Új hozzászólás Aktív témák
-
kislaki92
senior tag
vannak átjárók ahol zozókat öltél meg burereket...és ott az egyikben...orvosi asztal..elmozdíthatatlan..arra ugorj fel és nézelődj...ott kifogja dobni a rejtekhelyet!
ha lelősz egy embert a seregből szemétláda vagy, ha egy sötét bőrűt lősz le a Közel-Keletről,hőssé válsz, sikolyok melyet országod okoz,füledig sosem érnek el...
-
Execute
tag
Ez mi miatt van? Valakinek volt esetleg már ilyen? Túl sokáig tartottam rajt valamelyik billentyűn a kezem?
[ Szerkesztve ]
-
borovi
aktív tag
válasz Alienhun79 #2146 üzenetére
no most, hogy én lettem a közellenség a véleményem miatt, elmondom megint, szépen, tagoltan: én nem látom akkora problémának, ha nem jött volna ki most ebben az állapotában ez a gém, hanem csak később, kevesebb hibával.
az ugyanis, hogy közben kikerült egy hibákkal teli korai verzió a netre, amitől dezoék óva intenek mindenkit, nem jelentett volna akkora konkurenciát. ellenben lehetett volna még dolgozni ezen a verzión, hogy ne ekkora bughalmaz legyen.
mert most így 2 problémás verzió van kint. nem tudom, érthető-e, amit próbálok megfogalmazni, de jobban nem tudom.
persze lehet haragudni rám a véleményem miatt, de attól még ez a helyzet.
szerencsére, mint írtátok, jön a pecs, így aztán királyság lesz!
és mielőtt félreértés történne vagy belemagyarázás: végtelenül hálás vagyok a játék készítőinek az elvégzett grandiózus munkáért. -
kislaki92
senior tag
értem én...de ha még vártak volna vele akkor a kiszivárogtatott lost alphát szarrá moddolják meg minden szar és ugye kb. nyáron jött volna ki...meg most gondolj bele...fent van a neten egy lost alpha...meg nyáron megjelent volna...az emberek inkőább letöltik a neteset minthogy megvegyék....muszáj volt kiadni különben ha sokáig várnak már az emberek talán már nem is akarnának venni belőle...mert ők már végigjátszották,tudják a sztorit blabla..persze van egy réteg akik támogatták volna őket a lemez megvételével! mint én
ezért kellett kiadniuk...meg ott a gsc...50%-ban ez az övükéha lelősz egy embert a seregből szemétláda vagy, ha egy sötét bőrűt lősz le a Közel-Keletről,hőssé válsz, sikolyok melyet országod okoz,füledig sosem érnek el...
-
jozzy222
csendes tag
Sziasztok! Az alábbi hibával kapcsolatban kérnék segítséget:
Az x14 labban vagyok bemegyek egy ajtón egy ordítás és kilép evvel
Abort called
form: Gamedata\scripts\xr_effects.script in function func (594)
line 599
Description: cannot find object with story_id 6604Köszi .
gigabyte p45 ds3 e2180@3.2 ati 4850
-
Aino
tag
Lake Yantar-ban hol van a földalatti labor? Nem mutatja a térkép és már egy órája csak ezt keresem.
Szerk. Már megvan[ Szerkesztve ]
-
kislaki92
senior tag
egy kérdés...mindenki bandita lett miután az a köcsög kiadta a küldetést ,hogy menj az x laborba?
ha lelősz egy embert a seregből szemétláda vagy, ha egy sötét bőrűt lősz le a Közel-Keletről,hőssé válsz, sikolyok melyet országod okoz,füledig sosem érnek el...
-
Alienhun79
tag
dezowave
(újonc)
Egy különálló játék, nem igazán hívnám modnak mivel minden szegmensében más mint az eredeti, a mod meg inkább az, ha 1 játék bizonyos részeit átvariálod, módosítod, és továbbra is szükséges az alapjáték a mod futtatásához.
Annyiban változott a helyzet, hogy nem hivatalos kiegészítő lesz, hanem ingyenes.
----------kicsit más----------
Sokan nem értik mi a probléma a kiszivárgással, és példákkal dobálóznak. kicsit rendet szeretnék tenni (nem ezen a fórumon olvastam, de ti is láthatjátok itt-ott). Többen említették a HL2-t, vagy DeusEx-et, vagy Risen2-t, de van még csomó. Ezen felsorolt játékok nem teljes verzióban szivárogtak ki (risen 2-ben az első fejezet, deus ex human revolutionban is csak pár pálya, a halflife 2 meg egy halom pálya, csomó kacattal, de semmi konkrét). Továbbá a kiszivárgott játékokhoz a rendes hivatalos megjelenés előtt még nem volt publikus sdk, modkit, vagy bármi, amivel lehetne a kiszivárgott dolgokat módosítani, szétszedni, új dolgokat belétenni, és esetleg teljes produktként árulni. A mi esetünkben a teljes játék került ki, fejlesztői kódokkal végigjátszható, minden benne van szinte, csak még nem befejezett állapotban és mivel nem megjelenésre szánt, így minőségileg sem olyan. Továbbá stalkerhez van már sdk, és csomó modkit lassan 7 éve, itt hetek, esetleg hónapok kérdése, és bizonyos modderek szénné lopják az egészet. Nem igazán szeretném modpackokban viszont látni több éves munkánkat, főleg nem hivatalos megjelenés előtt, egy kilopott verzióból trancsérozva. Ezt megelőzve döntöttünk úgy,hogy nem húzzuk az időt tovább, és megjelentetjük saját magunk a játékot. Így persze nem hivatalos, de nincs is annyi kötöttség benne, aki meg akar így is tud támogatni. Cserébe mi sem lépünk le a megjelenés után, hanem frissítgetjük majd szépen a játékot.
Remélem, de csak remélem[ Szerkesztve ]
tesztoszteronstalkerista
-
kislaki92
senior tag
meg ha figyelted a moddb-t 26-27-én.26-án 9.5 körül volt az értékelés...késett mert fenntakadások voltak...erre leszavazták 8.5-re ... ilyen emberek...pofám nem lenne
ha lelősz egy embert a seregből szemétláda vagy, ha egy sötét bőrűt lősz le a Közel-Keletről,hőssé válsz, sikolyok melyet országod okoz,füledig sosem érnek el...
-
Cheesus
senior tag
Amúgy újkeletű játékosok figyelmébe ajánlom, hogy ha eljuttok addig, ne igazán pakoljatok a kocsi csomagtartójába, mert fogja magát, és eltűnik... Mmint nem a kocsi, hanem a batyu benne.
https://www.twitch.tv/csehla
-
Execute
tag
válasz kislaki92 #2168 üzenetére
Hát ehhez a gémhez egyelőre nem elég jó, úgy néz ki...
7950 elég jó amúgy igen, teljesen meg vagyok elégedve velük. Most 1100/1400Mhz-en pörögnek. Néhány esetet leszámítva a crossfire is elég jól skálázódik.
Legutóbb ezt dobta a gép. Csak nálam jönnek elő ilyen "mondvacsinált" crashek?
[ Szerkesztve ]
-
-
félisten
Hatalmas pályák, ugyan azok a küldetések szinte, sok futkározás. Kicsit uncsi.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
kislaki92
senior tag
válasz Execute #2175 üzenetére
mert mondjuk nem mostanában akarok újítani... hd 7870 oc + amd fx 6300 3.5 ghz + 4*2 gb 1666mhz ram...én is megvagyok elégedve teljes mértékben...rossz szavam nem lehet bf 4 fullon meg ilyenek
majd mondjuk ramot kiakarom bővíteni mert volt,hogy shoc mod-legendarynál betellettxDDD de akkor elég sok minden ment mellette[ Szerkesztve ]
ha lelősz egy embert a seregből szemétláda vagy, ha egy sötét bőrűt lősz le a Közel-Keletről,hőssé válsz, sikolyok melyet országod okoz,füledig sosem érnek el...
-
capulet75
addikt
Borov páncélszekrénye után vissza akarom vinni a dokumentumokat a banditavezérnek, de amikor át akarok menni arra a pályára, mindig a dark valleybe vezető autosave-t tölti vissza.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
Barin_Duty
tag
válasz Plazmacucci #2174 üzenetére
Várd ki Yantart, meg az azutáni részt!
-
Execute
tag
válasz Balathruin #2182 üzenetére
Furcsának kellene lennie?
-
M@trixfan
addikt
válasz Balathruin #2184 üzenetére
Hát igen, COP motor lehet jobb alap lett volna a plusz effektek szempontjából.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
félisten
válasz Barin_Duty #2181 üzenetére
Amikoj mentek Yantajba, a tajtajék pejuszjój ne fejejtkezzetek ej.
-
Balathruin
veterán
-
félisten
válasz Barin_Duty #2189 üzenetére
A Stalker laborok keményen beszarrintósak.
-
looke fiery
újonc
Lehet volt már de nem találtam a forumban rá megoldást.
Garbage-röl mikor mennék át a Barkeperhez ezzel a hibával kidob:
(I)(I)Expression : fatal error
Function : CBlender_default:ompile
File : BlenderDefault.cpp
Line : 62
Description : <no expression>
Arguments : Not enought textures for shader, base tex: ston\ston_bort_j01(/I)(/I) -
vhw
addikt
válasz looke fiery #2192 üzenetére
A grafikai beállításoknál a Static lighting helyett valami mást válassz - van 3 lehetőséged azon kívül; amit bír a géped. Utána menni fog.
Más:
dynamic light-on volt egy kis kellemetlenség a Rostok-i labornál;
- a fegyver nem lesz látható a kezemben
- belépve lesz pár patkány, mikor elkaptak besárgult a képernyő, a játék megfagyott, - bár PDA-t meg inventoryt nyitogatni lehetett...-> visszaváltva staticra működött...
Más #2; Yantarban, kis bug: a proffal nekem nem sikerült a "hagyományos" módon az ablakon keresztül beszélni, ahogy az előző részekben - kivágott az asztalra. Szépen be kellett hozzá menni körbe az ajtón.
+tip: a TV-s kis helyiségben az ágyak közötti asztal alatti kartondobozba lehet cuccolni.
[ Szerkesztve ]
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
looke fiery
újonc
Hála s köszönet a "static lightra" közben rájöttem de úgy szaggat mint az állat, pedig eddig tök játszható volt, hát ez a kiadás csúnyán el lett kapkodva még "a stalkerhez" mérten is....
-
Barin_Duty
tag
válasz looke fiery #2194 üzenetére
Ugyan miért lett elkapkodva... Egyébként nekem játszható volt végig
[ Szerkesztve ]
-
vhw
addikt
válasz looke fiery #2194 üzenetére
Más pályán visszaállíthatod - gondolom a hardver nem izmos.
Meg előbb-utóbb javításra is kerül."Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
looke fiery
újonc
Tény hogy nem izmos masina, de a célnak megfelel (core2, 8GB, HD5770) és eddig nem volt gond egyik stalker mod-al sem teljesen elvezhetően futott mindegyik, nyilván fura de a csilli-villi színes-szagos grafika viszont agyatlan lődözős nem az elsődleges, ez is elmenne mezei static lighton pár kisebb elszálláson kívül nem is volt vele semmi gond eddig.
Stalkernél meg ugye megszokott ha kicsit bugos de azért többnyire játszható.
Igazából nem volt eddig játék amire azt mondtam volna kéne miatta vasat cserélni, ami nem fut az nem is igen érdekelt stalkerek meg mentek szépen.
Na majd meglássuk, pedig a játék "megvétele" részemről alap de ez még demonak is gáz, persze ez csak egyéni szubjektiv vélemény... -
félisten
válasz looke fiery #2197 üzenetére
De 5770 sose volt elég hozzá ha bármilyen plusz effekt vagy render be van kapcsolva. Pláne nem a CoP modokhoz Dx10 vagy felette.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
SaGa59
őstag
válasz kislaki92 #1653 üzenetére
Nálam is előjött ez a "kockás kéz" effekt, ami nem csak a kézen, hanem a többiek arcán, fején is látszik. Árnyékolási hiba, mert ahogy mozognak ez is változik.
Több iterációval kikisérleteztem: az SSAO minőséget off-ra kell tenni és a DOF-et ki kell kapcsolni, akkor nem jön elő.
Ha be van kapcsolva, akkor sem mindig és néha segít rajta egy alt-tab-os ki-be lépés, máskor meg attól jön elő. Szóval az ányékolás renderelésének a hibája és gyanítom driverfüggő is lehet. Nálam ATI 77xx kártyával jön elő.Egyébként a sebesség (fps) eléggé hektikusan működik. Időnként ugyanazzal a beállítással kb 1-2 fps-t produkál, újraindítva ugyanazzal meg bőven 40 fölött (nem tudom mennyi, de minden és mindenki folyamatosan mozog). DX10.1-es beállíás, az SSAO és a DOF a fenti hiba miatt kikapcsolva, meg a motion blur, mert nem szeretem. A grass shadow kikapcsolva, és a grass density meg a particles távolság lehúzva kétharmad környékére, minden más feltolva. AA kikapcsolva, azt a driverre bízom inkább.
1920x1080.STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
op.erik
aktív tag
S.T.A.L.K.E.R.: Lost Alpha Mods v4 - rengeteg hasznos tipp a bugokra, és a LA 1.3-hoz készített modok gyűjtője S3r1ous modder által.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Motoros topic
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Projektor topic
- Még annál is olcsóbb lesz a Blackview Hero 10
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Microsoft Excel topic
- Milyen házat vegyek?
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...