Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bokrosolajos

    őstag

    válasz goyo206 #2819 üzenetére

    Nagyon jó, hogy ezt írtad! Már én is gondolkodtam egy ideje, de nem mertem ITT megírni.
    Állati jó lett a Dirt Rally, de ez csak a 900° óta ilyen jó, vagyis 0.45-től.
    Mióta megjelent, egy percet nem töltöttem Assetto Corsa-val. Azóta RBR-rel sem :D

    Teljesen megleptek, majdnem minden tökéletes, le merem írni, hogy jobb, mint az RBR-ben, kivétel a hülye Codemasters visszajátszást! De talán azt is cserélik idővel...

    Eddig 4 ligában játszom mesa[HUN].

  • fagy53

    nagyúr

    válasz goyo206 #2819 üzenetére

    Nem teszem "OFF"-ba, mert mert felerészben topikazonos amit írok!
    A grafikát nem érdemes összehasonlítani, mint ahogy a gépigényt sem... 1:1 ;]
    Érdekesebb a játék fizikája, az autók viselkedése és itt nem sok különbséget találok, a DiRT R beérte az RBR-t. Az egyik legfontosabb funkció a szimeknél a bemeneti eszköz beállíthatósága, jelen esetben a kormányé, vezetett a nagy öreg RBR mindaddig míg ki nem jött egy javítás A DiRT-re és már itt sincs lényegi különbség, legfeljebb az ifjonc FFB finomabban állítható és működő opció. Eddig egál, de nagyon jó az RBR vezetési suli, amely a DiRT-nél hiányzik. A DiRT itt ismét egyenlít a hangokkal, melyek így 10 év után természetesen jobbak.
    AZ RBR egy befejezett játék melyre hatalmas mod tömeget zúdítottak az évek során. a kiforrottságra nem lehet panasz, a DiRT még fejlesztés alatt áll kint sincs még a végleges verzió és vélhetően fejlődik még ha figyelembeveszik a CM-nél a visszajelzéseket, szerencsére ez még így van!
    Aki kormánnyal rendelkezik és szeretne a valósághoz közelítően ralizni annak immáron van választási lehetősége és érdemes mindkettőt kipróbálni... :K

    A kormánybeállítással kapcsolatos kérésedre én csak azt tudom írni, amit már a kormányos topikban is írtam anno, hogy még az azonos kormánnyal rendelkezőknek sem lehet lehet korrekt tanácsot adni, mert nem vagyunk egyformák. Tapasztaltam, hogy mindkét játéknál akár napok kellenek a majdnem jó beállításhoz, de a DiRT rátesz egy lapáttal, mert itt szinte autóként kell állítanom és nem az időeredmények miatt, hanem a vezetési filling az ami ezt megköveteli tőlem. Az RBR valamivel egyszerűbb.

Új hozzászólás Aktív témák