. Ezt a feladatot a NS-ban ki is hagytam, legyen ami lesz. De van egy olyan küldetés is Dan-től, hogy nyírjak ki egy hatalmas (mondom a szokásosnál 3x nagyobb) vadkant egy semmirevaló .45-ös pisztollyal. Én belelőttem 189 töltényt a fejébe, de meg se kottyant neki. Több töltényem meg nem volt - szóval vannak ilyen lehetetlen feladatok benne, melyek szerintem egy utólagos nehézségi szintnövelés eredményei lehetnek. Eredetileg kétlem, hogy így tervezték volna ezeket a küldetéseket. És még ki tudja hány ilyen van, én a játék legalább felét hátrahagytam, mert ha elvállalnál minden feladatot helyben, akkora feladatlistád lenne, hogy a játék többé el se tudna indulni
-
kekeeci
senior tag
válasz Gery D. #2290 üzenetére
Vicces, kipróbáltam mindhárom fajtával, és csak az egyszerűnél adta fel a szükséges párbeszédet, pedig akkor már mindegyikből volt nálam elegendő mennyiség.
Ezek szerint nem maradtam le semmiről.
kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2304 üzenetére
Nem látok én a leírásban 4. modult. Így néz ki az angol leírás:
Szerintem a negyedik modul a Mocsárban az egy kis extra lehet, ha már fel van használva a többi három, és azért nem említi a leírás... vagy mit tudom én. Megkeresem a harmadikat is, aztán meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2310 üzenetére
Igen, az angolból tényleg csak kifelejtették, mert ott tovább már említi utolsó lépésként a harmadik fejlesztést, tehát összesen 4 modulnak kell lennie. Van a kezdő csomag, az első modul Vadvidékről, majd jön 3 fejlesztés modul - Radarról, a Bányából és a Mocsárból. Csak így jön ki az "upgrade Level 3". Talán azért nem adja be csak sorba, hogy ne tudd össze-vissza használni őket, hanem csak sorrendbe. Kíváncsi leszek.
[ Szerkesztve ]
-
kekeeci
senior tag
válasz Gery D. #2308 üzenetére
Elnézést, akkor figyelmetlen voltam, azt hittem, már jó a heteshez is. Akkor várok még kicsit.
kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
Sensut
őstag
-
Aarpok
őstag
válasz Gery D. #2317 üzenetére
Esetleg a technos gyereknek megemlíthetnéd a rossz teleportot limanszban ami a halott városba vinne miután megszerezzük agropromból a védelem kikapcsolására szolgáló eszközt.Az a gond a teleporttal,hogy kívül esik a játékterületen.
Ez csak azért érdekes,mert Norman mondja vissza kell menni limanszkba a teleporthoz és egy dobozból hozni a dokinak egy módosított fegyvert (talán ruhát is).Ezek a cuccok viszont nincsenek ott be kellett csalni.Persze más honnan is el lehet menni a halott városba pl: ATP-ről.
Dudánál is 2 lehetőség van: az egyik fizetünk neki 500.000RU-t és távozunk,a másik nem fizetünk és ekkor a dokinak kell egy álcázóruha és fegyver,hogy megszökhessen.Ezek miatt kell visszamenni a teleporthoz limanszkba.[ Szerkesztve ]
Аарпок
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2334 üzenetére
Ez megint csak rémlik, de Parfumer azután jelenik meg, hogy másodszor visszajössz a városba. Azt hiszem Limanszk után. Akkor ott lesz a város szélén és elindul. A térképen kell követned egész a házig, és ott találkoztok. Ő áthalad a városon, de te nem tudsz bemenni oda, kerülnöd kell. Ez után jön Obmorok.
Új hozzászólás Aktív témák
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD
- PS4/PS5/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!