Új hozzászólás Aktív témák
-
cheatergs
senior tag
Pláne, h a játék felépítése alkalmatlan a mészárlásra. Gondolok itt a sebzésrendszerre, a lőszermennyiségre, fegyverberagadásra, a spawn-respawnra, a játékos sebességére, környezeti interakcióra stb.
Am ez a quantity>quality általában érvényes a modder közösségekre, ld. Skyrim, ahol számtalan modot azért nem pakoltam fel, mert ökörségeket "égettek hozzá".
Mindig minden mindegy
-
capulet75
addikt
Nem tudom hogy csak én vagyok-e ennyire szerencsés, vagy más a balszerencsés, esetleg egyéb anomália, de nekem nem volt gondom az LA-vel szinte soha. Volt persze 1-1 bug, ( kb tényleg csak kettő ha jól emlékszem, és az még az első verzióban ) de az újraindítás, esetleg az egyel azelőtti mentés loadolása mindig megoldotta a gondot. A poén az az hogy hosszú évekig olvasgattam ezekről a radeon driver mizériákról, nekem az sem volt soha semmivel EGYSZER SEM, pedig volt a 4800Ti-től kezdve a 6970-ig bezárólag minden vörös kártyám. És nagyüzemben toltam a játékokat.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
félisten
-
félisten
Például a leszakadt hídnál is van bug, simán le lehet lődözni a katonák némelyikét, ahogy a posztjukon ácsorognak. A mesterlövészt kiiktatva senki sem figyelt fel a lövöldözésre.
A holttestek nagy része elég hamar eltűnik ebben a játékban is, például Agropromnál, és nincs idő tölténygyűjtésre.A kutyák viszont elég kitartóan loholnak az ember után.
Elcsaltam a patkányokat a Vétkekig, akikre rátámadtak, de a Vétkek mindet elintézték.
Farkasnak egyből odaadtam a kulcsot, jól tettem?
Ami talán kissé túlzás, és mindkétféle játékban (Dezowave és SeregA-Lus) benne van, hogy a zombikat alig lehet kifektetni. Ez a nehezítés az Oblivion Lostban is megvolt.
Emiatt nem vállaltam el a szeméttelepi zombik kiirtását, mert az felemészti a csekély sörétkészlet jelentős részét.Agropromnál a föld alatt járva hiányoltam a jó öreg Irányítót, csak burerek és vérszívó van, meg patkány és zombi, legalábbis én ezekkel a szerzetekkel futottam össze.
-
kekeeci
senior tag
Bocs a szőrözésért, de gránát-, vagy rakétavetőről lehet szó, aknavetőről semmi esetre.
Nagyon kevés játékban található, a STALKER nem tartozik közéjük.kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
félisten
Én meg szeretek mászkálni, még azt se bánom, ha nem ugrik elém minden bokorból valami "ijesztegetni" akaró rémség.
Két küldetés között van értelme a mászkálásnak még üres terepen is. Anomáliába is beleléphetsz, ha nem vigyázol, nem muszáj mindenütt mutánsoknak matatniuk.
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #6610 üzenetére
Nem rossz az, ha kicsit benépesítik az üres terülteteket. Na de ne sablonosan mutáns hordákkal, hogy ahányszor arra jársz, már tudod előre, hogy itt töltsd be a fegyvert, mert most jön 20 pszeudokutya, aztán vegyed gyorsan a gránátot mert őket 10 burer követi, majd jönnek a snorkok is... És ez újra meg újra a végtelenségig. Akkor inkább legyen üres a hely. Lehetne úgy, hogy random tegyen be csak 1-2 mutánst és mindig más fajtát, hogy ne kelljen mindig leüríteni az elég nehezen megszerzett lő táradat, és hogy unalmas se legyen annyira. De ők nem. Ahol csak 2 volt, oda 10-et tesznek, ahol meg egy se, oda is 12-t. Ne izélj, itt hentelés kell az elvtársaknak mert ők azt szeretik
-
Sensut
őstag
válasz capulet75 #6602 üzenetére
Akkor én is szerencsés vagyok, mert nekem se volt soha bajom az EREDETI LA-val, pedig legalább 5x játszottam végig. Egy helyen crashelt általában, amikor először átlépünk Agropromba és felkér a sztalker, hogy segítsünk megvédeni a bázist. Ott jön a bejátszás a harcról, és utána mindig kidobott valamitől az asztalra. Talán még lehettek véletlenszerű leállások, de azokra nem is emlékszem. Melyik Stalkerben nincsenek? Más LA verziót soha nem is próbáltam.
-
félisten
Az eredeti háromszor is kivágott (értsd úgy, hogy háromszor újratelepített játék), kétszer a játékórák elején, a játékból kilépés közben (és hibaüzenet nélkül), egyszer pedig Agropromnál a föld alól felmászva. Ilyenkor újraindításnál mindig visszaállított alapértékekkel fogadott a menü (felbontás, nyelv, minden).
A szintén többször feltelepített SeregA-Lus-szal egyszer sem volt ilyen jellegű problémám, habár nem játszottam végig (csak Sötétvölgyig). SeregA-Lusnál egy furcsaság volt, hogy a kiszabadított Szolgálatos nem volt hajlandó elmenekülni, csak ácsorgott a "ketrecében".
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #6613 üzenetére
Nem tudom na mit mondjak. Nálam jól ment mindig az eredeti, ezért nem is próbálkoztam mással. Feltelepítettem mindent, amit a telepítő kért (DX, VisualC++ stb.) + a javítás. Csak egy külső patchet használtam utólag ami kimondottan az eredeti kiadáshoz készült. Ebben elvileg voltak javítások, de én nem nagyon vettem észre őket. Bugok viszont vannak a játékban, amik nem vezetnek épp crash-hez, de mindképpen újratöltésre kényszerítenek. Reméljük ezeket javítják épp most.
-
Kaszas1990
csendes tag
válasz Kaszas1990 #6594 üzenetére
Na megkaptam hosszas kereses utan. Fox pincejebe kell lesetalni es akkor megadjak az utolso szefkombinaciot. A szef a kozeli atlepohatarban talalhato meg a szef az egyik epuletben!
-
cheatergs
senior tag
Brrr... X-laborok! A Stalkerben ijesztőbbek a klausztrofóbiát kiváltó földalatti területek, mint az általam ismert horrorjátékokban. Pdg pl. a SOMA-ban nincs is fegyvered az ellenségek ellen. Nem tom h csinálták, de a dungeon-ök a Stalker legerőteljesebb részei a játéknak.
Mondjuk a SOMA-ban - logikus okból - irritál a fegyvertelenség, pláne a Dead Space-re hajazó környezet miatt. Legszívesebben venném elő a plazmavágót masszává kaszabolni azokat az irritáló proxykat meg fleshereket.
Mindig minden mindegy
-
félisten
Sziasztok!
Már megint belefutottam egy furcsaságba. Valószínűleg nem játszok helyesen ezzel a játékkal.
Agropromnál már elvégeztem a Vakondos küldetést, de valami rosszul sülhetett el, mert beragadt egy feladat, holott már régen túl vagyok rajta.
Ez a "Segíts a sztalkereknek visszaverni a katonákat".
Ádáz küzdelem volt. Lehet, hogy egy fontos személy halála miatt nem engedi el?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Már voltam, többször is.
Lövész új "rejtekhelye" mekkora marhaság, nem messze található a lépcsőlejárótól, szem előtt.
Becsuktam magam mögött az ajtót, de amíg a dokumentumot keresgéltem, sunyin kinyitotta a hadsereg és hátba lőtt, hirtelenjében nem is tudtam, hogy mitől haltam meg.
(#6622) rétisün
Néznék más modot, de mindegyik halmozza a bugokat, amiket olvastam róluk, ennél talán még rosszabbak is (Legendary, Stalkersoup).
-
félisten
válasz Lomha 8V #6625 üzenetére
Na mindegy, újrakezdem majd, de ezek után húzósabb feladatok előtt mindig készítek egy saját mentést is a gyorsmentéseken kívül.
Egyébként, ha megvan a Bárba elvivendő doboz az agropromi katonai épületéből, akkor ugye nem kötelező a harc a katonákkal? (Habár adnak hasznos rejtekhely információkat.)
-
félisten
Az fura volt, hogy Róka kiszabadítása után később a sztalkerek kiirtották a Vétkeket, csak a főnök maradt életben, azt meg szegényt a patkányok támadták le, de még úgy is állta a sarat.
"Kötelező" megtámadni a leszakadt hídnál az őrséget?
Csak amiatt kérdezem, hogy ne lődözzék le az arra járó sztalkereket. Ám ha lehet, inkább elkerülném az értelmetlen gyilkolást, és a lőszer pazarlását.
-
capulet75
addikt
válasz Dhampir #6627 üzenetére
Nem kötelező de én mindig csinálok mentést előtte, és addig irtom a snipert fent amíg be nem ad vagy 80-100 lőszert a dragunov mellé, azzal nagyon sokáig el lehet menni. Az Agropormnál levő katonai bázist 90%-ban ki lehet vele irtani.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
félisten
válasz capulet75 #6630 üzenetére
A harcosoknak is szerettek volna kedveskedni az alkotók.
Más:
Most a Vétkek maradtak életben, és a sztalkerek húzták a rövidebbet. Ebben csak az volt a rossz, hogy így "nem járt" a Chaser, viszont valahonnan akadt egy Gyöngy képződmény, ami csupa pozitív jellemzővel bír.
A TOZ puska sem rossz, mert van ereje, de amíg újratöltöm, addigra "megpimpulínyóz" egy csorda.[ Szerkesztve ]
-
-szabi-
őstag
Hi
Egy időre most félreteszem.
A járműhasználat annyira el van b@szva, hogy nincs rá szó.
Állandóan felborul, mikor meguntam elmentem gyalog az átjáróig, persze az elsőre sikerült még helikopterrel a hátam mögött is és mi van!??
A kapu zárva, mert át kell törni kocsival.
Ha arra vágynék, hogy egyféleképp csináljak valamit akkor a fos COD-ot játszanám.
Ebben eddig az volt a jó, hogy kedvem szerint csináltam, de most...
Üdv -
kekeeci
senior tag
-
Vadpapa90
újonc
válasz Kaszas1990 #6552 üzenetére
Hello akad egy olyan problémám, hogy a mappában nincsennek benne azok a filok amiket átt kell íri, teendő? köszönöm
-
-szabi-
őstag
Mikor gyalog menet nyitottam volna "zárva a kapu" üzenetet kaptam.
Nah megyek megpróbálom ma este is.
Azért egy esti páleszt legurítok, ne idegesítsen fel - mint tegnap - ha nem sikerül.
Tudom, tudom ha már stalker akkor vodka de az nincs itthon.üdv
-
félisten
-
félisten
Vajon miért oly nehéz sörétekhez hozzájutni?
Alig árulnak belőle, pedig a laborokban (X-18, X-14) jól jött volna, mert hamar kifogyott a készlet. Szerencsére a Viperhez még volt lőszer.
Az X-14-ben az volt a legnagyobb szívás, hogy amikor az utolsó Vérszopót kerestem, és beléptem abba a helyiségbe, ahol megbújt, pont kifogyott az elem a lámpából, a Chaser utolsó 6 töltényét pedig el sem tudtam sütni, mert a fegyver közben beragadt.
Remélem lesznek még ilyen jó kis laborok.
-
félisten
válasz capulet75 #6647 üzenetére
Arra vigyáztam a fejlesztésnél, nehogy géppuskává váljon.
Emiatt szeretem a spórolós Toz-t, csak mutánsfalka rohamánál elég bajos vele a túlélés, kivéve nyúlcipővel.
Egyébként a sörétkészletemet leginkább a Szeméttelepes zombiküldi emésztette fel, amit még naív fejjel elvállaltam a Hangárban.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Szaharov jó adag (általában 60 darab) söréteket árul.
A földalatti küldetések nagyon jók. Az X-18 és X-14 után a jantari is príma volt. Remélhetőleg lesznek még ilyen rémekkel teli földalatti helyszínek.
-
félisten
Hatalmas az a rádióműsor, ami a háttérben Szaharovnál szól.
Az SPSA-14 sörétest lehet valakivel javíttatni? Nem szokott megjelenni a listában.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 3
- Steam Deck
- Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
- Autós topik
- Elektromos autók - motorok
- Gitáros topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kompakt és hordozható számítógépházzal rukkolt elő a DeepCool
- ASUS routerek
- További aktív témák...