Hirdetés
- StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
- Unknown 9: Awakening - Amit a játékról tudni érdemes
- Jövő hónapban Xbox-on is kipróbálható lesz a Fragpunk
- Újabb kedvcsinálón a The Last of Us TV sorozat második szezonja
- Újabb játékmenet videót kapott a Dragon Quest III: HD-2D Remake
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- PlayStation 5
- Elden Ring
- Path of Exile (ARPG)
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- War Thunder - MMO Combat Game
- Bestbuy játékok
- Elite: Dangerous
- Ingyenes az Epic Store-ban a The Spirit and the Mouse
- StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
-
GAMEPOD.hu
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Piftuka
veterán
válasz Mcarthur #3524 üzenetére
Ne haragudj, de én nem vettem észre a kérdésedet!
Itt van néhány segítség: Call of Pripyat Game Guide (http://guides.gamepressure.com)
Találsz térképeket is, de én azt javaslom, hogy csak akkor nézz meg egy küldetést, s a térképet is csak akkor használd, ha már végképp nem boldogulsz.
Különben rontja a játékélményt, mert teljesen részletes leírást ad a küldetésekhez.
Az anomáliákat vizsgáló műszert elméletileg nem lehet rossz helyen letenni. Azokon a helyeken kell és lehet telepíteni, amelyeket a térképed is mutat.
Amikor a megfelelő helyre megérkeztél, s pontosan oda álltál, ahol a radar is jelöli a helyet, akkor ott aktív lesz a "Put device down", vagy valami hasonló felirat, s ugyanúgy a "Use" funkcióval tudod telepíteni.
Ha esetleg "drag & drop" módszerrel eldobtad, akkor keresd meg; ott kell lennie. A játékban eldobott tárgyak - elvileg - nem tűnnek el. Én is eldobtam számos kacat fegyvert még a játék elején, s ugyanott megtalálható mindegyik a sokadik mentés és betöltés után is.
Néhány hasznos honlap még:
/Források: http://forums.steampowered.com
http://stalkercopfaq.uw.hu
http://stalker.wikia.com/"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz Mcarthur #3546 üzenetére
"A fegyvermódosításoknál is van néhány értelmetlen."
Van bizony. Most egy kicsit fel is húztam magamat ezen a programon.
Jó lenne, de valami iszonyatosan buta több esetben az AI. (Egyébként engem most már komolyan zavar az Exo lassúsága.)
Ugyanis a "Mitya" nevű sztalkert kellene a banditáktól kiszabadítanom, de bármikor érek is oda a csapathoz, mindig hallom a távolból, hogy ugat egy rakás kutya, a 3 sztalker pedig veszettül lövi őket, s mire odaérek, a kutyák szétcincálják őket.
Pedig az lenne a küldetésen a csapat, akivel együtt kell dolgozni. (Tudom, szólóban is ki lehet pucolni a banditák fészkét, de így érdekesebb.)
Próbáltam éjfélig aludva, majd tőlük nem messze megvárva a hajnali 1 órát, vagy 1 óráig, aludva, két napot is átaludva 1 óráig... semmi nem változik. Az a csapat kutya mindig ott van, s szétkapja a sztalkereket.
Egy korábbi mentésnél próbaként megcsináltam már ezt a küldetést, s akkor mindhárman velem tartottak, mert nem voltak kutyák.
Most még azt fogom megpróbálni, hogy visszaveszem a "rohampáncélt", s abban hátha futva odaérek (mindig a sztalkerektől azonos távolságban kezdenek támadni a kutyák), s szétlövöm a dögöket, mielőtt azok megölik a 3 fickót.
Ha nem megy, akkor megcsinálom egyedül a küldetést, de a sokkal korábbi állást már nem fogom visszatölteni emiatt.
- Az már csak a "hab a tortán", hogy a banditák AI-ja is annyira hülye, hogy a koromsötét éjszakában nem zavarja őket, ha tőlük kb. 100 méterre géppisztolyok ropognak. Az őket elvileg "meglepetés szerűen megtámadó" sztalkerek fegyverei. No comment!
- Ráadásul a játékban a hangtompítós fegyverek értelme egyenlő a nullával. Az említett táborhoz lopakodva, sötétben, az első őrt csendben kiiktatva azonnal riadót fúj az egész tábor. (Pedig semmit nem hallhattak, nem láthattak.) Szintén no comment!
- Újabb iszonyatos bug "Uncla Yar" (avagy "Jar bácsi") küldetése Kopacsi faluban. Együtt elmegyünk oda, levadásszuk a zsoldosokat, s utána beszélnem kellene vele.
Ő lemegy a lépcső aljába, ott megáll. Amíg a lépcső tetejéről nézem, ott áll. Amint lemegyek hozzá, elkezd "rángatózni". Mintha több ezer volt rázná. úgy rázkódik a karaktere, mintha a lépcső alján a falba akarna beugrani (természetesen nem tud).
Emiatt nem lehet beszélni vele. Semmi sem segít. Vagy ott hagyom, vagy lelövöm. A küldetést természetesen egyik esetben sem lehet befejezni. (S akkor még nem is tudom, hogy ez kell-e a végigjátszáshoz.)
- Aztán ott vannak az olyan bosszantó hibák, mint pl. a Szkadovszk hajó sztalker őrei, akik nyugodtan hagyják, ha a hajó mellett 2 méterrel széttépi az embert egy csapat kutya és/vagy egy kiméra.
Sőt közben még ők fenyegetik az embert, hogy "Pajtás, ezen a helyen nem járkálhatsz fegyverrel".
Tehát nem az van, hogy a mutánsokkal a nyomomban rohanok a hajóhoz, hanem amikor jövök ki, s még a fegyveremet sem tudtam elővenni, a mutánsok rámrontanak. Amikor pedig fegyvert ragadok, azok a barom AI által irányított sztalkerek fentről nem lövik a mutánsokat, hanem nekiállnak fenyegetőzni.
- Jupiter-en a tudós bunkernél szintén megtörtént ugyanez nem is egyszer. Kiléptem, s már jöttek is a kutyák, de fegyvert nem szabad használni ott sem, mert a zsoldosok nem engedik. (A támadókat "természetesen" sem ők, sem az ajtó előtt várakozó sztalker csapat nem lövi.)
- A páncélhoz visszatérve... Az Exo nagyon jónak tűnik, de RPG-s szemmel nézve röhejes a tartóssága.
Igaz, hogy a golyóállósága szinte maximális, de már1-2!!! bekapott AK lövedéktől kb. 10-20%-ot romlik a tartóssága, még úgy is, hogy a "megbízhatóságra" 30!!!%-ot pakoltam a fejlődésfán. Az ilyen "brutális" páncélnak ennél sokkal jobban kellene bírnia a gyűrődést.
Komolyan mondom, hogy ennél a szinte nulla védelemmel rendelkező, alap "sztalker páncél" is jobban bírta a gyűrődést. Egyszerűen nem is értem, hogyan képzelték el mindezt a fejlesztők. Iszonyatos logikátlanság.
Mindent összevetve ott tartok, hogy visszatérek a "rohampáncél" használatához. Igaz, hogy a golyó és a harapások elleni védelme az Exo ruhához képest bakfitty, de legalább lehet benne szaladni, s a többi védelme is elég korrekt.
- Igaz, a "pszi védelemmel" is volt problémám. Amikor "irányítóval" találkoztam, teljesen kimaxolt védelem és a +150-es pszi-blokkoló tabletta használata esetén sem láttam különbséget az alacsony pszi-védelemhez képest. Ugyanúgy támad, ha lát, s ugyanakkorát sebez. Gyakorlatilag ennek a védelemnek semmi értelme.
Mindezt úgy, hogy a védelem elvileg 100%-os. (RPG-ben ezt hívják "immunitásnak".)
Végül is... ha a Zatov helyszínt gyakorlatilag végigjátszottam a semmit nem védő "alap sztalker" ruhában, akkor ahhoz képest ez sem lehet rossz még Pripyat-ban sem.
Vagy tévedek?
Olvastam a beszámolókat a játék korábbi részeivel kapcsolatban, s mindenki azt mondja, hogy ez a legkevésbé bug-os és legkidolgozottab rész.
Ezek alapján ezt szerintem végigjátszom, ha tudom, de a többit messziről kerülni fogom. Ha pedig még lesz 1-2 ilyen bosszantó bug, akkor hagyom a fenébe ezt is.
"Aquila non captat muscas."
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- Egy vagy két tápkonnektor lesz az új csúcs-GeForce-on?
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hardcore café
- Automata kávégépek
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest