Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sensut

    őstag

    válasz Sensut #932 üzenetére

    As you can see there are still things yet to be worked on like the diary and scrolling inventory, etc..
    I have been away from development for the most of the last six months because of family issues but they are now resolved and I am back at it 100%.
    I went from the BETA (members of which will be getting a surprise when I go to release, ALPHA members too but so far there are only a couple): I decided to first have an ALPHA release to verify the final structure and also prepare it for the new engine. I did not want users thinking that I felt the mod was done as it is not.
    Some issues are in the DX11 shaders and I or maybe some other shader expert will finish fixing them soon.
    Since I work with Aleks1970 a lot on the inventory and suit systems certain things have not yet been fixed as we wait on each other's work.
    Dialog Improvement Group did a very good job so far, some error fixes and a couple dialog changes were all I had to do.
    The max items cap that I use now is temporary as it will be expanded to have max counts for each item and the ammo vest will be redone to allow carrying more ammo that is outside the inventory search loop.
    There is a problem with the lc you get to travel to the Old Village as it can confuse Collector players that do not follow the messages and do not return to the bar and talk to key npc there before going to wasted woodland. Now with the circle hints it helps guide them through this spot in the zep quest.
    Issues that arise from using past saves can usually be resolved so as usual send .log and .sav to stalkersoup@tecnobacon.com for support.

    TB.

  • Gery D.

    Topikgazda

    válasz Sensut #932 üzenetére

    Én nem tudom, mit javítottak. Pár fegyver hatótávját biztos, mert azt néztem. A minitérképen jelöli az ellenségek számát egy kis piros számmal, amit nem lehet látni sem. :) Az ATP-n a Cordon útvonalánál egy szürke kör van, jelezve, hogy ott lennie kell egy portálnak. Egyenlőre csak ennyit fedeztem fel.
    Egy útvonal üzenetet viszont elcsesztek. A Szarkofágból Észak Chernobyl-ba vezető utat. Amikor megkapom ezt az útvonalat Ghost-tól, azt írja, hogy az X-10-es Laborba kapom meg.

    Nagyon ráálltak a szövegek kijavítására, azt láttam. de ez nem nagyon érintett, mert az eredeti Shoc szövegeit nekem nem kellett javítani, az viszont TB-nek nem esik le, hogy az ugyan az, mint az eredeti Shoc-ban.
    Csak át kellene nekik is másolgatni.
    Sok felesleges dologgal foglalkoznak, mint a god módban maximálisan cipelhető tárgyak száma. Kit érdekelnek ezek a csalások, nem is értem. Inkább a fontosabb dolgokkal foglalkoznának. Viszont nem értem, hogy a Tb3d_dialogs_arhara_atp, eco, start és final fájljait miért nem javítják. Az tele van érthetetlen szövegekkel.

    Sword, Steve és Alex egymás ellen javítgatják a fájlok fordításait. Nem győzöm átnézni újra és újra azokat a fájlokat.

    A Skat15-ösnél először a Vad Területen lévőt kellene megtalálni, utána adja be sorba a többit, de az ha ezerszer megyek vissza se lesz ott.

    [ Szerkesztve ]

    Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

Új hozzászólás Aktív témák