Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • xhege

    veterán

    válasz Lajmund #278 üzenetére

    Sajna a Samsung Magyarország nagyon sokszor nincs a helyzet magaslatán. :(
    Elég csak az évente megrendezésre kerülő rosszul működő webshop miatti kuponos bulira gondolni. Először azt gondolta, hogy ez csak gerilla marketing a részükről, de már inkább afelé hajlok, hogy tényleg ennyire bénák.
    Nem szabad hagyni, csesztetni kell őket. Én az év elején vettem két db S23 Ultrát a családban lévő diák kedveményét felhasználva. A webshop hiba miatt 25% helyett 38% engedményt adott. Ki is fizettem, vissza is igazolták a rendelést. Aztán másnap írtak egy e-mailt, hogy bocs de töröljük a rendelést. Én meg írtam nekik, hogy miután kifizettem és ti visszaigazoltátok, így már inkább a fogyasztóvédelmen keresztül folytatnám a beszélgetést. 3 órán belül jött egy újabb e-mail, hogy megrendelésem átadásra került a futárnak. :)

Új hozzászólás Aktív témák