Új hozzászólás Aktív témák
-
Antonius1978
addikt
Nem, sajnos valoban nem, gyalog kell kismillioszor vegigmaszkald a palyakat.Emlekszem, mennyire bosszantott 2014-ben amikor kijott az elso Lost Alpha, haborogtam, hogy abban mennyit kellett csaszkalni, na itt 100x tobbet kell, ha nem lennek nagy rajongo, akkor hagytam volna a fenebe
Dhampir : tegnap eltoltottem egy kis idot, a felsorolt SeregA-Lus cimekbol joparat betettem a YT keresobe es lattam jopar modot, ami tetszene, ha lenne hozza legalabb angol forditas.
Sensut : en is jatszottam a Spatial Anomaly-t tetszetos mod es masra jelenleg nem emlekszem, majd egyszer mikor idod es kedved lesz, jo lenne ha csinalnal egy osszefoglalot, hogy mely angol nyelvueket erdemes vegigvinni, ugyanis en osszezavarodok a sok mod lattan.
Most megakadt a szemem a Journey nevu modon, a tegnap lattam az orosz oldalon es videot is lattam vele, na ezt ma megnezem, lattam hogy 1 teljesen uj palyan jatszodik, mint kb a Sohajok Volgye. -
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #8851 üzenetére
Már én se tudom melyik milyen, nem nagyon Stalkerezem manapság. De ha a topikokban rákeresel a nevemre, lesznek leírások visszamenőleg.
-
félisten
Laris2 magyarítása a "Reborn Istok"-hoz innen.
Leírás a játékról.
Ez a Doppelganger Reborn 3. része, róla magyarázat itt olvasható.
Minderről a S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky topikban esett szó.
A játék forrásoldala:
S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky - R.E.B.O.R.N. Doppelganger 7.63 Time Gap (2015) Repack by SeregA-LusLaris2 képmegosztása:
[ Szerkesztve ]
-
Antonius1978
addikt
-
félisten
Itt akadnak információk, de valószínűleg már mindent ismersz innen:
Visszakeresve, talán ezt a játékot nem is fejeztem be pár nálam jelentkező hiba miatt, amiről még itt írtam le néhány soros, nem túl érdekfeszítő megemlítést.
[ Szerkesztve ]
-
csakdzsó
tag
Sziaszok.
Végigjátszottam a 1.4007 DC verziójú játékot,hangulat szuper.Agyalok az újrajátszáson,az itteni szakik a 1.3003 verziót tartják a legjobbnak,talán azt tolom,ha van hozzá magyarítás.
Hiba volt egy pár,főleg fagyások és kilépések....de viszont ingyenes.
Szokásos SZTALKER gond,meghülyült AI,kapásból agyonlőnek ködben meg fedezék mögülstb...
Tudom hogy nagyon régi játék,de nagyon bénák ezek a animációk benne,az állatok és karakterek szögletesen mozognak,tipikus keleteurópai programozás.
Használhatták volna a FEAR motorját,talán még a grafikája is jobb,de az AI biztosan.És anem késik a játék annyit,az XRAY miatt.
Szerintem túl sok a fegyver,a hátizsák max súlya is hülyeség....ki bír el folyamatosan 50-60 kilót???
Testépítő a karakter...?köztudottan ugyebár a nácik árja atlantisziak, tehát valójában magyarok is nyilván és persze gyíkok is... Mé? Nem tuttad? :D
-
Sensut
őstag
válasz csakdzsó #8860 üzenetére
Talán testépépítő, talán tanár, vagy akár könyvelő... a sztalkerek bárkik lehetnek a civil életben. Ha nem tűnt volna fel, ez egy játék, mint megannyi más, és nem a való élet. Próbáld meg 10 kilóval végigvinni a játékot, senki sem tiltja. Az animációk nagyon is rendben vannak a korához képest és a motorral sincs semmi gond, ha mindent úgy csinálsz, ahogy kell. Persze vannak hibák benne, de te mondtad éppen, hogy ez egy mod és ingyenes, akár abba is hagyhatod, nem veszítesz semmit.. Nem értem mért kellett volna FEAR motort használni, amikor ez Stalker? Azért sokat kellene fizetni, ami már ellene mond az "ingyenes mod" fogalmának. És mivel ez egy "nagyon régi" játék, úgy kell elfogani, ahogy van, akár csak a Falloutot vagy a Medal Of Honort... Az efféle hozzáállás egyáltalán nem egy sztalkerehez méltó
-
csakdzsó
tag
Nem bántani akartam a játékot,sőt nagyon szeretem,lehet hogy sarkosan fogalmaztam.A készítőknek teljes tisztelet,ez egy egyedi termék ezért fogom többször újra tolni
A tapasztalataim akartam leírni,annyi hogy volt rossz és jó is.
Érdemes a 1.3003-al, vagy megint ezt a DC-t?köztudottan ugyebár a nácik árja atlantisziak, tehát valójában magyarok is nyilván és persze gyíkok is... Mé? Nem tuttad? :D
-
félisten
válasz csakdzsó #8860 üzenetére
ki bír el folyamatosan 50-60 kilót???
Akár jóval többet is, még itt írtam róla.
Az utolsó európai hegyi teherhordók nehéz sorsa
-
kekeeci
senior tag
válasz Dhampir #8857 üzenetére
A linkelt oldalon ([COP] Wind of Time) levő 'Telepítés, magyarítás + egyéb információk' google drive link hozzáférést kér!
kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
csakdzsó
tag
Amikor a 1.4007 DC-t elkezdtem,csodálkozva néztem a távcső célpontkereső hiányát.Anno sokat segített.Ami tartalmazta ezt a feature-t legutoljára,az a 1.3003 verzió.
Én úgy gondolom,ha a térkép és a hátizsák táblázatát,meg a karakter kezét(tehát ami közel van) grafikáját élethű és nagyfelbontásúra cserélik,nagyot dobott volna.
Mert így rajzfilmszerű,azért mert ez STALKER attól még lehet modernizálni.
Esetleg még együttműködni egy fegyverszakértővel,ugyanis a pisztolyoknak semmi hatása nem volt,pedig igen hatásos emberek ellen.köztudottan ugyebár a nácik árja atlantisziak, tehát valójában magyarok is nyilván és persze gyíkok is... Mé? Nem tuttad? :D
-
Sensut
őstag
válasz csakdzsó #8872 üzenetére
Eredetileg az volt az ötlet, hogy a LA visszaadja azt a játékformát, ami a SOC lehetett volna, ha nem vágják agyon. A modderek ezért minden eredeti dolgot felhasználtak, amihez csak hozza jutottak, plusz még egy csomó fel nem használt modellt maguk a GSC-s fiúk adtak át nekik a modhoz. Így hát nem állt szándékukban bármit is módosítani az elején. Persze később lehetett volna, de valahogy odalett a kedv és a motiváció, ami érthető is annyi negatív kritika után, ami lassan a LA-t érte. Én személyesen, egy idő után már nem sok pozitív kritikát olvastam róla az angol fórumokon, mindenki csak a hibákról s a crashekről beszélt, még az is, aki nem is értett a Stalkerhez. Senki se nézte azt, hogy ez egy teljesen ingyenes játék, amit a készítők tiszta önszorgalommból hoztak össze, mindenki csak blamálta, mintha egy vagyont fizettek volna érte a Steamen. Így aztán a végére már az eredeti modderek nem is folytatták, a többiek meg gyorsan összecsaptak valamit, amit DC verziónak neveznek és ami sajnos még annyira se stabil, mint az elején volt. Én személyesen azt a sok fölösleges bejátszást vágnám ki belőle, mert ott tényleg folyik a bénázás ezerrel, mint egy elcseszett rajzfilmben. Na meg az X16 laborban a Half-Lifeos témát egy az egyben, mert az tényleg nem oda illő.
[ Szerkesztve ]
-
Veszett Róka
csendes tag
válasz csakdzsó #8862 üzenetére
Mind a kettő jó. Én az 1.3003 -al kezdtem, az egy totálisan végigjátszható verzió. Vannak benne bosszantó fagyások és marhaságok (pl vezethetetlen Niva, amit azért mégiscsak el kell vezetned a következő pályára) de alapjaiban működik. Aztán jöttek a DC verziók, amik játszhatatlanul el lettek bonyolítva, vagy "állítgatva" (az egész gazdasági részt megölték benne) - ezeket a 4007-ben már többnyire orvosolták valamilyen szinten. Ez végre megint hozza a 3003 szintet, jóval kevesebbet fagy és több könnyítést is tartalmaz (nincs helikopter a mocsárban), viszont az egész story nehezebb. Én a 4007-et javasolnám, és bár a 3003 nekem jobban tetszett de ez egyéni. Magyarításokat sosem használtam.
Szerintem is teljesen rendben van a grafika és az AI is. És nem kell hozzá CRAY2 hogy minden maximumon fusson. -
Veszett Róka
csendes tag
Na, pont az ilyen "ez kellett volna, az rossz benne" mentalitás miatt hagyták abba a fejlesztését. És az ezeket orvosolni akaró önjelölt modderek miatt lett sok 'változat' teljességgel játszhatatlan.
Ha nem megy pisztollyal, használd a sörétest - ősi dakota közmondás.Bocsánat, ez csakdzsó hozzászólására válasz.
[ Szerkesztve ]
-
csakdzsó
tag
válasz Veszett Róka #8876 üzenetére
"Ha nem megy pisztollyal, használd a sörétest - ősi dakota közmondás."
Tuti újra végigtolom,de a 1.3003-ast a kíváncsiság végett főleg.
De legyen azért magyarítás hozzá,majd megnézem ha aktuális lesz.A Desert Eagle pisztolyra ráizgultam,sajna valahogy kevésnek tűnt.Lehet balfaszul célzok...köztudottan ugyebár a nácik árja atlantisziak, tehát valójában magyarok is nyilván és persze gyíkok is... Mé? Nem tuttad? :D
-
Veszett Róka
csendes tag
-
csakdzsó
tag
Szóval az újrajátszást tervezem,egy pár kérdésem lenne.
1:meg kéne mentenem egy pasast a banditák bázisából,de akkor az összes bandita lőni fog rám.Vagyis egy miatt vesszek össze egy csomó banditával?Tehát mészároljak le egy miatt százakat?
2:a monolitos bázison a katonák a bandita ruha miatt lőnek rám,vagy azért mert egyszerűen a monolitos bázison vagyok.
3:A dokumentumokat Velesnek adjam oda,vagy Petrenkónak?Esetleg automatice osztozkodnak rajta és nem az enyém a döntés?Úgy emlékszem tul képp a Veles bandája a jók,hisz rajtuk kísérleteztek,vagyis áldozatok.
4:Érdemes e stalkerruha (napfelkelte 4)-es nél nehezebb ruhát hordani?A drágább ruha ugyanúgy elhasználódik és dögnehéz,többet sem véd szerintem.köztudottan ugyebár a nácik árja atlantisziak, tehát valójában magyarok is nyilván és persze gyíkok is... Mé? Nem tuttad? :D
-
Veszett Róka
csendes tag
válasz csakdzsó #8879 üzenetére
1: a duty-s fickót kell megmentened, ami lényegesen kedvezőbb, mint lemészárolni a banditákat akik amúgy is ellenségesek. Ha segítesz a dutynak, akkor ők még barátok is lehetnek, ez pedig később jól tud jönni amikor Ivancovval javíttatod a cuccaidat Pripyat elővárosában (Outskirts).
Én még nem próbáltam úgy, hogy bandita ruhában megyek be, de ha megvan a kulcs (a csikibriki rádiós asztalán van a főbejáratnál, el kell lopni mikor a jelszóért mész) akkor be lehet settenkedni a börtönbe úgy is hogy nem vesznek észre. Ilyenkor ott kell bemenni ahol a lerobbant BTR áll. Persze még ilyenkor is észrevehetnek ha épp arra járnak, és nem tudom ha akkor banditának látszol akkor lőnek-e.
2: a katonák mindenképp lőnek rád, bármiben is vagy. Ha megtudtad a labor helyét és a kódot akkor a katonák kiirtják a monolitos csapatot, és neked csak a katonák maradnak. Sokan közülük egyébként felmennek a tetőre beszélgetni, egy gránát csúnya munkát művel velük.
3: Velesnek a PC adatok kellenek, a doksikat Petrenkó kérte. Illetve Velest azok a doksik érdeklik amiket a banditáknál találsz.
4: a legjobb középsúlyú ruha a Wings of Freedom (ha jól emlékszem a nevére), de ha megvan a szervomotor upgrade, akkor az exoskeleton a jobb választás. Hiába nehéz, mégis több cuccot tudsz vele cipelni, ellenben sokkal jobban véd. Persze csak 1.4007-ben, 3003-ban nem lehet vele futni és upgradelni sem lehet. De ez már izlés kérdése. Próbáld ki, hogy besétász a monolitosok közé exoskeletonban vagy stalker ruhában és mérd az időt amíg kicsinálnak -
hampidampi
senior tag
Hali!
Utoljára az 1.4005-tel játszottam és most elővettem az 1.4007 DC-t.
OK, hogy rettentő csóró vagyok a játékban (én mindent a legnehezebben játszok), de ami zavar, hogy nem kapok egyáltalán stash locationöket. Már a Great Metal Factoryban vagyok és nincs egyáltalán semmi rejtett cuccom sem. Most elég bizonytalan lettem, hogy ez a verzió sajátossága, a nehézségi fokozaté, vagy szimplán bug? -
Zsoxx
senior tag
válasz hampidampi #8882 üzenetére
Én nem tapasztaltam ilyesmit az 1.4007-tel. Talán csak a térkép nem jelzi neked valami miatt.
-
Veszett Róka
csendes tag
válasz hampidampi #8882 üzenetére
Nem bug, így van jól. Majd ha feltolod a skill pontjaidat a túlélő opcióban akkor nagyobb eséllyel fogsz kapni stasht is. Mellesleg a 4007-ben én szinte mindegyik stasht otthagytam, mert viszonylag kevésben vannak valóban értékes cuccok.
-
Zsoxx
senior tag
válasz Veszett Róka #8884 üzenetére
Ja, hogy ez a survivor mód jellegzetessége?
-
hampidampi
senior tag
válasz Veszett Róka #8884 üzenetére
Köszönöm a választ. Akor majd türelmes leszek. Csak mondom az a fura, hogy idáig nem kaptam egyetlen egyet sem. PDA Article-ök jöttek csak a hllákból, stash locanion egy sem.
Túlélő opció alatt a Survivor skillt érted a PDA-ban? Mert ott egyelőre csak az Endurance-ra pakoltam, hogy azért el is bírjak valamit.
Hát igen, elsősorban a pénz miatt kéne, mert felháborítóan kevés pénz jön be. Ez persze igazából nem baj, így izgi a játék, de azért néha jó lenne nem 2-3 ezer rubellel beállítani egy kereskedőhöz. -
hampidampi
senior tag
Bónusz kérdés. Fel lehet valahogy ébreszteni Nimble-t? Az a kocsog egyfolytában alszik. Egyszer találtam ébren, mikor elküldött megtalálni valami cuccot. Most meg van amit kért, de hiába várok napokat, ez csak alszik jóízűen...
-
félisten
válasz hampidampi #8887 üzenetére
Eszerint a Sleeping mod-ot játszod, abban mindenki horkol a mutánsokkal egyetemben. A Call of Pripyatban ebből csak az a rész valósult meg, amikor az alvó vérszopók között kellett végigsasszézni. El kell jutni a Kívánságteljesítőig és felébreszteni az egész bandát a játék végén. Akkor felriad a főhős is, aki még részeg állapotban esett bele a falu egyik pottyantójába és ott alaposan kialudta magát, miközben az egész izgalmas sztorit csak álmodta. A tulajdonképpeni játék majd ezután kezdődik minden Zóna-jóval megpakolva.
A Zóna Hírhordója című szamizdat Kitörés című rovatában olvasható:
Két ernyedt stalker fut össze a Janovi Vasútállomáson.
– Te is a zónázót várod? – kérdezi egyikük a másikra csüggesztve anomáliában hidrogénezett szempilláját.
...[ Szerkesztve ]
-
Veszett Róka
csendes tag
válasz hampidampi #8886 üzenetére
Igen, a survivor skill az. Pénz miatt pedig egyszer menj végig a Forestben kézben tartott detektorral. Hosszadalmas, de 50-70k körül lehet a haszna Szidorovicsnál. Legalább 4 Night Star van, darabja 2500, ezek a sötétben messziről világítanak. Aztán meg a bányában található Compass egyedül 12ezer, ha jól emlékszem. Vigyél sok antirad gyógyszert, különben a sok vodka meg fog ártani
Great Metal factoryban (ez a Bár) ha elindulsz Rostok felé, bal oldalt lesz egy kis udvarszerű valami (ahol a psy kutyák szaladgálnak) az udvarban egy BMP, a BMP-ben pdeig egy Berill ruha. Az is jó pénz, vagy lehet viselni. -
hampidampi
senior tag
válasz Veszett Róka #8891 üzenetére
Köszi, ezek megvannak, nem először viszem végig a LA-t, csak az 1.0047-tel még nem játszottam. 1.0045 volt a legutolsó nekem.
Amúgy közben megoldottam Nimble-t is. Tök véletlenül. Ha odaállsz mellé, mentesz majd visszatöltesz, állva jelenik meg. Szinte azonnal vissza akar feküdni, de ha gyors vagy, el lehet kapni egy beszélgetésre.
-
Veszett Róka
csendes tag
válasz hampidampi #8892 üzenetére
Nimble-re már nem emlékszem, de mintha nekem éjjel lett volna ébren.
-
-
Veszett Róka
csendes tag
válasz #16939776 #8896 üzenetére
Az egy nagyon hosszú pálya. Sokkal több jóság van benne, pl egy Groza is lőszerrel. Én speciel mindent és mindenkit kiirtottam mert szeretek nyugalomban bóklászni meg felfedezni, és érdemes olyan fegyverrel menni amihez a zombiknál van lőszer. Sörét nem igazán lesz és az nehéz is, de mindenki játsszon saját izlése szerint. Ja és úgy rémlik, hogy az elveszett stalker is ott bolyong valahol (Zhorik) de lehet hogy már keverem a verziókat.
-
csakdzsó
tag
Üdv.
Végigtoltam a 1.3003 verziót a legújabb(1.4007DC) után,stalker fokozaton.Tényleg jóval könnyebb a DC-nél.Mondhatjuk nem volt kihívás,üresnek tűnt és hiányzott sok küldi nekem,ami a DC esetében feldobta a játékot.Sok karakter hiányzott a küldijükkel együtt(1.3003)
Igazából nem értem mire gondoltatok,hogy elrontották,szerintem csak javítottak rajta.
Minden szempontból jobb és élvezhetőbb az 1.4007DC.köztudottan ugyebár a nácik árja atlantisziak, tehát valójában magyarok is nyilván és persze gyíkok is... Mé? Nem tuttad? :D
-
Veszett Róka
csendes tag
Hogy kinek mi a nehéz és mi jobb, az teljesen egyéni izlés kérdése, nem érdemes vitatkozni rajta. A 4007-ben bevezették a fejlesztéseket (a technikusok nem csak javítani tudnak) ellenben a lootolás (plusz a stashek keresése) felesleges lett, mert a hullák nagyon ritkán adnak értékes bármit. A 3003-ban a kereskedés nagyon hangsúlyos része volt a játéknak, a DCben viszont marginális. Emlékszem mennyit rohangásztam a halott városban, hogy kupacba hordjam a halott monolitosok fegyvereit (hullába pakolva) amit aztán egy UAZzal vittem Barmanhoz, de megérte
A küldetésekben pont nincs annyi különbség, amit most fejből tdok mint plusz, az a katona az elveszett gyár (lost factory) és a hegyvidéki út (north hills, régebben countryside) átjárónál. -
félisten
Csak kíváncsiságból. Moddb-n miért nincs fent a v1.3000 part 4?
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
Weor
csendes tag
válasz Plazmacucci #8902 üzenetére
Fent van az, csak a cookie-s elfogadós sáv eltakarja az oldal lapozásához tartozó gombokat
Írd be a keresőbe, hogy 1.3000 és ott lesz mind a négy, vagy fogadd el a sütiket a "Got it" piros gomb megnyomásával.
-
félisten
-
Weor
csendes tag
válasz Plazmacucci #8904 üzenetére
A jó öreg Lost Alpha...
A páratlan hangulata miatt időnként eszébe jut az embernek, hogy (újra) nekiáll, meg is néz pár képet és videót, eluralkodik rajta a nosztalgia...
...aztán letölti, feltelepíti, elkezd vele játszani és óránként átlagosan kap 2 agyfaszt -
félisten
-
csakdzsó
tag
válasz Plazmacucci #8906 üzenetére
"nem véletlenül vágták ki az eredetiből. Pl AUTÓ"
ÁÁÁÁÁÁÁ,az nem úgy van ám!Engem lehordtak,hogy a hülyeségeit fel mertem hozni a játéknak.Indok:nem kötelező használni....?!Mondjuk az autónak örültem,jó az.De a kilépegetések,fagyások és persze az ai botrány.Akkor is ha ingyenes.Most éppen beragandt egy küldetésem Pripiatban,mikor segítenem kell a katonáknak.
köztudottan ugyebár a nácik árja atlantisziak, tehát valójában magyarok is nyilván és persze gyíkok is... Mé? Nem tuttad? :D
-
félisten
-
csakdzsó
tag
válasz Plazmacucci #8908 üzenetére
Igen,a Niva 160kilóig terhelhető,azért az nem mindegy.A személykocsik viszont max 100kgot bírnak.Ilyenkor ajánlott valamelyik DC-t nyomatnod inkább,a járművek irányíthatósága egész jó lett ott.Meg persze ha mániákus gyűjtögető vagy,kell a Niva.
Az éjjellátós problémát azóta sem javították,ha kidobod a lámpád kikapcsol az éjjellátód!
Pedig semmi közük nincs egymáshoz.Mesterlövészpuska szar,nem is használom már...
És egy fegyverszakértőt bevonhattak volna a játékkészítésekor.köztudottan ugyebár a nácik árja atlantisziak, tehát valójában magyarok is nyilván és persze gyíkok is... Mé? Nem tuttad? :D
-
Weor
csendes tag
válasz Plazmacucci #8908 üzenetére
az kérlek szépen egy Moszkvics
-
félisten
-
Veszett Róka
csendes tag
válasz csakdzsó #8909 üzenetére
1.3003-ban az összes kocsi korlátlanul terhelhető. A csomag limitet a DC verziókban vezették be.
Szabad kocsik találhatóak a Countryside/North hills pálya mindkét végénél, a Radar átjárónál egy Moszkvics, a Lost/Concrete Factory végénél pedig egy rozsdás UAZ parkol a katonai ellenőrző pont mellett. Ugyanezen a pályán a banditák falujában van egy vezethető traktor is. Radar-Dead City átjárónál egy vezetető fehér Niva áll, de annak nem nyitható a csomagtartója. Darkscape-Dark Valley átjárónál áll 3003-ban egy Moszkvics, DC-ben egy Zaporozsec. Darkscape-ban a faluban áll egy működő traktor, illetve a déli monolitos ellenőrzőponton a Moszkvics (sárga tetejű Lada ). Ugyanitt, kissé távolabb rozsdás UAZ terepjáró.
...most fejből ennyi jut eszembe.
3003-ban gyakorlatlag végig lehetett menni UAZ-al az összes pályán, Cordontól a generátorokig. A mocsáron is keresztül lehet gázolni, a Bár felől Yantarba is vezetett út - ez az átjáró a DC-ben kocsival már nem járható, kissé arrébb tették az átjárót, emiatt a kocsival csak a kerítésnek lehet nekirontani és kerülni kell Bár-Construction site-Yantar-Swamps útvonalon. Pripyatban két út is van a városon keresztül, én általában a jobb szélsőt használtam ahol 3-4 bloodsucker áll őrt.
A fagyások és egyéb bosszantó dolgok... Nem tudom. Én még ezekkel együtt is élveztem mindkét verziót, nekem sokkal fontosabb volt a hangulat mint a bosszankodás. És nem szabad elfelejteni, hogy a vanila változatok sokkal kevésbé fagynak mint a mindenféle modolt, magyarított, balanszolt stb. verziók. -
PeL
addikt
válasz Veszett Róka #8912 üzenetére
Nem tették rosszul hogy bevezettek súlylimitet, emlékszem még 1.3000-ban annyi cucc volt az autómban, hogy belaggolt 1-1 másodpercre mindig a játék mikor valamit kivettem belőle vagy beleraktam, és közben mindig arrébb pattogott az autó, olyan hangot adva mint amikor nekimegyek valaminek. Egyszer konkrétan volt olyan hogy megbokrosodott és felborult magától
-
csakdzsó
tag
válasz Veszett Róka #8912 üzenetére
Hát csodálkoztam egy nagyot,amikor a 1.3003 esetében szembesültem a kocsik teherbírásáról..az első reakcióm negatív volt,gyak.csalásnak vettem.Aztán egyre jobban örült a szám.
Én is azt vettem észre,hogy több gépjármű használható,a DC-ben tán kettő.A 1.3003-esetében a személykocsik jól mentek,csak a Niva volt életveszélyes,mint egy léghajó az úton.Végül is felfogtam feature-nak.
Kocsik nélkül szerintem irdatlan nehéz lenne a game,végig használtam őket.
Az átjárás 1.3003 esetében nekem nem ment kocsival bemennem Yantarba ,Factoryból.A DC-ben átlehet.(ha jól emléxem)
A sárga tetejű Moszkvics nagyon kafa,imádtam...iszonyat ment kis fogyasztással.
UAZ sem rossz,de inkább maradtam a Nivánál.
Pripyatban kocsival átmenni szintúgy élmény,természetesen jobboldalt a vérszopók felé mentem.Előtte esetleg kis gránátozás nem árt beléjük.
A Stalkerrel párhuzamosan a FEAR-t adták ki,(Jupiter nevű motor,szuper fizika)csak megveszik az ukránok és időben kijön ez a game is.Esetleg még a graf is jobb,meg a fizikai rész.A többiről nem is beszélve..
Stalkerben annak lesz erősebb a fegyvere és a páncélja,aki előbb észreveszi a másikat és lő???Na ez programozási ökörség.Ha az ellen lő először,akkor háromszor annyit kell belepumpálnod.
Ezt sosem értettem.[ Szerkesztve ]
köztudottan ugyebár a nácik árja atlantisziak, tehát valójában magyarok is nyilván és persze gyíkok is... Mé? Nem tuttad? :D
-
Veszett Róka
csendes tag
Ilyen nekem is volt
3003-ban én is annyit zsúfoltam bele amennyit csak elértem. Szükség volt rá, abban a verzióban sokkal minőségibb cuccok voltak az áldozataimnál, ráadásul jobb állapotban. Emlékszem, hogy amikor Dead Cityben összefutok Dokival aztán a katonák kiirtják a monolitosokat mennyit rohangásztam amíg két baromi nagy halomba összehordtam minden cuccot amit csak lehetett. Aztán kellett egy útvonal a kocsinak hogy mindent bele lehessen pakolni, és a végére mennyit kellett rohangálni a kocsitól Barmanhoz mire mindent eladtam Meg volt olyan is, hogy egészen Sidor bunkerje elé parkoltam az ószeres verdával. Fiatal voltam, kellet a pénz na
Régi szép idők... -
Pet84
tag
válasz csakdzsó #8914 üzenetére
"A Stalkerrel párhuzamosan a FEAR-t adták ki,(Jupiter nevű motor,szuper fizika)csak megveszik az ukránok és időben kijön ez a game is."
Az egy cső fps ez meg egy nyitott világ, köze nincs a kettőnek egymáshoz, ergo a fear engine képtelen lett volna lekezelni amit le kellett volna neki stalker alatt.Nasenscheidewandverkrümmung
-
félisten