Új hozzászólás Aktív témák

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2200 üzenetére

    Az eredeti SOC-ban talán nem, de mindegyik SOC mod elakad a Bár bejáratánál a hídon. A sok NPC spawnolása miatt van. Még egy olyan modra se emlékszem, amelyik ne akadna el ott. Még a stabilitásáról híres OGSE is :K Ja, bocsi, a Hullócsillag nem laggol ott, mert a pálya egyszerűen üres :) .

    Kicsit belenéztem a modders szkriptbe, mert Sötét Völgy erősen crashel ezzel a hiaüzenettel:

    ...
    cl setDestroy [56068][685551]
    stack trace:

    0023:7532C54F KERNELBASE.dll
    0023:70CE8E89 MSVCR80.dll, CxxThrowException()
    0023:050D6DA8 xrGame.dll
    0023:052F79DD xrGame.dll

    [error][ 8] : A parancs végrehajtásához nincs elég tárolóhely.

    Annyit elértem, hogy ha a ---DYNAMIC SPAWNS--- szekcióban mindent False-ra teszek, akkor nagyot szusszan a játék és elég stabilan kezd futni. Ezk lényegében azok az apróbb-nagyobb effektek, amik lényegtelenek, csak a látvány miatt vannak, de eléggé terhelik a motort. Pld. a délibábszerű hőségszimulációk, ködfelhők, legyek, gőz stb. Persze a bajok oroszlánrésze az anomáliákból fakad, de azokat nem nagyon lehet tovább buherálni úgy láttam. Azok valahonnan máshonnan kapják a parancsot.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák