-
GAMEPOD.hu
Ez a topik a S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl játék két ingyenes módjával (StalkerSoup és Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2) és honosításával foglalkozik.
FIGYELEM!
A StalkerSoup fejlesztés alatt álló játék, ezért hibák adódhatnak!
A végleges verzióra még várni kell
(TALÁN SOHA NEM JÖN EL AZ A NAP!).
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gery D.
Topikgazda
válasz hubai1979 #1554 üzenetére
Te hogy kaptad meg azt a küldetést, hogy szerezz meg minden Mutáns Testrészét? És mikor és kitől? Mit ír feladatnak? Átírtam kicsit a feladat szövegét érthetőbbre.
Mellesleg Kelet-Pripyat-ban van a szerszám, nem a Mocsárban. Kelet-Pripyat-ban pedig a Mosodával egyvonalban a legnyugatibb épületben lesz.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
válasz hubai1979 #1556 üzenetére
A feladat leírását meg tudod mutatni? Egyébként én mindig hamarabb megszerzem a testrészeket, se sose történik semmi, még a feladatot se adta be. Volt párbeszéd ennél, ami angol volt?
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
válasz hubai1979 #1560 üzenetére
Régebbi hozzászólásokat ha olvastad, ott leírtuk, hogy amíg LE Harve-t nem ölöd meg és nem beszéltél utána Yakut-val, addig nem fogsz azzal tovább menni. Lécci, olvass vissza.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
válasz hubai1979 #1562 üzenetére
Az a Skat-15-ös Páncélhoz kell. Abból kell találni még 3-at és egy Aktiváló Modult, az viszont a Vad területen van egy vagon tetején.
Az Agy meg Lukash-nak kell. Abból 2 Db, amit Chernobyl-ban lehet találni, ha megkapod azt a feladatot. De ha már megkaptad és meg is csináltad, akkor megeheted, vagy eladhatod. Tudsz képet linkelni a Mutánsos feladatleírásról?
Íme a Le Harve-s küldetés menete:
[link][ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
válasz hubai1979 #1564 üzenetére
Köszi, látom lefordítottam. Bizonyára megtaláltam valahol és ezért. Arra nem emlékszel, hogy angol volt-e vagy magyar a párbeszéd, amikor adta ezt a mutáns testrészes küldetést?
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Aarpok
őstag
válasz hubai1979 #1567 üzenetére
Akkor valami nem jó ugyan is Le Havre + pár haverja pöccen csak be sőt emlékszem nekem 1 - 2 arra járó szabadságos tag is segített aprítani őket. Párbeszédkor elájultál? Azt hiszem akkor fosztanak ki és mikor magadhoz térsz állnak 3, aztán amint lelövöd jönnek a társai is (jó párszor visszatöltöttem mire ezt a jóembert likvidálni tudtam) Azt csináltam a baloldali kollégáját kilőttem ekkor még ok nem támadnak majd beálltam az ajtófélfához közel és mikor a beszélgetés elfajult ott húztam meg magam a kis helyiségben onnan lőttem a társait.
[ Szerkesztve ]
Аарпок
-
Gery D.
Topikgazda
válasz hubai1979 #1567 üzenetére
Nem kell rögtön kinyírni. Beszélni kell vele és pár melót meg kell neki csinálni. Amikor leitat, utána kell vele beszélni, majd kinyírni.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
válasz hubai1979 #1573 üzenetére
Sehogy, ő a Monolith Árnyéka. El szoktad olvasni a feladat leírását és a beszélgetéseket?
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Aarpok
őstag
-
-
Sensut
őstag
válasz hubai1979 #1589 üzenetére
Hát, most indulok lekapcsolni a Perzselőt. Már 30 óra játék körül járok, de még csak 1 crash volt. Azt nem tudom miért lehetett, de nem ismétlődött meg, úgyhogy egyelőre tök stabilnak nevezhető a mod, annak ellenére, hogy sokkal interaktívabb és dinamikusabb a Soupnál. Mindig történik valami meglepetés, ami teljesen leköt. Például most felvettem azt a táskát Agropromban a szökevénynél, ami tartalmazza a Yantar - Agroprom átjáró koordinátáit, és amit el kell vinni ugye Sakharovnak. Felveszem a táskát és látom / hallom az üzeneteknél pirosan, amint egy katona épp jelenti a felettesének, hogy végre rátaláltak az eltűnt táskára a koordinátákkal. Erre a tiszt visszaszól, hogy te idióta, ne a nyilvános hullámhosszon közöld, mert azt mindenki látja. Felnézek a dombra és ott áll a sereg. Tűnés!...
-
hubai1979
őstag
válasz hubai1979 #1593 üzenetére
Valami nem stimel,a széf és a doboz vagy kazeta, nem ot van a második szinten ahová be kel teleportálni hanem ott ahol a barlanglakot ki kel szabadítani és ott van szembe egy ajto előte egy tüzes anomália.Oda bemész kinyírsz egy pár jomadarat aztán le vagy fel létra és ott van eldugva egy szinten a cuc amiért má régen hajtok.Na most a buli hogyan nyílik az ajtó.
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
shield
őstag
válasz hubai1979 #1634 üzenetére
Köszi, holnap este megpróbálom, legalább nem kell mennem a raktárakhoz. Ha meg lesz a fegyver, akkor el kell mennem Agropromba és ezután akarom megcsinálni az ominózus barlangot.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Aarpok
őstag
válasz hubai1979 #1644 üzenetére
Nos nem biztos,hogy jól emlékszem,de az ajtóhoz a feladatban van egy kód azt nyitja ahol a monolit árnyéka (zombi kinézetű) egyén álldogál.Azzal jóba kell kerülni különben hülyére lő (sajnos mi nem tudjuk halhatatlan).Csak úgy lehet vele beszélni,ha szidó ad egy amulettet amivel barátja leszünk ennek a halhatatlan tagnak (a többiek számára viszont ellenség).Beszélgetésben kapunk egy kódot a toronyban lévő ajtóhoz és ott a tornyon belül kell megtalálni a széfet.Amennyiben nem erről van szó bocsi.
Аарпок
-
Gery D.
Topikgazda
-
hubai1979
őstag
-
kekeeci
senior tag
válasz hubai1979 #1650 üzenetére
Könyörgöm, ne bányázzunk össze-vissza, tiszteljük meg a fordítással foglalkozó fórumtársunkat azzal, hogy az ő kifejezéseit használjuk.
Tehát az a pályarész, ahová a doki gyógyszerétől kerülünk, az barlang, az ahova először foglyot menekíteni megyünk labirintus.kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
Gery D.
Topikgazda
válasz hubai1979 #1653 üzenetére
A magyarításom az csak egy plusz dolog, maga ez a téma a Soup-ról szól. Mindenki úgy hívja, ahogy neki kényelmesebb, a lényeg, hogy tudjuk, miről van szó. De azért köszi mindenkinek.
Tulajdonképp ez az egész egy nagy Bánya, csak ennek van 2 nagyobb része végül is. A Barlang, ami két részből áll, Felső és alsó részből és a Labirintus. Ugye a Felső részben vannak Miner-ék, akinek a neve is mutatja, hogy Bányász és az alsó rész, ahonnan a Labirintusba lehet eljutni azon a bizonyos falon felmászva.Ma integrálok a magyarításomból valamennyi fájlt az 5-ös Patchbe. Nem ígérem, hogy be tudom ma fejezni. Közel 160 fájlról van szó.
Aarpok: Így van. Van két végigjátszás, az egyik egy normál ODT, csak szöveg, amit Word-del meg lehet nyitni, a másik egy pdf formátumú, amiben vannak képek is, de sok kép használhatatlan, mert a tárhely, amire feltöltötték (ezt egyébként nem is értem, miért nem integrálták bele) már nem elérhető. De egy kis ügyeskedéssel ki lehet nagyítani a képeket. Valamint Kostya rejtekhelyeiről vannak képek, külön mappázva helyszínek szerint. Valamint a Skat-15-ös Páncél fejlesztéséhez szükséges részekről van egy kép. Pontosabban magáról az Aktiváló Modulról. Majd rakok fel képet a többiről is, ha valakinek kell. De ez is benne van a PDF fájlban.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
shield
őstag
-
borovi
aktív tag
válasz hubai1979 #1713 üzenetére
Hát bizony... 3 vagy 4 napja tolom a Fallout 4-et, imádom. A 3-at is imádtam. És őszintén szólva azt is imádom, hogy minden mókolás, varázslás nélkül fut a játék, teszi a dolgát, arra a kis szabadidőre, amit erre szánok, nem szopásban, hanem JÁTÉKélményben van részem. Soup meg Solyanka pedig legközelebb majd akkor, ha normálisan lehet velük játszani. Tehát a következő 10 évben biztosan nem...
-
Gery D.
Topikgazda
válasz hubai1979 #1741 üzenetére
Valamelyik ajtó kódja már megvan elméletileg. Csak azt nem tudom, hogy az alsó, vagy a felső ajtóé. Az a kód, amit Shadow Monolith-tól kaptál, az majd benti ajtót nyitja majd.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
-
Gery D.
Topikgazda
válasz hubai1979 #1748 üzenetére
A Labirintus felső részében van, nem a Barlangban. Azt hiszem. Barlangot ír, nem Labirintust?
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Sensut
őstag
válasz hubai1979 #1793 üzenetére
Az a végigjátszás nem is a Souphoz való. Az eredeti Sloyankákhoz készült, de már annak az új kiadásával sem talál. Jobban mondva nincs minden benne, mert a Solyankát szinte a duplájára bővítették azóta. A Soupban pedig rengeteget modifikáltak és változtatják azóta is. Az utolsó bejelentések szerint is egy rakás dolgot változtatnak meg újra a játékmenetben - pld. átjárókat fognak kiszedni vagy átütemezni - és akkor gondolj bele mennyire nem fog találni a végigjátszással Az csak ötletadónak jó már, de a szerint menni már nem érdemes mert könnyen félrevezet.
-
Sensut
őstag
válasz hubai1979 #2531 üzenetére
Sajnos későn kezdtem neki, mert ezek a feladatok nekem már amolyan bónusz a játékban. Gyorsan végigmentem a játékon a Soup végigjátszása szerint és minden ilyen új feladatot hátrahagytam. Valójában ezeket már valahol a Soupos rész felénél el lehet kezdeni és akkor a kapott jutalmak szinte "könnyűvé" teszik tovább a játékot. De szándékomban áll újrajátszani az egészet a szerzett tapasztalatok szerint, és akkor lesz igazán egy teljes egész a Solyanka. Most még csak kísérletezem így a végén és lejegyzem a megoldásokat.
A letöltés ezen az oldalon lehetséges, oldalt a Description - Download links szekcióban. Szükség van a két 2.09-es patchre is az angolosításhoz, illetve javításokhoz! A magyarítással én nem foglalkozom, de egy "könnyítő" patchben gondolkodom, ami kicsit enyhítene a fegyverek sebzésén / a páncélok védelmén, és az árakon, mert azok nagyon elszaladtak ebben a játékban
-
Sensut
őstag
válasz hubai1979 #2533 üzenetére
Itt az arányok a védelem-sebzésben rendben vannak. Ha nincs legalább egy gyenge exód, egy golyó simán kinyír bármiben is legyél . Viszont épp ezekkel a feladatokkal lehet szerzni egy csomó egyedi cuccot, ami aztán teszi a dolgát tovább. Viszont idegesít, hogy nincsen szinte semmi különbség egy elit mesterlövész puska és egy sima rohamkarabély között, mert a lövedékek ütőereje túl nagy és ettől megnő a fegyverek hatótávolsága is. Még a legolcsóbbaké is. Pedig annyi f@sza egyedi fegyvert össze lehet gyüjteni az ilyen kalandozásokkal, hogy csak. De ilyen formán egyelőre nem sok hasznuk. A páncélokkal az a helyzet, hogy először is a játékosnak "meztelenül" van egy sebzésálló képessége, mondjuk 3 golyó. Ez csökken a nehézségi szint növelésével. Viszont a páncél ezt ha nem tartja számon, akkor a páncél felvételekor csak a páncél védelme fog érvényesülni, a játékos "meztelen" képessége elvesz. Ezért történik meg, hogy az alap 3 golyó állóság helyett csak 2 marad, amit a páncél hoz magával. Igazság szerint itt 5 golyót kellene már kibirnia a játékosnak ahhoz, hogy a páncélnak haszna legyen és ne visszafele hasson. Mind azt hajtják, hogy a realitáshoz kell igazítani a játékot. Pld. a Miserysek is folyon ezt zengik. Csakhogy ez akkor is egy játék és lehetetlen a realitáshoz igazítani, mert milyen lenne ha az ellenfeleknek is elfogyna a lőszere? Nekik ugye végtelen lőszerük van, addig ölnek, míg meghalsz - nesze neked realitás Aztán odamész és találsz náluk 2-3 töltényt. A realitás már itt meghalt, ugyhogy a játék csak maradjon játék. Nem is volna gond ezzel az egy golyós halállal sem, ha a játék visszatöltési ideje nem lenne olyan hosszú, mint amilyen. Egy GTA-ban meg se kottyan a halál, mert ott seperc alatt vissza is vagy töltve, de itt több időt felvesz a visszatöltés, mint az összes játékidő, és ennek semmi értelme.
-
Gery D.
Topikgazda
válasz hubai1979 #2771 üzenetére
Igen. Menet közben pedig lehet felfelé patch-elni. Úgy Lightning küldetéseinek környékén már a 7-es verziót is lehet használni. Én így vittem végig.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
válasz hubai1979 #2773 üzenetére
Kezdj egy játékot a régivel, ami megvan, utána rögtön patch-eld fel 7-esre. Aztán meglátjuk.
Nekem megvan a 0-ás verziótól mindegyik. Akinek kell, annak felrakom a tárhelyemre apránként. Csak jelezzétek.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
válasz hubai1979 #2775 üzenetére
Dehogy van kész. Azóta kedvem se és időm se volt vele foglalkozni. De az csak a 6-os, 7-es verzióhoz jó. Csak jövőre fogom folytatni. De minden küldetést gond nélkül végig lehet vinni magyarul. A legtöbb vele kapcsolatos dolgok le vannak fordítva, de vannak még hiányosságok bőven.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
válasz hubai1979 #2805 üzenetére
Már előre látom, hogy ez a javítás nem lesz jó. 144 text fájlból 83 fájl van benne. És mi van a többivel? Itt olyan crash-ek lesznek ebből, mert nem fogja tudni, honnan szedje az éppen duplikált fájlokat a játék.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Synology routerek
- Spórolós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Milyen routert?
- YouTube
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Dragon Age: Origins
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care